V12 - innstillinger

Hvilke av innstillingene ønsker du å se på V12?

  • Forslag 1

    Stemmer: 55 46,2%
  • Forslag 2

    Stemmer: 16 13,4%
  • Forslag 3

    Stemmer: 48 40,3%

  • Totalt antall stemmer
    119
  • Avstemningen er stengt .
Status
Stengt for ytterligere svar.

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Spørsmål: Vil det vere Flagg på forslag nr.3? Ser at det er bemerka på 1 og 2, men ikkje 3 ;)
 

DeletedUser

Guest
@Dakapo: Hva er hensikten bak limited hauls? Gjøre det jevnere i begynnelsen, og "spare" nye spillere fra å bli farmet? Hvor begrenset vil farmingen være?

Denne avstemningen slår meg også som noe som kanskje burde henvises til på forsiden, eller informeres om IG. Noe dere skulle bli flinkere til. Greit at litt flere enn kun de som regelmessig bruker forumet ser denne.

Er ikke enhetshastighet 0.25 VELDIG lavt?

Med fart på 2, så blir det tilsvarende halvparten av den vanlige hastigheten. For eksempel så vil rambukker nå bruke en time på ett felt.

Det kan alltid hende i enhver verden, spørs hvordan man sender dem.. Hvilken innstilling baserer du spørsmålet ditt på?

Lojalitet: 10-35

Usannsynlig at man må bruke hele ti stykker, men det kan skje. Det vil gjøre det litt vanskeligere å bestemme hvor mange adelsmenn man skal sende.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Ikke nattbonusen og ikke mulighet for valg av himmelretning gjorde mulighet 1 til et lett valg.
Kunne også tenkt meg en verden uten barbarbyer og nye våpen, men får håper det blir fjernet på neste verden.
 

DeletedUser

Guest
sorry maset, men har du fått endret stemmene d\til de som ber om det?
 

DeletedUser

Guest
Ikke nattbonusen og ikke mulighet for valg av himmelretning gjorde mulighet 1 til et lett valg.
Kunne også tenkt meg en verden uten barbarbyer og nye våpen, men får håper det blir fjernet på neste verden.


En verden uten barbarbyer kommer ikke til å bli stor nok til å kalles en verden, Ser det er mange som vil ha re-make av gamle verdener som v1,2 og 4, de er store verdener, eneste svaret på å få en stor verden med så få spillere er å ha 10-15 barbarer pr. spiller. Om da målet for å vinne verdenen er 100% dominanse
vill verdenen også vare en god stund
 

DeletedUser

Guest
forslag 1 trenger nattbonus fra 24 til 07, en verden på .no uten nattbonus er null vits, i og med at det er no dritt å passe på kontoen sin 24/7. Jeg liker å sove!
 

DeletedUser

Guest
En verden uten barbarbyer kommer ikke til å bli stor nok til å kalles en verden, Ser det er mange som vil ha re-make av gamle verdener som v1,2 og 4, de er store verdener, eneste svaret på å få en stor verden med så få spillere er å ha 10-15 barbarer pr. spiller. Om da målet for å vinne verdenen er 100% dominanse
vill verdenen også vare en god stund

Det kunne vært ganske kult med en sånn verden da. Pluss barbarbyer som vokser til minst 5k, eller kanskje til 12k som de gjorde på begynnelsen av V1. Veldig billige adelsmenn, men no hauls. Skikkelig adlingsfest (clapping)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
forslag 1 trenger nattbonus fra 24 til 07, en verden på .no uten nattbonus er null vits, i og med at det er no dritt å passe på kontoen sin 24/7. Jeg liker å sove!
Det er jo da kun en fordel for de som sover fra 00.00 - 07.00. Hva de med de som ikke trenger så mye søvn? Hva med de som ikke har mulighet til å logge inn mellom 08.00 - 16.00 på grunn av jobb. Da man ha en jobbbonus, som gjør at de kan slappe mer av.
Nei, det mest rettferdige systemet er at ingen har noen fordel. Da blir alle likestilt.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Skuffende forslag her, er det helt låst opp i de 3 forslagene? Dakapo? Kunne du kommet med noen bedre?
 

DeletedUser

Guest
Det kunne vært ganske kult med en sånn verden da. Pluss barbarbyer som vokser til minst 5k, eller kanskje til 12k som de gjorde på begynnelsen av V1. Veldig billige adelsmenn, men no hauls. Skikkelig adlingsfest (clapping)

4k :p må bygge litt :p
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Det at gråbyene vokser til 250 poeng på alternativ 3 er noe jeg liker veldig godt, mer fokus på krigingen, og at det å adle barbs er mest for god posisjonering.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Så mye sutring a :eek:

Syntest dette var noen interessante forslag her, og også veldig forskjellige. Mye jeg likte med 3.ern. Det jeg mislikte var enhetsfarten og nattbonusen, men man kan jo ikke være fornøyd med alt.

Det at dere mener dere skal få meningen deres, går jo virkelig ikke, for vi er flere tusen spillere her, med mange forskjellige meninger. Vi hadde vel en gang en poll der vi fikk stemme på hva vi ville ha av innstillinger. Noe fikk vi, og noe fikk vi ikke, og jeg mener at det var omtrent like mange som gren over innstillingene den gangen også.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp