Faktabørsen

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
ikke vær så negativ da, Sondre er kanskje ikke den beste spilleren på .no, men han er god nok til å klare å vinne v10. Med en konto som var bygget opp for han tenker kanskje du? men hey, om noen bygger opp kontoen for Sondre og han får et godt utgangspunkt er vel det bedre enn at den går grå. Personlig har jeg funnet ut at jeg ikke gidder å spille på kontoer som bikker 2-3 mill (om jeg ikke har det alt for gøy vel og merke), så om Sondre kan ta på seg den oppgaven det er å fullføre andres verk så kjør på. Skjerp deg, slutt å være så nedlatende mot Sondre, trur han har følelser...

Har også vært leder for Sondre ved 2 anledninger, og han laget aldri noe kaos da, så skjønner ikke helt hvor du får det fra..

Takk Simon :)
 

DeletedUser

Guest
ikke vær så negativ da, Sondre er kanskje ikke den beste spilleren på .no, men han er god nok til å klare å vinne v10. Med en konto som var bygget opp for han tenker kanskje du? men hey, om noen bygger opp kontoen for Sondre og han får et godt utgangspunkt er vel det bedre enn at den går grå. Personlig har jeg funnet ut at jeg ikke gidder å spille på kontoer som bikker 2-3 mill (om jeg ikke har det alt for gøy vel og merke), så om Sondre kan ta på seg den oppgaven det er å fullføre andres verk så kjør på. Skjerp deg, slutt å være så nedlatende mot Sondre, trur han har følelser...

Har også vært leder for Sondre ved 2 anledninger, og han laget aldri noe kaos da, så skjønner ikke helt hvor du får det fra..

Du vet ikke hva litt suksess kan gjøre med et menneske, spesielt innenfor tw... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har fått det fra ledelse forumet vi hadde delt med CM, kanskje derfor du(StuckInMyHead) ikke har sett det :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg har fått det fra ledelse forumet vi hadde delt med CM, kanskje derfor du(StuckInMyHead) ikke har sett det :)

vel, muligens fordi Sondre ikke er en leder, når man er 13-14 år kan man ikke lede en hel stamme (eller sitte i ledelsen, ærlig vet jeg bare at han satt der?) det er jo bare logiskt. Sondre er et lojalt medlem som ikke svikter selvom det butter i mot, det er hvertfall min erfaring. Synes bare at Sondre har blitt urettferdig behandlet og om det er som dere sier, at dere krevde at han ble fjernet fra kontoen, synes jeg det er rystende at både at ledelsen krevde dette på uten å forhøre seg med sin egen stamme (yeh, jeg får ryktepoeng signert fra medlemmene deres som støtter Sondre) og at den/de andre på kontoen bare sto å så på.
 
Sist redigert av en moderator:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Vell simon, jeg har sitti på "begge sidene" av Sondre som blir beskrevet av andre, og den du beskriver.

Jeg har selv vært leder for en stamme hvor en spiller sluttet og vi hadde behov for en ny spiller på en veldig sentral front konto. Sondre meldte seg og fikk kontoen (Uten at jeg var innvolvert akkurat her). Bare noen dager senere får jeg beskjed av lederen i stammen vi kriger mot, at en konto har søgt seg inn i deres stamme. Jeg tar selvsakt æffære og krever kv, finner raskt meldingen hvor han søker seg inn i stammen. Senere claimer han at kontoen er blitt hacket, men ruttis som jeg var hadde jeg selvsakt sjekket innloggings IP på tidspunktet meldingen ble sendt, oppimot innlogins ip som ble brukt når jeg VISTE han var på kontoen.
Så noe av det sondre får imot seg er til en viss grad fortjent.

Men har spilt med Sondre i ettertid og ikke sett noe til slike takter da. Kansje det har noe med at vi da lå ann til å vinne, ikke vet jeg. Og det er vell slike "stunt" Sondre er kjent for fra tidligere. Men jeg har sett forbedringen i ham og har ikke sett slike forsøk når jeg har spilt med ham tidligere.

Ikke ment som krittik mot Sondre, men mer som en opplysning om at det er flere sider i saken :)
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Men har spilt med Sondre i ettertid og ikke sett noe til slike takter da. Kansje det har noe med at vi da lå ann til å vinne, ikke vet jeg. Og det er vell slike "stunt" Sondre er kjent for fra tidligere. Men jeg har sett forbedringen i ham og har ikke sett slike forsøk når jeg har spilt med ham tidligere.

Ikke ment som krittik mot Sondre, men mer som en opplysning om at det er flere sider i saken :)

Nope jeg gjorde ikke det der , det var ikke fordi vi lå ann til og vinne det var fordi jeg faktisk fikk enn ny sjangse på og bevise at jeg kunne spille realt :) Om det begynte og vippe ut så tok de tak i meg så skjerpet jeg meg :)
 

DeletedUser

Guest
Men du skjønner jo du også at du har hatt litt for mange episoder på deg om backstabbing, og at du forteller flere versjoner av ting som skjer/skjedde, mens du prater to(eller flere) samtidig, som itillegg sammenligner notater og finner ut at ting ikke er på greip.
Du må rett å slett bare gi beng i dette tullet ditt! Du er da sikkert en god nok spiller til å ikke finne det nødvendig å synke så lavt som du har gjort til tider?

