Faktabørsen

DeletedUser

Guest
jei har skikkkli lyst på flere venne på tw jei så jei håper at det er flere som gotar mei på vennelista er det ingen der som kan lære mei og spille litt tw jei er helt ny i spile
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det er litt vel mange barbies! Blir litt for mye farming (whew)
 

DeletedUser

Guest
Trodde det deiligste med v12 var at du sitter på en liten konto du ikke klarer å få oppover i en stamme som ikke varer ut dagen i morgen på et område du blir nedadlet fra om topps 2 mnd hvis du klarer deg så lenge idetheletatt.

Det er det deiligste med v12. I kombinasjon at du har ingen fremtid på tw.no generelt. Konto-konto.. Uansett hvor du er så forsvinner du.. Lurer på hvorfor? (grublegruble)
 

DeletedUser

Guest
ikke vær så negativ da, Sondre er kanskje ikke den beste spilleren på .no, men han er god nok til å klare å vinne v10. Med en konto som var bygget opp for han tenker kanskje du? men hey, om noen bygger opp kontoen for Sondre og han får et godt utgangspunkt er vel det bedre enn at den går grå. Personlig har jeg funnet ut at jeg ikke gidder å spille på kontoer som bikker 2-3 mill (om jeg ikke har det alt for gøy vel og merke), så om Sondre kan ta på seg den oppgaven det er å fullføre andres verk så kjør på. Skjerp deg, slutt å være så nedlatende mot Sondre, trur han har følelser...

Har også vært leder for Sondre ved 2 anledninger, og han laget aldri noe kaos da, så skjønner ikke helt hvor du får det fra..
 
Topp