Ryktebørsen - V10

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Om en spiller i din egen stamme fucker deg opp og prøver å adle deg mot din egen vilje, hvor er ledelsen da?
På ferie? Neppe !
Så det er vel ikke bare enkelt spillere som gjorde det til at han tok det valget som han gjorde men meget mulig en ledelse som ikke har respekt og kontroll på sine spillere. Slik ser nå jeg det hvertfall !

Merken kontoen ble ikke adlet mot sin vilje, han hadde valgt og slutte med TW! Truet med og sette kontoen på slett, men ble overtalt til og la seg innadle, og jeg var selv kontovakt på kontoen og lot de som skulle få byer ta byer. Dette var: Gruble, bjeffnils og Moloersøt. De var også de eneste som fikk byer. Av grunner jeg ikke er helt sikre på, valgte merken og fortsette og spille V10 allikevell. (Selv om jeg tror det har noe med en vis krangel og gjøre.) Han begynte og adle tilbake byene som Gruble hadde tatt fram ham, og spurte samtidig og han kunne få komme tilbake til Omg stammen. Synes det er ganske naivt og tro man får lov til og komme tilbake til en stamme man driver og angriper, og han fikk også avslag på dette.

Hvem er ikke lei av V10 ? Jo, de fleste av oss ! Når du da i tillegg mister motivasjonen fordi dine egen ikke behandler deg pent så er vel ikke veien lang å gå for å få slutt på den.

Jeg kan forstå at dere ser på dette som en feig og simpel løsning men husk, dette er et strategi spill og det er ingen regler for hvordan man skal få alle skattene.

Er nok mange som er lei V10 ja, men jeg er enig i det croatoan sier at for oss som har prøvd og gjøre en innsats for og vinne her, blir ikke dette en rettferdig måte. Mange som har knekt under av presset deres, og skal ikke si noe imot at dere i P0k3 har gjort en sterk innsats her, og har lenge vært den dominerende stammen på Verden 10, men det er fortsatt de av oss som prøver og hindre dere i å vinne, og fortsatt legger mye tid og aktivitet i akkurat dette.

Dessuten har jo merken alltid kjempet mot P0k3 og prøvd og hindre dere i å vinne, så at han plutselig skulle ta dette valget er noe jeg ikke forstår.
 

Bjeffnils

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
En traisk avsluttning på en så fin verden..

Det mest idiotiske er at Merken kom tilbake på kontoen bare fordi han ikke fikk bli med i premaden vår på v12.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
En tragisk avsluttning på en så fin verden..

Det mest idiotiske er at Merken kom tilbake på kontoen bare fordi han ikke fikk bli med i premaden vår på v12.

Hmm... Tror du har missforstått litt jeg :p Grunnen til at jeg sluttet først var fordi jeg hadde alt for dårlig tid til å spille tw mens jeg gikk på skole, dette var visst bare de første to ukene fant jeg ut. Marcus sin grunn var at han ikke giddet mere. Verdenen var blitt FOR kjedelig og når alle skulle være mot han i alt han sa, gadd han ikke mere.
Jeg var den som først ønsket å fortsette igjen fordi jeg merket at jeg fikk bedre tid etter skolen til å spille, så jeg fikk da Marcus til å gi meg passordet fordi jeg hørte han skulle slette kontoen osv. (Da visste ikke jeg at kontoen var under innadling) Hvorfor han startet igjen er jeg ikke sikker på men.. :S

PS: Jeg og Marcus kommer med grunner og forklaring litt senere om vår overgang til P0k3... :hmm:
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
En traisk avsluttning på en så fin verden..

Det mest idiotiske er at Merken kom tilbake på kontoen bare fordi han ikke fikk bli med i premaden vår på v12.

Say what? er langt fra grunnen! Hva dere holder på med over der får være deres sak, og i følge Kevin selv så er det deler av de som er med der som sliter med og sammarbeide med meg, og derfor takket jeg nei til tilbudet.
 