Så fakta er at jeg synes Sondre må skjerpe seg om han skal finne seriøse stammer som vil ta ham inn i fremtiden, det er også fakta at det ikke er for sent.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
vel, det var ikke det jeg reagerte på, synes bare det ble mobbing av Sondre på forum. Og det synes jeg ikke er greit, når gutten er 14 år...
 

DeletedUser

Guest
vel, det var ikke det jeg reagerte på, synes bare det ble mobbing av Sondre på forum. Og det synes jeg ikke er greit, når gutten er 14 år...

Sondre har da vært frekk med samtlige andre på forum,pm og på skype..

Er en fin ting som heter: gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg! :)
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Sondre har da vært frekk med samtlige andre på forum,pm og på skype..

Er en fin ting som heter: gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg! :)

ikke alle feil frie som Deg Petter aka Gruble :)

Må være godt og være deg da, klager på alle, men du selv ja du gjør aldri noe galt :)
 

DeletedUser

Guest
ikke alle feil frie som Deg Petter aka Gruble :)

Må være godt og være deg da, klager på alle, men du selv ja du gjør aldri noe galt :)

Gjør allverdens galt jeg også, men nå omhandlet ikke diskusjonen meg, men den omhandlet deg.
Hvis du vil må du gjerne starte en diskusjon om meg og mine feil.
Men jeg har konto å spille på, en stamme å være i. Hva har du?
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Gjør allverdens galt jeg også, men nå omhandlet ikke diskusjonen meg, men den omhandlet deg.
Hvis du vil må du gjerne starte en diskusjon om meg og mine feil.
Men jeg har konto å spille på, en stamme å være i. Hva har du?


Mye jeg har :)
Kansje du må gå igennom deg selv Peter så tror jeg vi finner mange feil i deg også :)
Kan huske på førsten av verden, men dessverre slettet jeg mailene der du skrev at jeg skulle sende bilder av meg selv og utga deg for og være ei jente!
Slutt og grave i andre sine feil og se på dine egne også, Jeg er enig med Robert og Vara at det ekke forsent :)
Men vi må huske jeg har jo bare feiler da :)
 

DeletedUser

Guest
Han spiller på kontoer han også, og er med blant topp-stammer, noe du tidligvis har vansker med.
Og hvorfor handler diskusjonen om han? Du liker visst å henge ut folk du..
 

DeletedUser

Guest
Mye jeg har :)
Kansje du må gå igennom deg selv Peter så tror jeg vi finner mange feil i deg også :)
Kan huske på førsten av verden, men dessverre slettet jeg mailene der du skrev at jeg skulle sende bilder av meg selv og utga deg for og være ei jente!
Slutt og grave i andre sine feil og se på dine egne også, Jeg er enig med Robert og Vara at det ekke forsent :)
Men vi må huske jeg har jo bare feiler da :)

Haha, du har store problemer med å huske ting om hvordan de var ja.. :p
Men igjen, dette handlet ikke om meg, det handlet om deg.

Jeg har det jeg trenger/ønsker. Du mangler alt. Så du må værsegod bare henge meg ut/forsøke å henge meg ut så mye du ønsker.
Til syvende og sist så har eg konto, noe du ikke har.
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Haha, du har store problemer med å huske ting om hvordan de var ja.. :p
Men igjen, dette handlet ikke om meg, det handlet om deg.

Jeg har det jeg trenger/ønsker. Du mangler alt. Så du må værsegod bare henge meg ut/forsøke å henge meg ut så mye du ønsker.
Til syvende og sist så har eg konto, noe du ikke har.

Prøver jeg og henge deg ut, nei det gjør jeg ikke :)
Jeg sier bare at du også har noe feiler :)
Jeg har kansje ikke enn konto nei :)
Men jeg spurte ikke om enn konto :)
Du skal være heldig at det ikke er du som står i denne situasjon her at alle faktisk er imot deg, at du har noen på laget, er vanskelig og forsvare seg selv når alle ser situasjone på bare 1 måte....
Jeg må så og si stå alene i denne situasjon.
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Nope jeg gjorde ikke det der , det var ikke fordi vi lå ann til og vinne det var fordi jeg faktisk fikk enn ny sjangse på og bevise at jeg kunne spille realt :) Om det begynte og vippe ut så tok de tak i meg så skjerpet jeg meg :)

Vi vet du gjorde det. Den gang ble jeg personlig frarådet å ta deg inn på kontoen, men siden jeg ikke kjente deg fikk du tillit, men brøt den. Etter det har jeg ikke kunnet stole på deg, og for meg er det å spille sammen med spillere jeg stoler på hele morroa med TW. Derfor kom/kommer du aldri inn i -RE- heller.
 

DeletedUser

Guest
Prøver jeg og henge deg ut, nei det gjør jeg ikke :)
Jeg sier bare at du også har noe feiler :)
Jeg har kansje ikke enn konto nei :)
Men jeg spurte ikke om enn konto :)
Du skal være heldig at det ikke er du som står i denne situasjon her at alle faktisk er imot deg, at du har noen på laget, er vanskelig og forsvare seg selv når alle ser situasjone på bare 1 måte....
Jeg må så og si stå alene i denne situasjon.

Du prøvde å henge meg ut litt lengre oppe.

Hva skjedde med stuck? Trodde du hadde han på laget.
Samtidig kleppe og noen til som har støttet deg.
Tar du dem bare forgitt?
 
Topp