FaktaBørsen

DeletedUser

Guest
Du fortjener ikke noe annet enn røde rykter. Sliter med å finne forumposter der du sier mer enn 3 ord. Kommer sjeldent med forklaringer.. Bare påstander og nedlatende utsagn. Så hva forventer du egentlig? Minner meg om en liten "mini bgm" som ikke klarer å vokse opp.
(love)

Altså dere gjør jo ikke så mye at vi får sjokk! Dere nuker oss ja, men hva har det og si? Mens dere har en barnehage, så driver vi i wic og knuser dere :)

Welcome to the game! Play it or loose it! Fra deres side, så taper dere BIG time (rofl)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
"If you just play the game, you will never win. If you conquer the game - you´ll win the game." - Min lille "quote" som definerer JPTG kontra WIC.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
WIC vinner fordi jeg står på sidelinjen og glor på. Litt som Scott Summers fra X-men.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ja bare diss i vei du Scar. Det er du virkelig flink til. Når du blir svar skyldig, så går du videre til neste trinn, da blir det personangrep.

C22 har det som vane når ting går litt i stå for henne. Bare vent neste gang hun svarer, så husker hun sikkert ikke denne diskusjonen heller :p

Enkelte uttalelser er lavmål, som om det var slutt på all fornuft, respekt og modenhet. Eller som her, finn noe annet å fokusere på. Stammenavn er da kjekt å sette fokus på, akkurat som om det burde bry deg i det hele tatt? Ikke er du i stammen, og ikke blir du det noengang ever heller.

"If you just play the game, you will never win. If you conquer the game - you´ll win the game." - Min lille "quote" som definerer JPTG kontra WIC.

Hvis du ikke forstår navnets betydning, så skal jeg bry meg såpass å forklare deg noen få detaljer. Navnet ble til fordi vi så oss lut lei på at spillet ikke kun er et spill for enkelte. For å si det enkelt - Vi ønsker fair play. Derav navnet.

Så en beklagelse:
Capitan22 skrev:
Du vet ikke hva ussel er, fordi du selv har sitte i en ledelse som ikke klarte å samarbeide.. det var deg selv som sutret over det da du ble kicket ut av BOL. Da hadde pipen en annen låt. Vær grei og hold kjeft Scar, jeg blir bare kvalm av hele greia di.
Jeg må vel benytte anledningen til å rette opp en liten feil i den store sammenhengen. Beklager at jeg skrev du ble kicket. Vet ikke hvorfor det ble slik, for visste godt at du selv gikk den gangen. Bare beklager den. Resten står ved lag.

@kimmi: Legger til at jeg spiller TW. Forumet er kun noe jeg stikker innom når jeg føler jeg har tid. Dette var en opplysning til dere som tror jeg stikker av fordi dere ikke tror jeg har baller nok til å stå i en diskusjon :p.
 

DeletedUser

Guest
Akkurat det er et merkelig svar å gi. Du sier du stikker innom når du føler du har tid, men hvorfor har du så mye tid til tw og ikke her? :D Det tar deg 2 sekunder å stikke inn hit, men du sitter flere timer på tw!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ja bare diss i vei du Scar. Det er du virkelig flink til. Når du blir svar skyldig, så går du videre til neste trinn, da blir det personangrep.

Oh, jeg elsker det ordet; personangrep. Spesielt elsker jeg det ovenfor folk som ikke vet hva ordet betyr. Du er en spiller som tydeligvis glemmer svært fort, og du liker å huske det som gagner deg best, noe jeg også har prøvd å forklare deg. At du mener det er personangrep, foreslår jeg at du går til et stort og fint speil, og ser deg selv i speilet på hvordan du er som spiller. Du vil bli overrasket over at jeg faktisk har rett eller at du hører på kritismen som har gått i din retning både fra BOL, HFO og din egen tidligere stamme, RNG og faktisk i din nåværende stamme, JPTG. Dessverre er du såpass sta og arrogant at du ignorerer alt som går mot din gang.

Nå får du en oppfordring til å ta til deg noe av den tidligere kritismen. Men, jeg bryr meg faktisk ikke, for nå har jeg ikke noe med din stamme å gjøre anyways, så du kan jo egentlig ignorere oppfordringen min i samme slengen. Men synd for stammemedlemmene dine som ikke blir hørt.

