Faktabørsen

born to kill

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Fakta er at BB4H begynner å bli så desperate at de prøver å rekruttere spillere fra 24/7.
Off, jeg syntes nesten synd på dem, dere kan grue dere til vi virkelig bestemmer oss for å kjøre noen aksjoner mot dere, så langt er det bare jobben til enkeltspillere som har fått dere til å snuble.
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Fakta er at BB4H begynner å bli så desperate at de prøver å rekruttere spillere fra 24/7.
Off, jeg syntes nesten synd på dem, dere kan grue dere til vi virkelig bestemmer oss for å kjøre noen aksjoner mot dere, så langt er det bare jobben til enkeltspillere som har fått dere til å snuble.

yeah men vi kjører nok før dere ;)
 

DeletedUser

Guest
At du våger å skrive på faktabørsen når det ikke er i nærheten av fakta engang! :eek:

Desperate er vi langt ifra, vi har heller ikke prøvd å rekruttere (jeg er rekrutterings-sjefen, så jeg burde vite dette) og er heller ikke intressert i å ha noen av spillerne deres. Er nok bare Sondre som har blitt litt altfor engasjert som dual for nestleder-konto på v11 og det er nok derfor det har blitt slik. Men jeg vil meddele offentlig her at vi ikke ønsker noen av spillerne deres :)

Gå og planlegg de aksjonene dine du.... (giggle)
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
hehe dere i 24/7 kan jeg love at dere ikke holder dere lenge på topp 2 når vi tar dere 1 etter 1 :)
good luck :)
vi har beste lederen på v11 molo <33
 

DeletedUser

Guest
Fakta at BB4H stjeler medlemmer fra RoS :(
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
fakta att REV ble oppløst da alliansen med 24/7 ble avsluttet, og att flere REV(GRO) spillere som byttet side av krigen har flyktet tilbake ^^
 

DeletedUser

Guest
Yup I'm dealing with it bro. Det at de søker er definitivt deres eget valg. Unner dere dem, bare nevnte det opp som fakta :D Skjønner dem veldig godt, ville prøvd meg selv om jeg hadde sjangsen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Yup I'm dealing with it bro. Det at de søker er definitivt deres eget valg. Unner dere dem, bare nevnte det opp som fakta :D Skjønner dem veldig godt, ville prøvd meg selv om jeg hadde sjangsen. ;)

Hehe, er da ingen poenggrense eller slik oppskrudd tull her. Om du vil være med i BB4H, så er det bare til å sende i vei en god søknad som gir meg bakoversveis :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, er da ingen poenggrense eller slik oppskrudd tull her. Om du vil være med i BB4H, så er det bare til å sende i vei en god søknad som gir meg bakoversveis :)

Tipper du har (glatt) bakoversveis uansett om du får inn gode søknader eller ikke (love)
 

DeletedUser

Guest
Fakta at ekans ble slått på målstreken på dagens raner og ny farme rekord er satt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at en av BB4H gutta har kasta bort en god del kats, am's, og nukes på en liten stamme oppi nord (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er vel at LedelsenE i KA og BB4H har laget til en konflikt seg mellom for så kunne trekke seg å lage en ny stamme. Mens de resterende spillerene er ført bak lyset.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er vel at LedelsenE i KA og BB4H har laget til en konflikt seg mellom for så kunne trekke seg å lage en ny stamme. Mens de resterende spillerene er ført bak lyset.

ja kan ikke noen forklarer nærmere om dette med WIC! (yes)

morsomt og se dette (clapping)(clapping)(clapping)(clapping)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er vel at LedelsenE i KA og BB4H har laget til en konflikt seg mellom for så kunne trekke seg å lage en ny stamme. Mens de resterende spillerene er ført bak lyset.

Morsomt å se at du tror på alt du hører og leser. Kjekt å vite til fremtiden :twisted:
 
Topp