Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at -RE- har funnet sitt nye offer for innadling.

Hvor lang tid skal vi gi dem før dem starter å adle aightm8 da? Anyone wanna venture a guess?
 

DeletedUser

Guest
Helt latterlig hvis dere faktisk tror vi innadler våre nye stammemedlemmer...
 

DeletedUser

Guest
Da regner jeg med at du gir tilbake byen da, siden det er et fett :)

Selvfølgelig, har ingen interesse av å ha byer midt i uni sitt closter uansett...Syntes deres lille komunikasjonsvikt er litt morsom jeg da..når 3 stk sender readling på samme by.
 

DeletedUser

Guest
så da er vi enige da.

1 > 3 > 0

Sålenge byen kommer tilbake til riktig side igjen, så tar ikke jeg det så tungt :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
mag0 gikk over til en annen konto i RE. Regner med de to første og hadde sin grunn, det vet jeg ikke noe om. Regner med at ryktet ditt uansett var en useriøs post :p
 

DeletedUser

Guest
Jepp, og mengden alvor varierer fra gang til gang. Denne gangen var det svært lite går jeg ut ifra :LOL:
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan bekrefte at det ikke var det.

Det at mag0 spiller på en annen konto har inegnting å si for det faktumet at han faktisk har blitt internadlet. Det er det vi snakker om. Ta inn i stammen for så å begynne med internadling og så prøve å motsi at det var en internadling ved å bortforklare det med tullprat er noe du har failet på.

Too bad, try again.
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke benekte dette siden det faktisk er fakta, vil bare understreke at det ikke har vært med hensikt i noen av disse tilfellene å rekruttere for å internadle, bare så det er sagt :) det å internadle er jo i utgangspunktet er svært dårlig butikk - men av å til så må man !
 

DeletedUser

Guest
Nå er du litt vel streng synes jeg. Redswan fikk det til å høre ut som at vi adler våre egne medlemmer uten annet formål enn poeng til andre spillere i RE, og uten noe samtykke fra vedkommende vi adler. Noe som er feil i tilfelle med mag0.

Kun det som var poenget mitt, at det var internadling er det selvfølgelig ingenting å si på. Men vi "lokker" nok ikke folk inn i stammen for så å spise dem opp. I tried again
 

DeletedUser

Guest
-RE- er onde, dere gjør dette med ekle hensikter! Ryktes det...
 

DeletedUser

Guest
Nå kommer du med påstander som du ikke har noen god grunnlag til å støtte opp:

- At jeg er streng: det er vel noe du mener, men som jeg og flere ikke vil si
- Robert får det til å hørtes ut som...: jeg ser ikke et eneste sted hvor han prøver å si det du sier i posten din. Enten så har en aldeles god fantasi, er flink med anagram og oppfinnsom; eller til å lese tanker som kanskje ikke finnes.

Men, for all del, du skal ha + for at du prøver igjen og ikke failer med det du vil si denne gang :)
 

DeletedUser

Guest
Er faktisk svært dårlig til alle de tingene du nevnte der. Dog er jeg vill i å lese mellom linjene, tror det var derfor jeg tolket det Robert sa som jeg gjorde:)
 

DeletedUser

Guest
Leste jeg noe som gir meg og en hel leir en god latter utover natta? Ordet VI!
 
Topp