Enkelte uttalelser er lavmål, som om det var slutt på all fornuft, respekt og modenhet. Eller som her, finn noe annet å fokusere på. Stammenavn er da kjekt å sette fokus på, akkurat som om det burde bry deg i det hele tatt? Ikke er du i stammen, og ikke blir du det noengang ever heller.

Hvis du ikke forstår navnets betydning, så skal jeg bry meg såpass å forklare deg noen få detaljer. Navnet ble til fordi vi så oss lut lei på at spillet ikke kun er et spill for enkelte. For å si det enkelt - Vi ønsker fair play. Derav navnet.

Jeg bryr meg nada om stammenavn, men så er jo det en av hovedgrunnene til at en merg mellom alle tre i alliansen ble en drøm da, noe som igjen gjør at dere må bruke energi og nukes på å nuke over hele linja, istedenfor å fokusere all energien på WIC - så nei, du har rett, jeg bryr meg faktisk ikke:)

Altså, la oss snu det på hodet; Jeg kommer aldri til å være i din stamme - uansett hva som kommer til å skje, så kommer jeg aldri til å gå inn i JPTG. Jeg gjør som flesteparten i BOL nå har gjort, jeg går snarere grå enn å godta en invitasjon fra dere.

Ha en fortsatt fin kveld!

mvh
Scar
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Altså, la oss snu det på hodet; Jeg kommer aldri til å være i din stamme - uansett hva som kommer til å skje, så kommer jeg aldri til å gå inn i JPTG. Jeg gjør som flesteparten i BOL nå har gjort, jeg går snarere grå enn å godta en invitasjon fra dere.

Ha en fortsatt fin kveld!

mvh
Scar

Bare ta det med ro, vi vil heler ikke ha deg her inne.
 

DeletedUser

Guest
Fakta at et fåtall av viking vil få komme in i varmen hos wic mens resten vil bli slaktet:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
viser jo hvor lite du vet da, for det der var direkte løgn.
 

DeletedUser

Guest
viser jo hvor lite du vet da, for det der var direkte løgn.

Hmm syntes det er litt rart da at en som sitter i ledelsen i wic sier det :hmm:

Men du vil vel bare nekte til all evighet så får vel legge ut et lite bilde :)

16byrkw.jpg
 

DeletedUser

Guest
Legg merke til ""...

Blir litt som situasjonen i BOL. Innaktivitet råder :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hmm syntes det er litt rart da at en som sitter i ledelsen i wic sier det :hmm:

Men du vil vel bare nekte til all evighet så får vel legge ut et lite bilde :)

16byrkw.jpg

Lærte du aldri at du ikke alltid skal tro på hva som blir skrevet/sagt?:) Oh, tydeligvis ikke..
Vi har litt galgenhumor i WIC - så beklager at du ikke helt forstår den.
 

DeletedUser

Guest
Bare og benekte fakta (nod) bryr meg ikke så mye uansett men får vel dem i viking til og lure :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kan bekrefte den. Det er fakta.

Ditt ego når nye høyder. Når begynte du å kunne mer om hva som foregår mellom våre stammer enn oss selv? Og hvertfall MD som har vært med hele tiden? Fakta sier at Capitan22 heller burde fokusere på hva som skjer i sin egen stamme enn hva som skjer i alle andre sine stammer.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ditt ego når nye høyder. Når begynte du å kunne mer om hva som foregår mellom våre stammer enn oss selv? Og hvertfall MD som har vært med hele tiden? Fakta sier at Capitan22 heller burde fokusere på hva som skjer i sin egen stamme enn hva som skjer i alle andre sine stammer.

Jeg kan ikke for at det ramler inn PM i innboksen min? Skrevet av WIC-spiller..og reine ord for penga der..
Prøv å fokuser litt på annet enn det jeg skriver Scar. Du må ikke disse alt jeg skriver. Det kan jo til og med tenkes jeg har rett i noe av det jeg sier - selv om ikke du tror på annet enn din egen "sannhet"
 

DeletedUser

Guest
Det er fakta at de fleste begynner å bli litt lei den kranglingen mellom Cap og Scar. Get a room you too! :forvirra:
 
Topp