DeletedUser

Guest
Er nok mange som er lei V10 ja, men jeg er enig i det croatoan sier at for oss som har prøvd og gjøre en innsats for og vinne her, blir ikke dette en rettferdig måte. Mange som har knekt under av presset deres, og skal ikke si noe imot at dere i P0k3 har gjort en sterk innsats her, og har lenge vært den dominerende stammen på Verden 10, men det er fortsatt de av oss som prøver og hindre dere i å vinne, og fortsatt legger mye tid og aktivitet i akkurat dette.

Dessuten har jo merken alltid kjempet mot P0k3 og prøvd og hindre dere i å vinne, så at han plutselig skulle ta dette valget er noe jeg ikke forstår.

Jeg skal ikke gå inn i detaljer når det gjelder "den dårlige " stemningen/behandlingen han evnt har fått. Men at det har vært intriger som har gjort at Merken kom i den situasjonen som han gjorde kan vi være enige om.

Det som skal avverge at slik oppstår er en ledelse som går aktivt inn for å megle mellom spillere i stammen sin og prøve å gjøre alle fornøyde. Mulig dette er gjort, ikke vet jeg ! Ikke får han komme tilbake til sin egen stamme men er velkommen i JFF familien. Hva blir forskjellen? Dere står jo alle sammen og kjemper samme sak, ta P0k3. Det handler om å ta vare på sine egne og ta de riktige valgene.

En annen ting jeg stusser over er hvorfor dere selv ikke aktivt gikk inn for å ta skatten da Merken stod alene og ikke kom inn noen steder?
Burde ikke det vært lurt da når dere ser at dette er den eneste skatten vi mangler?

Det hadde jo hindret oss i å vinne!
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Jeg skal ikke gå inn i detaljer når det gjelder "den dårlige " stemningen/behandlingen han evnt har fått. Men at det har vært intriger som har gjort at Merken kom i den situasjonen som han gjorde kan vi være enige om.

Det som skal avverge at slik oppstår er en ledelse som går aktivt inn for å megle mellom spillere i stammen sin og prøve å gjøre alle fornøyde. Mulig dette er gjort, ikke vet jeg ! Ikke får han komme tilbake til sin egen stamme men er velkommen i JFF familien. Hva blir forskjellen? Dere står jo alle sammen og kjemper samme sak, ta P0k3. Det handler om å ta vare på sine egne og ta de riktige valgene.

En annen ting jeg stusser over er hvorfor dere selv ikke aktivt gikk inn for å ta skatten da Merken stod alene og ikke kom inn noen steder?
Burde ikke det vært lurt da når dere ser at dette er den eneste skatten vi mangler?

Det hadde jo hindret oss i å vinne!

Nå skal ikke jeg snakke om mer en det jeg faktisk vet eller har hørt fra enten merken eller de andre spillerene det er snakk om..
Men at Ledelsen i omg meglet tviler jeg sterkt på da intrigene var som jeg har fårstått det mellom merken og ledelsen selv.
Som jeg også har uttrykket tidligere er det mye i måten ledelsen i omg har gåttfrem på å styrt stammen sin jeg er uenig i:)

Jeg har selv hatt en god tone med merken hele veien frem til nå vertfal, å valgte å ikke gå inn får å angripe han forde jeg håpet at intrigene de hadde kunne blitt rettet på å at han eventuellt prøvde å finne en plass i enten AREA eller JFF. Jeg regnet også med at om han får eksempel ønsket en plass i area at han selv ville spørre, i og med at i følge tidligere samtaler har han uttrykket at han ikke ønsket å spille i AREA.
 
Sist redigert:

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Jeg skal ikke gå inn i detaljer når det gjelder "den dårlige " stemningen/behandlingen han evnt har fått. Men at det har vært intriger som har gjort at Merken kom i den situasjonen som han gjorde kan vi være enige om.

Det som skal avverge at slik oppstår er en ledelse som går aktivt inn for å megle mellom spillere i stammen sin og prøve å gjøre alle fornøyde. Mulig dette er gjort, ikke vet jeg ! Ikke får han komme tilbake til sin egen stamme men er velkommen i JFF familien. Hva blir forskjellen? Dere står jo alle sammen og kjemper samme sak, ta P0k3. Det handler om å ta vare på sine egne og ta de riktige valgene.

