Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
P0k3m0n Allstars har erobret alle skattene og vil vinne om: 47:47:53
 

DeletedUser

Guest
Ja, har ikke du erobra den siste der da? Og er ikke du i P0k3 ? (kyss)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at den lille fjerten som gjorde det har alltid vært en liten fjert. Hahahaha
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
ryktes også at merken sier det er hevn mot spillere som har oppført seg dårlig mot han... joda, jeg hadde kunne fårstått den jeg, om de spillerene faktisk enda spillte:p LER


ryktes også at å hoppe inn i vinnende allianse rett før serverslutt ikke gjør deg til en vinner:D
 

DeletedUser

Guest
Kan du spesifisere "ikke spiller lengre" ? Har de sluttet nå de siste dagene da eller?
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
de har vel gitt beskjed om at de har sluttet får omlag en uke siden ellerno:)

skulle inernadles
 

DeletedUser

Guest
Og Merken forlot OMG før dette, såe utsagnet ditt slo litt feil der !
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
utsagnet mitt slo så absolutt ikke feil... han gikk fortsatt ikke til pok3 før i går kveld. med grunnlaget hevn på spillere som har sluttet...
Han hadde også tilbud om å joine J.F.F i forhold til det jeg er informert.

å hvordan kan utsagn slå feil på en ryktebørs?:p

rykter kan avkreftes eller bekreftes. ikke slå feil:)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Om en spiller i din egen stamme fucker deg opp og prøver å adle deg mot din egen vilje, hvor er ledelsen da?
På ferie? Neppe !
Så det er vel ikke bare enkelt spillere som gjorde det til at han tok det valget som han gjorde men meget mulig en ledelse som ikke har respekt og kontroll på sine spillere. Slik ser nå jeg det hvertfall !

Hvem er ikke lei av V10 ? Jo, de fleste av oss ! Når du da i tillegg mister motivasjonen fordi dine egen ikke behandler deg pent så er vel ikke veien lang å gå for å få slutt på den.

Jeg kan forstå at dere ser på dette som en feig og simpel løsning men husk, dette er et strategi spill og det er ingen regler for hvordan man skal få alle skattene.
 

DeletedUser

Guest
utsagnet mitt slo så absolutt ikke feil... han gikk fortsatt ikke til pok3 før i går kveld. med grunnlaget hevn på spillere som har sluttet...
Han hadde også tilbud om å joine J.F.F i forhold til det jeg er informert.

å hvordan kan utsagn slå feil på en ryktebørs?:p

rykter kan avkreftes eller bekreftes. ikke slå feil:)

Ahhhh, så det var bare et rykte! Så da er det bare tullball da ! Burde vel lagt det under fakta da :hmm:
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Om en spiller i din egen stamme fucker deg opp og prøver å adle deg mot din egen vilje, hvor er ledelsen da?
På ferie? Neppe !
Så det er vel ikke bare enkelt spillere som gjorde det til at han tok det valget som han gjorde men meget mulig en ledelse som ikke har respekt og kontroll på sine spillere. Slik ser nå jeg det hvertfall !

Hvem er ikke lei av V10 ? Jo, de fleste av oss ! Når du da i tillegg mister motivasjonen fordi dine egen ikke behandler deg pent så er vel ikke veien lang å gå for å få slutt på den.

Jeg kan forstå at dere ser på dette som en feig og simpel løsning men husk, dette er et strategi spill og det er ingen regler for hvordan man skal få alle skattene.

Jeg sier ikke at jeg var enig i det ledelsen i omg gjorde, jeg var faktisk veldig ofte uenige med dem, men det er dems stamme, dems sak.
Det jeg sier er at hevnen som han snakker om slår feil, da den ikke rammer spillerene han hevner i det hele tatt, men alle de andre som faktisk har prøvd å gjøre en insatts, å ja har behandlet han pent.

Hvem som vinner krigen har egentlig veldig lite betydning sån sett får min del, så lenge de som vinner fortjener det.. dette ser ikke jeg på som en fortjent seier. Dere kunne da klart å vinne denne serveren på en mer ærefyllt måte som å faktisk ta skatten:)
 

DeletedUser

Guest
Som svar til deg Croatoan, for å vinne verden, må man ha alle 12 skattene. Er ingen annen ærefull måte, desverre...






Ryktes at det er mange dårlige tapere her, som prøver å gjemme seg bak egne ord :)
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Som svar til deg Croatoan, for å vinne verden, må man ha alle 12 skattene. Er ingen annen ærefull måte, desverre...






Ryktes at det er mange dårlige tapere her, som prøver å gjemme seg bak egne ord :)

tap å vinn med samme sinn:D eneste jeg absolutt ikke tåler er å tape mot lillebror:p *ler*
 
Sist redigert:
Topp