V12 - innstillinger

Hvilke av innstillingene ønsker du å se på V12?

  • Forslag 1

    Stemmer: 55 46,2%
  • Forslag 2

    Stemmer: 16 13,4%
  • Forslag 3

    Stemmer: 48 40,3%

  • Totalt antall stemmer
    119
  • Avstemningen er stengt .
Status
Stengt for ytterligere svar.

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Altså til og med jeg kan jo sitte her hele dagen og klage på disse instillingene, man kan jo alltids finne noe å bli irritert over.
Eller jeg kan vri dette om til noe positivt, som det er, det er jo en bra verden altså nr.1

-Så stem på nr.1
BTW sa ikke dakapo at vi ikke skulle snakke om andre verdener :)
nå er det v12 som hjelder
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Forslag 3; Lav enhetshastighet, gårdregel og limited haul
Bueskyttere: Ja, 02:30 - 09:30



ehm? tidsbaserte bueskyttere?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Veldig skeptisk til en norsk verden uten gråbyer. Er de ikke små nok fra før av?

Det er ikke helt riktig. Var bare et ekstra ord som hadde sniki seg med som ikke skulle være der. Det skal selvfølgelig være gråbyer der, men ikke bonusbyer - flere ressurser osv. Verden har jo limited haul, og det hadde blitt litt vanskelig uten gråbyer tror jeg. :)
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Denne tråden skal ikke handle om V11, enkelt og greit.


Når det kommer til at noen savner andre verdener; det er greit nok det, men det må gå an å prøve noe nytt - ikke bare kopiere innstillingene til tidligere verdener. :)

Ikke eg som starta v11 snakket.

Prøve noe nytt er alltid kjekt de. Kopiere andre innstillinger er vel bedre de. Kansje flere norske spillere kommer tilbake da. ikke rart at folk slutter her når de bare blir dårligere og dårligere etter ver Verden som kommer. La oss spillere velge innstilinger. Og ikke dere, Kansje vi kommer opp i flere spillere. Kjønner veldigt godt hvorfor folk slutter.
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
oki la oss se v9 var jo ikke veldig fornøyd med den, v10 ble jo helt super :)
v11 fy så ræva (min mening)
så kommer v12 ble jo glad med en gang

Tenk positivt mate ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke helt riktig. Var bare et ekstra ord som hadde sniki seg med som ikke skulle være der. Det skal selvfølgelig være gråbyer der, men ikke bonusbyer - flere ressurser osv. Verden har jo limited haul, og det hadde blitt litt vanskelig uten gråbyer tror jeg. :)

Kanskje skrive hvor mye de vokser opp til?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Null gråbyer er faktisk hva jeg liker mest som ikke er i alternativ 1. Tenk hvor spennende det vil være når adelsene kommer ute. Vil jo bli utrolig spennende med fult av taktikk!
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Hvorfor stemmer alle 1ern? Uten nattbonus er jeg redd mange kommer til å ødelegge livene sine :S
 

DeletedUser

Guest
dakapo lag ny undersøkelse da jeg stemte 1 men når jeg får høre at det er gråbyer på 3ern noe det ikke var når jegs temte vil jeg da endre stemmen min til nr.3
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp