Faktabørsen

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Haha, du har store problemer med å huske ting om hvordan de var ja.. :p
Men igjen, dette handlet ikke om meg, det handlet om deg.

Jeg har det jeg trenger/ønsker. Du mangler alt. Så du må værsegod bare henge meg ut/forsøke å henge meg ut så mye du ønsker.
Til syvende og sist så har eg konto, noe du ikke har.


Du vet at Sondre har 2 kontoer som ligger ann til å vinne 2 verdner?
Det vil bli hans 3. og 4. :)

/Kristian aka forkjemper FOR Sondres medlemskap i BS
 

DeletedUser

Guest
Du vet at Sondre har 2 kontoer som ligger ann til å vinne 2 verdner?
Det vil bli hans 3. og 4. :)

/Kristian aka forkjemper FOR Sondres medlemskap i BS

Å disse kontoene har han bygget opp fra scratch selv eller tatt over?
Vinner kontoen hans verdenen eller er han i en stamme som ligger ann til å vinne?
Hva har sondre SELV utrettet på noen av disse verdnene? Feks v10 som han"vant" utrettet han ikke en shit utenom å bli eid av en spiller som startet sin kariere der. Både clayzer og fatal(begge startet på v10) eide rævva av sondre der, han som vistnok er så god.
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Du prøvde å henge meg ut litt lengre oppe.

Hva skjedde med stuck? Trodde du hadde han på laget.
Samtidig kleppe og noen til som har støttet deg.
Tar du dem bare forgitt?

Har jeg aldri Sakt Petter, men rart du kommer med akkurat samme forklar hver gang du skal skrive no, begynner det bli litt vanskelig :)
Nei det gjør jeg ikke petter, men kansje du skal se det på enn annen måte at kansje folka til slutt backstabber deg heller, man må aldri tråkke fotten og plutselig er det du som henger i den situasjone :)
Men du, spør om hva jeg sitter igjen med, jo stemmer jeg har vunnet 2 verdner og ligger ann til og vinne 2 til, hmm enn du da (wasntme)
Kom med litt bedre argument :)
Husket selv hvor du mast om og komme inn i p0k3 jeg og når du fikk nei, sendte du rundskriv til de fleste i p0k3 om og joine din stamme, og du sier jeg ikke tar nei for ett nei, hmm i think you maybe fail :)
De som kjenner meg vet hva jeg kan og at jeg faktisk er lojal :)
Jeg takker alle som støtter meg :)
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Å disse kontoene har han bygget opp fra scratch selv eller tatt over?
Vinner kontoen hans verdenen eller er han i en stamme som ligger ann til å vinne?
Hva har sondre SELV utrettet på noen av disse verdnene? Feks v10 som han"vant" utrettet han ikke en shit utenom å bli eid av en spiller som startet sin kariere der. Både clayzer og fatal(begge startet på v10) eide rævva av sondre der, han som vistnok er så god.

ble jeg de 3.plass på odt i sammenlagt, hmm og 8ende plass hvor kom du hen?
Shining wolf bygde jeg fra starten av også :)
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Gikk jo bra med dem.

hvordan gikk det med gruble da?
slutt med at du var bort 3uker, du var kansje rett og slett ikke god nok til og tåle p0k3 sine aksjoner :)
Men skal ikke ta fram for mye fra v10 her, men hallo kansje du ikke er så feil fri som du sier du er :)?
 

DeletedUser

Guest
hvordan gikk det med gruble da?
slutt med at du var bort 3uker, du var kansje rett og slett ikke god nok til og tåle p0k3 sine aksjoner :)
Men skal ikke ta fram for mye fra v10 her, men hallo kansje du ikke er så feil fri som du sier du er :)?

Første ca 6-7k incsa som kom på aksjonen mistet jeg 4 byer, readlet 3. P0k3 beholdt 1.
å jeg var faktisk borte i 3 uker, dualen var ikke tilbake når han skulle pga han skulle på en uanmeldt fisketur.

Nok om v10 her nå.

HVis du ønsker å diskutere hvem som har mest feil av meg og deg, opprett en tråd på off forum så kan vi diskutere så mye vi ønsker!
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Første ca 6-7k incsa som kom på aksjonen mistet jeg 4 byer, readlet 3. P0k3 beholdt 1.
å jeg var faktisk borte i 3 uker, dualen var ikke tilbake når han skulle pga han skulle på en uanmeldt fisketur.

Nok om v10 her nå.

HVis du ønsker å diskutere hvem som har mest feil av meg og deg, opprett en tråd på off forum så kan vi diskutere så mye vi ønsker!

Har ikke sakt det :)
men du må innrømme at du faktisk har ganske mange feil du også, joda jeg har jo noen feiler jeg også, men du må nok innrømme at kansje vi er på liklinje der :)
men på v12 har du startert bedre enn meg :)
Men jeg håper faktisk at noen av dere bs-ere som er så negative faktisk tar opp øyene og ser det fra enn annen vinkel, snakker ikke om Petter, han gir jeg opp, men resten av dere bs-ere :)
Kansje dere ser at petter gjør noe feil også da :)
 

DeletedUser

Guest
Har ikke sakt det :)
men du må innrømme at du faktisk har ganske mange feil du også, joda jeg har jo noen feiler jeg også, men du må nok innrømme at kansje vi er på liklinje der :)
men på v12 har du startert bedre enn meg :)
Men jeg håper faktisk at noen av dere bs-ere som er så negative faktisk tar opp øyene og ser det fra enn annen vinkel, snakker ikke om Petter, han gir jeg opp, men resten av dere bs-ere :)
Kansje dere ser at petter gjør noe feil også da :)


Gjør allverdens galt jeg også, men nå omhandlet ikke diskusjonen meg, men den omhandlet deg.
Hvis du vil må du gjerne starte en diskusjon om meg og mine feil.
Men jeg har konto å spille på, en stamme å være i. Hva har du?

Hvis jeg gjør så mangen feil som du sier her, hvorfor er dem da enda i min stamme? Å er lojale til meg og resten av ledelsen?
Hvem er lojal til deg? Kleppe?Ikke rart det, dere er jo dual på en konto dere har overtatt på v1.Gratulerer.
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Hvis jeg gjør så mangen feil som du sier her, hvorfor er dem da enda i min stamme? Å er lojale til meg og resten av ledelsen?
Hvem er lojal til deg? Kleppe?Ikke rart det, dere er jo dual på en konto dere har overtatt på v1.Gratulerer.

slutt og klag på kleppe, fy blir så sur da, overtatt, kan ikke si det sånt :)
men du kan jo alt så kan ikke si noe imot deg :)
hmm du overtok jo gruble kontoen :sleepy:
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
og enn annen ting petter,jeg tørr og innrømme at jeg har dritti meg ut, men det ekke for sent og angre seg :)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Sondre: Tviler på at å krangle med lederen i BS øker odsen for at du kommer inn -.-
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
ooooh my gaaawd! Det holder nåå gutta! Ga opp å lese halveis i diskusjonen deres, vær så snill Kom dere On-topic?

Fakta er at Sondre ikke kom inn i BS og at Cum er leder der (yes) bare for å ha noe on topic relatert til tema
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
slutt og klag på kleppe, fy blir så sur da, overtatt, kan ikke si det sånt :)
men du kan jo alt så kan ikke si noe imot deg :)
hmm du overtok jo gruble kontoen :sleepy:

Vel, vil si det er relativt dumt å begynne en åpen diskusjon med sin egen leder på offentlig forum.

Man må bare godta at folk ikke ønsker å ta inn spillere som skaper mye bråk og tull på flere verdener. Det er på en måte litt av straffa man får for å ikke oppføre seg.
 

DeletedUser

Guest
ooooh my gaaawd! Det holder nåå gutta! Ga opp å lese halveis i diskusjonen deres, vær så snill kom dere on-topic?

Fakta er at sondre ikke kom inn i bs og at cum er leder der (yes) bare for å ha noe on topic relatert til tema

>og at CUM er leder der
>og at cum
>cum


hahahahhahahhaa
 
Topp