Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Akdm dersom de tenker på verdenen sin del.
Wic dersom de tenker på seg selv :p

Hvem kommer 24/7 til å gå mot?
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ingen, Deres glanstid er over og den var kort(party)

Hvorfor anser alle Henry som den beste lederen?
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kort? Ingen har hatt en lengre "glanstid" så sånn sett er vi vell på topp der (giggle)



I mitt tidsperspektiv så er dette veldig kort, men dere må gjerne tro at 1-2 mnd er langt og at dere rulet v11, men må nok skuffe dere der.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Det mener jeg blir en alt for kjedelig verden, på tide med kriging, blir feil om vi gir etter med en gang :eek:

KRIG <3

Hvordan er stemningen innen AKDM nå?
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Realtivt dårlig vil jeg tro :rolleye:

Hvilken spiller blir den første som rimmes?

(Må si meg enig med mosa. "Storhetstiden" deres var veldig kort, og med en oversikt over hvem som er blitt adlet og OD'n deres såe... ja :mehe:)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Lol, si meg èn stamme som har hatt en lengre "storhetstid" enn 24/7?

Nei, tenkte meg det ^^,


For en teit ting å si. Vi responderer på utsagn om at dere er så flinke og erfarne krigsmessig ¨på v11.
Vi sier at det ikke er så lenge:twisted: og de knappe to mnd 24/7 klarte å vise noe er over(giggle)
 

DeletedUser

Guest
Lol, si meg èn stamme som har hatt en lengre "storhetstid" enn 24/7?

Nei, tenkte meg det ^^,


For en teit ting å si. Vi responderer på utsagn om at dere er så flinke og erfarne krigsmessig ¨på v11.
Vi sier at det ikke er så lenge:twisted: og de knappe to mnd 24/7 klarte å vise noe er over(giggle)

For en teit ting å si?
Jeg har ikke sagt at vi er så flinke og erfarne krigsmessig på v11?
Greia er vel at vi har vunnet de krigene vi har deltatt i, vi har også vært underlegene i poeng i krigene ^^

Hvem har sagt at det er så alt for lenge?!!
Jeg har ihvertfall sagt at 24/7 er den stammen som har hatt lengst storhetstid, selvom du vil si at den ikke varte lenge er det fortsatt ingen stammer som har lengre, er det vell?
 
Sist redigert av en moderator:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
S-A-T kanksje?

Er vel vanskelig når verden ikk er eldre en 4-5 mnd. Fo meg så høres det bare dumt ut når jeg hører sånt. Men for all del, kjør på
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Jeg har lagt merke til at det er en del som svarer på spørsmål med "vet ikke". Kan vi få en slutt på dette? Er jo absolutt ikke noe produktivt ved å svare vet ikke bare for å kunne komme med et eget spørsmål. Da er virkelig bedre å synse seg frem til et svar. På den måten kan det kanskje bli en diskusjon av det også. Noe jeg ser på som langt bedre enn "spørsmål-svar"-opplegget som er her.
Hvordan stiller brukerne av denne tråden seg til at når det blir stilt et spørsmål, så har vi heller en diskusjon/meningsytring om temaet en liten periode. Før det da blir stilt et nytt spørsmål. Dette vil forhåpentligvis føre til mer saklig og produktiv aktivitet på V11-forumet, og vil slipper alle de off-topic og useriøse spørsmålene som har blitt stilt.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Kan vi få en slutt på dette? - "MrVictor"

Det høres ut som en god idè ! :)


Vil WIC og BNP vinne verden V11 eller blir det kun 1 stamme stående igjen? - Diskuter
 

Gangsta Twitch

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
verden 11 burde bli avsluttet med en krig mellom bnp og wic den siste store krigen vinne som allierte vil gjøre en verden 11 som kan bli en skikkelig spennende verden gørr kjedelig
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Jeg tror det vil bli en krig mellom BNP og WIC. Det vil nok også komme en tredje stamme seilende når 24/7 og AKDM forsvinner som kan kunne greie og avgjøre verden.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
verden 11 burde bli avsluttet med en krig mellom bnp og wic den siste store krigen vinne som allierte vil gjøre en verden 11 som kan bli en skikkelig spennende verden gørr kjedelig

Kommer ifra personen som nettopp har blitt med i BNP (yes)

Dette vil jeg si er positivt !
 

olegab

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
verden 11 burde bli avsluttet med en krig mellom bnp og wic den siste store krigen vinne som allierte vil gjøre en verden 11 som kan bli en skikkelig spennende verden gørr kjedelig

Hvorfor skal alltid ting være bestemt fordi om de 2 største stammene er allierte? Visst folk har problemer med det så forsøk å gjøre noe med det heller, nytter ikke bare å grine på forumet.
 
Topp