Faktabørsen

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Fakta er at en del stammer i v11 stjeler(kan godt være det er samme ledelsen og da er det ikke tyveri men ellers...)navn fra stammer på andre steder, for eksempel 24/7 fra en verden på .net og bNP
 
Sist redigert:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Fakta er at en del stammer i v11 stjeler(kan godt være det er samme ledelsen og da er det ikke tyveri men ellers...)navn fra stammer på andre steder, for eksempel 24/7 fra en verden på .net og WIC, og BNP

Nå er du ute å kjører igjen:rolleyes:

BNP, sjekk på stat om Castortroy og Henry er der
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at en del stammer i v11 stjeler(kan godt være det er samme ledelsen og da er det ikke tyveri men ellers...)navn fra stammer på andre steder, for eksempel 24/7 fra en verden på .net og WIC, og BNP

Wic er ikke samme Wic som på v1 bruker bare samme tag og så ser du på BNP v4 og v11 så ser du at det er bnp v4 folk på v11
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fakta er at vi ikke stjeler navn, kanskje tag derimot. Wic v1 = Winter is coming, Wic v11 = War is Complicated.

Ikke det samme. Samt er den en del WIC'ere ifra v1 i v11 stammen og tho..
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Skal godt gjøres å bruke et navn som hverken har blitt brukt på .no eller .no da.. Er en del stammer og servere som har vært her og der opp gjennom..
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Fakta er at en del stammer i v11 stjeler(kan godt være det er samme ledelsen og da er det ikke tyveri men ellers...)navn fra stammer på andre steder, for eksempel 24/7 fra en verden på .net og bNP

Fakta er at mange i verden kommer på samme ideer omtrent samtidig eller helt urelatert til hverandre.. for eksempel om du fant opp en ny type bensin, så kan "russere" hatt ideen for 20 år siden, men ikke fått gjennomført den.. vil du fremdeles være en kopi, uten at du kjente til den fra før?

og mange stammer tar med seg navnet gjennom flere verdener. feks: Rome og AKDM, er klassikere på alle verdener.

Fakta er: folk er innovative og gjenbruk av forskjellig navn
 

DeletedUser

Guest
Er det bare meg, eller er det heller sjeldent at det kjøres "stamme-tema" som gjenspeiler seg i PnP-en stammen driver med? :hmm:

At det kan være vrient å få det til med ingame nick på spillere er forståelig, at en premade stamme blir stående veldig lenge hører jo også til sjeldenheten, men med PnP-en burde det da være mulig? (nod)
Mulig man først må få til noe PnP på de nyere verdenene først da. :Neutral:

Siste tema-stammen jeg kan huske ( selv om den ikke er på noen verden ennå ) må være barnehage-humor-stammen; BuseStammen.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Er det bare meg, eller er det heller sjeldent at det kjøres "stamme-tema" som gjenspeiler seg i PnP-en stammen driver med? :hmm:

At det kan være vrient å få det til med ingame nick på spillere er forståelig, at en premade stamme blir stående veldig lenge hører jo også til sjeldenheten, men med PnP-en burde det da være mulig? (nod)
Mulig man først må få til noe PnP på de nyere verdenene først da. :Neutral:

Siste tema-stammen jeg kan huske ( selv om den ikke er på noen verden ennå ) må være barnehage-humor-stammen; BuseStammen.

det er det generelle .no forumet som mangler aktiv PnP.. v1-v2-v3 hadde/har aktive PnP, men det har dødd litt etter det forutenom noen få diskusjoner her og der.
det du kunne gjort er å ta kontakt med forskjellige stammer i de "aktive" verdenene og sende dem link til .net forumer med introduksjon i "PnP". Eller gi noen få eksempler fra .no: (uthevinger er linker)
Mario Bro's [MB] v3 (jeg selv som var Boshi)
ActionPatruljen [Action] v3 basicly få mot alle strategi som dem gjennomførte ut sin levetid også i PnP.
Headhunterz [HZ] gangsta humor med arrogant holding (eksempel)
NubCakes [NC] v4 Humor i all PnP basicly (et eksempel) (annet eksempel)

dette var det jeg orket å lete frem akkuratt nå, men finnes sikkert flere godbiter på .no... jeg er med deg om du ønsker å kontakte flere stammer rundt forbi for å få dem mer aktive på offentlig forum og gjøre litt propaganda for dem selv.

/Jazcan
 

DeletedUser

Guest
Hvordan V1-forumet er nå ( hvordan det har vært i det hele tatt ) vet jeg ikke, da jeg ikke har fulgt med på det eller spilt aktivt på V1 noen gang.

Var selv litt aktiv tidlig på V4, men var for det meste i egen stamme med kun meg som medlem. :p
PnP-en man skriver da ( når man ikke har noe å vise til ingame ) faller liksom gjennom veldig fort, og får liten respons. Det er i det minste min erfaring, fra flere verdener igrunn.
Nå kan det jo også være slik at min PnP har en tendens til å..... vel, folk virker liksom ikke å vite hva de kan si til det. :hmm: Enkelt har hvertfall nevnt det for meg.


Det har jo også vært gjort forsøk på å skrive PnP for stammer, hvor man ikke nødvendigvis er medlem i stammen det skrives for. :rolleyes:
Dette har skjedd blant annet på:
V8 - "For" TSFS
V8 - Generell
V11 - Flere stammer

Men som du sier, og ser, det mangler i det hele tatt. Kommer noen med PnP blir det lite respons på det, dessverre. :(

Litt liv hadde gjort seg, du kan jo starte med en buff tråd på vegne av BNP, ikke at jeg vet om det er for dere selv eller andre dere produserer dårlige nyheter. :hmm:
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Fakta er at vi ikke stjeler navn, kanskje tag derimot. Wic v1 = Winter is coming, Wic v11 = War is Complicated.

Ikke det samme. Samt er den en del WIC'ere ifra v1 i v11 stammen og tho..

Yup, hedrer WIC stammen på V1 som pt gjør det veldig bra. Til og med jeg har fått adlene til å rulle der :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at 24/7 og AKDM gjør en kjempejobb mot S-A-T!

Credz! (clapping)
 

DeletedUser

Guest
Vell, ettersom de tok 10 byer idag, så vil jeg si at de gjorde en kjempejobb mot SAT idag ;)
Men får se hvor lenge de byene blir beholdt da!
 
Topp