Ryktebørs

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg tror det har noe å gjøre med ditt valg av definisjon på "flere".
Når du sitter og ser på en film alene, sier du da til dine venner at det er flere som ser på film? Eller at det kun er deg?

For du er kun én person, og per din definisjon betyr det at du "alene" er "flere".
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Rimme en person= adle den siste byen til vedkommende. Ikke avhengig av hvor mange man tar, har spilleren byer igjen etter adelsbølga, så er han ikke "rimma".

Ryktes at det ryktes rykter som avslører rykter på ryktebørsen. Det jeg ville si var;

Ryktene sier at moralen til -RE- synker mer og mer for hver dag som går. Massiv adling fra CKH og UNI sin side er ikke noe som blir tatt positivt opp?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er da klart at vi ikke ser på det som positivt at vi mister byer. Men det er hovedsaklig på de inaktive kontoene.
Dere er flinke til å fokusere på våre svake ledd, og det er ingen negativ bemerkning.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Solono, footbalkid og WSL er da aktiv? Det har man bevis for, både på TWstats og in-game i form av rapporter. Hvorvidt Vari gjør motstand kan jeg ikke svare på.
 

DeletedUser

Guest
Breezer, Solono, Footballkid og WSL er ikke hyperaktive, men det er troppeflytting og forsøk på sniping.
 

DeletedUser

Guest
Tror Torq mente de svake og de inaktive som to forskjellige medlemsgrupper :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror det har noe å gjøre med ditt valg av definisjon på "flere".
Når du sitter og ser på en film alene, sier du da til dine venner at det er flere som ser på film? Eller at det kun er deg?

For du er kun én person, og per din definisjon betyr det at du "alene" er "flere".

Er dette jeg også mener, hvis Fatal skal endre helt på definisjonen av "rimmet" så kan jo jeg like godt endre på definisjonen av andre ord :grin:

Jeg liker å diskutere sre ting, for det er kun da jeg vet jeg har rett :blush:
 

DeletedUser

Guest
Siden det er -RE- medlemmer det er snakk om vil jeg tro at den er ganske så lang.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Er nok meg Torquemada snakker om. Jeg løper bare i sirkel, i en evig jakt på min egen hale.
 

DeletedUser

Guest
Da regner jeg med at du gir tilbake byen da, siden det er et fett :)
 
Topp