En annen ting jeg stusser over er hvorfor dere selv ikke aktivt gikk inn for å ta skatten da Merken stod alene og ikke kom inn noen steder?
Burde ikke det vært lurt da når dere ser at dette er den eneste skatten vi mangler?

Det hadde jo hindret oss i å vinne!

Nå tok jo du bare utklipp av det siste svaret mitt, og ikke det første der jeg prøvde og oppklare dette litt! :)
 

DeletedUser

Guest
Folkens, jeg tror vi kan være ærlige og sette den egentlige skylda på Grubles eier, Petter aka Kevin. Det er mange kontoer han har fått ødelagt og mot seg, og han er hovedgrunnen til at deres side tapte også. Makan til arroganse og frekkhet ovenfor hvem som helst, å tru at en er en spiller av kaliber er ikke nok, man må kunne bevise det. Ord løser sjeldent noe i TW, og da spesielt i krig.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Folkens, jeg tror vi kan være ærlige og sette den egentlige skylda på Grubles eier, Petter aka Kevin. Det er mange kontoer han har fått ødelagt og mot seg, og han er hovedgrunnen til at deres side tapte også. Makan til arroganse og frekkhet ovenfor hvem som helst, å tru at en er en spiller av kaliber er ikke nok, man må kunne bevise det. Ord løser sjeldent noe i TW, og da spesielt i krig.

I bump this.
 

Bjeffnils

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Folkens, jeg tror vi kan være ærlige og sette den egentlige skylda på Grubles eier, Petter aka Kevin. Det er mange kontoer han har fått ødelagt og mot seg, og han er hovedgrunnen til at deres side tapte også. Makan til arroganse og frekkhet ovenfor hvem som helst, å tru at en er en spiller av kaliber er ikke nok, man må kunne bevise det. Ord løser sjeldent noe i TW, og da spesielt i krig.

Nå må vi ikke glemme hvorfor du ikke spiller på Fatal på v10 lengre, og hvis keven er så dårlig som du skal ha det til, hvorfor tørr du aldri å si hvor du spiller hen, uansett verden? Jo, fordi du er redd for å få samme skjebne som Fatalkontoen på v10.
 
Sist redigert:

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
å til deg som gir meg negativt rykte om "get down to earth" uten å signere:p så trives jeg best med beina godt plantet på jorden å beveger meg ikke derfra med mindre jeg må:) hva med en mer relevant kommentar til posten du faktisk ga rykte på og en signatur?:)
 

DeletedUser

Guest
Sånn skjer når .no's beste spillere ikke klarer å vinne på ærlig vis..Sier jo litt om kunnskapene på .no...
 

DeletedUser

Guest
Grubles eier, Petter aka Kevin

Rykte avkreftes, da kevva egentlig spilte på the-saint, som sådan aldri var en stor konto... Orig Gruble var leder av NWe, og IKKE kevva. Kevva fikk v10 accen Gruble når kontoen hadde over en mill, husker ikke hvor stor.
 
Sist redigert av en moderator:

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Folkens, jeg tror vi kan være ærlige og sette den egentlige skylda på Grubles eier, Petter aka Kevin. Det er mange kontoer han har fått ødelagt og mot seg, og han er hovedgrunnen til at deres side tapte også. Makan til arroganse og frekkhet ovenfor hvem som helst, å tru at en er en spiller av kaliber er ikke nok, man må kunne bevise det. Ord løser sjeldent noe i TW, og da spesielt i krig.

skal ikke si deg imot her samtidig som jeg gjør det, er spesielt 2 spillere jeg har spilt sammen med hele tia, og det er jo Kevin og Christian (Defy) og selvom Kevin, du kan være arrogant noen ganger og det og diskutere med deg kan være som og ha en diskusjon med en murstein på havets bunn! Men samtidig respekterer jeg deg forsatt. Handlingen her er ikke bare for hat mot deg, sto ganske mye om hvorfor det var det og det med den store kjeften du og Vegard plutselig fikk mot oss, spesielt du Vegard som ikke hadde 0 peiling på hva som egentlig skjer og velger forsatt og reagere på den måten, verken jeg eller benny var noe offansive mot deg eller andre, det starta på deres side!
 
Sist redigert:
Topp