Flaut av ally

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Jeg liker det ekstravagant vettu.


Syns posten min summerte opp hva jeg syntes ganske greit jeg.
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
veit hansemann liker det ekstravagant..

litt stille i renegades leiren for tia..etter hansemann trua en spiller til å gi han kontovakt rettigheter fikk han 10-20 minutter i Bol forum..dette pluss en Bol medlem stakk fra Bol og over til TMR har gitt dem store muligheter til å meske seg i en spiller som har sluttet,men som var til innvendig adling..bare vent,snart ska dem skrøyte over resultatene sine..hehe..

Tsosen(ex Bol) hadde full oversikt over naboen sin som skulle slutte, så nå får han gratis poeng når han adler dem..meen Tsosen klarer IKKE å adle en liten nabo account som er i Bol cx..dette beviser vel bare at Tsosen er flink til å adle inaktive(nesten som å adle gråbyer vel) men ikke så flink til å adle aktive spillere..så når man oppsummerer dette passer tsosen MEGET godt inn i Renegades..
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Veeeel, han er TMR nå så var da ikke så fæl. Men var fryktelig gøy :D

Yap, Tsosen og resten av oss i Renegade. Gråbyhorer og inaktiv-adlere hele gjengen!!!!
 

Electro-ox

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Til informasjon så har nå Wioska barbarzynska blitt sparket ut av stammen.
Jeg prøvde å prate med han, men er ikke så enkelt når han er polsk og forstår meget lite av engelsk..;)
 

Drekkakar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og det er veldig fort gjort å bygge fullt med tropper i en by? Farmer du aktivt tjener du jo kun inn ressurser, dvs. at du får lagd gullmyntene raskere, utvidet raskere, får flere tropper og byer, og tjener VELDIG mye på det i det lange løp.
 

DeletedUser

Guest
Så? Du får fler byer + ekstra tropper.. og når du er ferdig med det lagring av gullmynter. Jeg sa jo selv at jeg alltid har tropper i produksjon uten å farme.
 

Drekkakar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis du er litt lur, så bruker du noen O-tropper, kvitter deg med småfiender i nabolaget... når O-troppene står stille, bruker du de til farming. Sier seg jo selv at man tjener på dette... Hva er vitsen med å ha O-tropper når du ikke skal bruke de til farming?
For jeg ser nemlig ikke noen annen grunn til å ha de hvis du bare skal adle gråbyer.
 

DeletedUser

Guest
veit hansemann liker det ekstravagant..

litt stille i renegades leiren for tia..etter hansemann trua en spiller til å gi han kontovakt rettigheter fikk han 10-20 minutter i Bol forum..dette pluss en Bol medlem stakk fra Bol og over til TMR har gitt dem store muligheter til å meske seg i en spiller som har sluttet,men som var til innvendig adling..bare vent,snart ska dem skrøyte over resultatene sine..hehe..

Tsosen(ex Bol) hadde full oversikt over naboen sin som skulle slutte, så nå får han gratis poeng når han adler dem..meen Tsosen klarer IKKE å adle en liten nabo account som er i Bol cx..dette beviser vel bare at Tsosen er flink til å adle inaktive(nesten som å adle gråbyer vel) men ikke så flink til å adle aktive spillere..så når man oppsummerer dette passer tsosen MEGET godt inn i Renegades..

Om du lyver bevist eller tror du på det selv også?
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
geez..fortell meg hva som er løgn da...

etter tsosen kom til dere har dere angrepet inaktive spillere som var til innvendig adling aktivt..feil??

Tsosen har gitt dere endel info så dere kunne bruke i en kort periode for å få et par vellykkede angrep inn..Feil el?

Tsosen har adlet masse byer av sjark..som er ...inaktiv(dette var sjark klar over) men klarer han ta byer fra hotbabegirl88lol?? nei..en liten spiller,men dnne er aktiv,så da klarer ikke sjark gjøre en dritt...feil eller??

Konklusjonen er Renegades er flinke på gråbyer,inaktive spiller å småstammer...

vis meg beviser på at dette er feil Mini og slutt å vær ånnass..


Rart at når vi var allierte var du alltid enig med postene mine, nå er alt jeg sier feil?

droppa felles IQ`en et par hakk etter mergen? Eller har Kemp å co en mal på hvordan dere skal svare på innleggene mine?
 

DeletedUser

Guest
geez..fortell meg hva som er løgn da...

etter tsosen kom til dere har dere angrepet inaktive spillere som var til innvendig adling aktivt..feil??

Tsosen har gitt dere endel info så dere kunne bruke i en kort periode for å få et par vellykkede angrep inn..Feil el?

Tsosen har adlet masse byer av sjark..som er ...inaktiv(dette var sjark klar over) men klarer han ta byer fra hotbabegirl88lol?? nei..en liten spiller,men dnne er aktiv,så da klarer ikke sjark gjøre en dritt...feil eller??

Konklusjonen er Renegades er flinke på gråbyer,inaktive spiller å småstammer...

vis meg beviser på at dette er feil Mini og slutt å vær ånnass..


Rart at når vi var allierte var du alltid enig med postene mine, nå er alt jeg sier feil?

droppa felles IQ`en et par hakk etter mergen? Eller har Kemp å co en mal på hvordan dere skal svare på innleggene mine?

HAHAHAHAHAHAHAHA, DU HAR JO IKKE ANELSE OM HVA DU SNAKKER OM ENGANG!


Loool, hvor får du all """Infoen" din fra? Eneste jeg kan se har grunnlag i sannheten som er relevant her er jo at sjark er innaktiv.. Noe han ikke var da angrepene starta.......


Jeez selv, man.. For du får meg til å le som jeg skjelden gjør! Det er så utrolig morsomt at du idetheletatt klarer å tro på hva du sier :D
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
HAHAHAHAHAHAHAHA, DU HAR JO IKKE ANELSE OM HVA DU SNAKKER OM ENGANG!


Loool, hvor får du all """Infoen" din fra? Eneste jeg kan se har grunnlag i sannheten som er relevant her er jo at sjark er innaktiv.. Noe han ikke var da angrepene starta.......


Jeez selv, man.. For du får meg til å le som jeg skjelden gjør! Det er så utrolig morsomt at du idetheletatt klarer å tro på hva du sier :D


gå gjennom postene mine der jeg stiller deg enkle spørsmål...se hvor mange du egentlig svarer på.

rett før du får pisspreik diplom trykket på ekte dasspapir her...
 

DeletedUser

Guest
gå gjennom postene mine der jeg stiller deg enkle spørsmål...se hvor mange du egentlig svarer på.

rett før du får pisspreik diplom trykket på ekte dasspapir her...

Hva med å gå gjennom dine egne poster, og sjekk hvor mange konklusjoner du drar ut av rævva di?
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
om dere to (blissad om mini) ikke greier å skjønne at vi i bol greier å legge sammen 2 og 2 og få 4 så ønsker jeg dere god bedring :rolleyes:
 
Topp