Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Er ikke regler imot det nei! så ja! :)

Hvor lenge er til NT er vekke fra kartet?
 

DeletedUser

Guest
trodde det fortsatt var regler eg. greit v7 ble vunnet av 2 stammer. men de hadde vært allierte i evigheter. bnp og wic er to stammer som har vært allierte i 2 måneder? og nettopp fått inn en haug med nye spillere. ellers kan jo bare de store stammene i framtiden vinne sammen. blir ikkje spennede det vel?

om ikkje stammen oppløses så vil eg si 2 måneder
 

DeletedUser

Guest
er ingen vinnerkriterier gitt for v11 så en allianse kan fint vinne sammen:mehe:
 

DeletedUser

Guest
trodde det fortsatt var regler eg. greit v7 ble vunnet av 2 stammer. men de hadde vært allierte i evigheter. bnp og wic er to stammer som har vært allierte i 2 måneder? og nettopp fått inn en haug med nye spillere. ellers kan jo bare de store stammene i framtiden vinne sammen. blir ikkje spennede det vel?

om ikkje stammen oppløses så vil eg si 2 måneder

Men det er jo da BNP og WIC så å si ble stifta! xD
Ikke så lenger etter i alt fall.

Og verdenen kommer til å vare en god stund til den


tilbake til spm runden!


Hvem trur du er de nesten som kommer til å erklære krig, og mot hvem?
 

DeletedUser

Guest
Da avkrefter jeg mange rykter som har vært ute å gått.. JA, 24/7 og AKDM er ennu allierte.

Hvem har spredt ryktene om at AKDM og 24/7 ikke lenger er allierte? -.-
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Da avkrefter jeg mange rykter som har vært ute å gått.. JA, 24/7 og AKDM er ennu allierte.

Hvem har spredt ryktene om at AKDM og 24/7 ikke lenger er allierte? -.-

Noen i 24/7...

Komer 24/7 til å foreta seg noe nå som AKDM er under press?
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
For verden og spenningen sin skyld håper jeg de går imot WIC, i stedet for å velge den safe måten ved å gå imot AKDM.
Det hadde også vært morsomt hvis BNP kunne ha avsluttet alliansen med WIC og erklært en krig mot de tre andre topp 4-stammene. Hvis verdenen nå hadde fått en alle-mot-alle krig, ville det skapt stor spenning på denne verdenen. Og etter hva jeg har fått med meg, ville vel dette også vært første gangen noe sånt hadde skjedd.

Kommer WIC til å greie seg mot 24/7 og AKDM hvis BNP holder seg utenfor krigen?
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg tror faktisk WIC er store nok til å kunne klart seg mot hele resten av verden om vi var aktive nok, selv om jeg må si at BNP ville vært dyktige nok til å gi oss skikkelig press. Men nå er vi jo heldigvis allierte med dem. Vi ville definitivt klart både 24/7 og AKDM, det ville ikke engang vært så fryktelig spennende ;)


Hvordan ser topp 3 spillere ut om 2 måneder?
 

DeletedUser

Guest
Spillere ja, kan være lurt å lese ordentlig gjennom hva man svarer på ;) Prøv igjen da vettu
 

DeletedUser

Guest
skjønner dere ikke leken enda? meniga er å svare og så spøre!

Når kommer WIC til å tape mot 24/7?
 

DeletedUser

Guest
1. Lilo
2. Henry
3. Solaas

Er du offensive eller en defensive spiller? :Surprised:

Jeg er mest defensiv for min del, men det er alt avhengig av situasjonen jeg er i. Har uansett nok off til å kunne fortsette veksten ;)

Hvor lenge er det til 24/7 blir innblanda i krigen?
 

DeletedUser

Guest
tror ikkje de tør å blande seg. de har nok med seg sjøl

kor mange timer i døgnet bruker du på tw?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Heldig om jeg klarer 4 timer i løpet av en god dag.


Burde NW støtte AKDM eller WIC i krigen?
 
Topp