Flaut av ally

DeletedUser

Guest
Hahaha, de sliter så stort mot ghetto at de tar med seg [DA] i krigen mot dem.. Hehehe, gråbyhorene er så søte<3 :)
 

DeletedUser

Guest
veldig morro dette her, først skiftet de navn til et merke som ikke har stor/e bokstaver i seg, og nå virker det som om ledelsen og soldatene ikke virker, morro ^^,
 

DeletedUser

Guest
Ledelsen e fra muffins i verden 8 å the shadows i verden 2 engelske verson. Noen xig folk hær? :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ledelsen e fra muffins i verden 8 å the shadows i verden 2 engelske verson. Noen xig folk hær? :p

Lol? Håper du kødder nå, for Shado (om det er de du tenker på) hadde faktisk gode spillere.. Å når de driter seg ut på V1, begynner jeg å lure :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg er lat! :p

Jeg er vant med å si at alle andre skal gjøre ting for meg :)
 

DeletedUser

Guest
Lol? Håper du kødder nå, for Shado (om det er de du tenker på) hadde faktisk gode spillere.. Å når de driter seg ut på V1, begynner jeg å lure :p

Hvorfor sir du at vi drit oss ut? :) the shadow sist levende ikke familie stammen. Krigen med Ghetto hadde kommet uansett om vi hadde vært alliert med Ally eller ikke :p
 

DeletedUser

Guest
oo :) De er jo helt oppe på 12. plass.. Jeg trodde dere var lengre nede ;) Men det har vel med at det er få poeng som skiller de stammene der "nede" :)
 

DeletedUser

Guest
yep =) men lykke til ghetto med krigen mot oss må den bæste vinne :p
 

DeletedUser

Guest
Dette er skikkelig pinglete av [DA] og ally... To stammer som ligger på 7. og 12. samarbeider for å ta en stamme på 17. og klarer faen meg ikke å vinne enkelt! Haha på dem!
 

DeletedUser

Guest
Jeg har sett noe lignende før :p Da SFF var på 7 plass og skulle ta BOL som var på 25 plass :)
 

DeletedUser

Guest
mini vi har vært i krig med ghetto i 2dager. Det hær blir mere eller mindre en krig reint [DA] vs Ghetto utenom de 79byene Ghetto har i K35 se på et kart Mini før du HAHAer oss... :)
 
Topp