Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at noen fikk det røft i mårrest. Stakkars Asle som ligger syk<3
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke helt hvem som gjør ting i SMACK, men det ser ut som at den som står bak rekrutteringen prøver å rekruttere hele verden i et forsøk på å stoppe Ulven & co.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jaha zippy tror jeg ikke vil ha none fra deceit over for og si det sånt :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vet ikke helt hvem som gjør ting i SMACK, men det ser ut som at den som står bak rekrutteringen prøver å rekruttere hele verden i et forsøk på å stoppe Ulven & co.

Sist jeg sjekket av logger og andre ting så har nå Ole/Gone snakket med rundt 8 NUKE-spillere om å joine Deceit, så ikke kom hit å si at SMACK skal adle hele verden, for det klarer dere like godt også, Fenrir. Slutt å kast stein i glasshus.
 

DeletedUser

Guest
Den bitterheten din begynner å renne over, Scaregutt. La SMACK snakke for SMACK du :*
 

DeletedUser

Guest
Mine fakta er som alltid helt korrekte. Du derimot..

Edit: Btw, jeg elsker hvordan du legger inn et smilefjes for å vise at du ikke er bitter :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Mine fakta er som alltid helt korrekte. Du derimot..

Edit: Btw, jeg elsker hvordan du legger inn et smilefjes for å vise at du ikke er bitter :rolleyes:

Hvorfor skal jeg være bitter? :p Er det en ting jeg elsker så er det å spikre deg opp på veggen!
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at zippy vil ha fienden over på sitt lag. :awesome:

(Negative ryktepoeng, velkommen)

Riktig at dette må være ett rykte, for dette var noe helt nytt for meg (think)


Vet ikke helt hvem som gjør ting i SMACK, men det ser ut som at den som står bak rekrutteringen prøver å rekruttere hele verden i et forsøk på å stoppe Ulven & co.

Har dere virkelig falt så lavt av dere skal beskylde SMACK for noe som vi ikke har gjort? :^)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ja, SMACK har gjort det greit i dag. Jeg vil egentlig ikke si at de har gjort det veldig bra, da det er vi som har gjort det forferdelig dårlig. Sykdom og dagens aksjon var ikke to gode kombinasjoner. SMACK leder med knappe 300k. Dere skal alle vite at vi gleder oss til å ta over rank 1 igjen. Enn så lenge - bra spilt SMACK. Det er ikke over. :D

Får også benytte anledningen til å beklage. Beklage at Bigboy faktisk tok en by med et 15-sekunders-adelstog. Det skal ikke gjenta seg, og jeg er rett og slett flau over hva som skjedde. Neste gang skal jeg skaffe meg kontovakt når jeg ser jeg har snipe(stacke?)tid når jeg ikke har internettilgang.


Sist jeg sjekket av logger og andre ting så har nå Ole/Gone snakket med rundt 8 NUKE-spillere om å joine Deceit, så ikke kom hit å si at SMACK skal adle hele verden, for det klarer dere like godt også, Fenrir. Slutt å kast stein i glasshus.
Din fakta er fiksjon. Just sayin'. Og gratulerer så masse med to prikker i ryktet, det er vel fortjent!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hvorfor skal jeg være bitter? :p Er det en ting jeg elsker så er det å spikre deg opp på veggen!

Du har vel all grunn til å være bitter, vil jeg tro.

Sindre, å prøve og omringe Ulvens kompani med patetiske taktikker, det er å synke lavt. Skjerp dere (nod)
 

DeletedUser

Guest
Du har vel all grunn til å være bitter, vil jeg tro.

Sindre, å prøve og omringe Ulvens kompani med patetiske taktikker, det er å synke lavt. Skjerp dere (nod)

utdyp er du snill, jeg mener det er dere som burde skjerpe DERE som kommer med falske rykter for å ''prøve'' og få smack til å se ut som noen skyldige personer.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Nå gjør ikke Deceit det, Sindre. Pål gjør - ikke Deceit. :)

Og om du virkelig ikke leser humoren, og den eksellente propagandaen i hva han skriver, så bør du lese om igjen. ;)
 

DeletedUser

Guest
utdyp er du snill, jeg mener det er dere som burde skjerpe DERE som kommer med falske rykter for å ''prøve'' og få smack til å se ut som noen skyldige personer.

Ulver er ikke snille, og ulver skjerper seg aldri. Ryktene er dog ikke falske, SMACK og deres taktikker er patetiske :*
 
Topp