Faktabørs

DeletedUser

Guest
Skal skrive mail til dem jeg adler om hvordan jeg vil ha byen bygd opp.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Fakta er at vi ble logget ut, og nå er oppdragsgreia endret litt Oo Noen som har mer fakta om dette?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
uansett hvor mye MYTH folk nekter for dette. Så fikk eg denne her inatt

[03:24:37] Robert|Tvutt v12/v14: aktivitets-sjekk!


betyr dette da at dem spiller ærligt?

synes dette var direkte skitten spill. Dette viser til en stamme som må bruke sine knep for å ta en by. Til hvilken nytte? Hvorofr spille uærligt?


har endå ikke forstått det eg :|


alle snakker om at alle spiller så respekt løs og at skitten spill ikke bør være. Alikavel blir det emr og mer vanligt? så hvorfor si imot noe dere selv gjør?

synes alle egentlig burde tenkte igjenom dette.

Skal ikke si at eg er den beste her men eg innrømmer no det i det minste ^^
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
uansett hvor mye MYTH folk nekter for dette. Så fikk eg denne her inatt

[03:24:37] Robert|Tvutt v12/v14: aktivitets-sjekk!


betyr dette da at dem spiller ærligt?

synes dette var direkte skitten spill. Dette viser til en stamme som må bruke sine knep for å ta en by. Til hvilken nytte? Hvorofr spille uærligt?


har endå ikke forstått det eg :|


alle snakker om at alle spiller så respekt løs og at skitten spill ikke bør være. Alikavel blir det emr og mer vanligt? så hvorfor si imot noe dere selv gjør?

synes alle egentlig burde tenkte igjenom dette.

Skal ikke si at eg er den beste her men eg innrømmer no det i det minste ^^

Beklager om at du følte deg støtt av at Robert ville ha kontakt med deg, jeg skal informere han med en gang at du ikke ønsker videre samtaler med han om natten, som dere har hatt tidligere.

Jeg vet ikke om Robert var informert om dette som hendte i dag. Selv har jeg ikke sagt noe til han, da han ikke var en del av planene jeg la (mest på grunn av en horribelt dårlig posisjon ifh MyTH/WOR). Preika litt med Robert i dag, der han sa at dere hadde snakket før om nettene. Når skal det sies at jeg ikke adla deg for å være en douche.. Jeg spiller spillet for hva det er. Krig.

Adelstoget ble sendt litt over 01.00.. Jeg fikk se både nukerapport og egne rapporter når jeg våknet, der det var så og si null motstand. Av ren respekt for deg og WOR, Nice, så legger jeg ikke ut rapportene. Alt jeg kan si er at jeg ble ikke imponert, hverken over hva som stod i byen, forsøk på å snipe, eller tropper som var på tur. Robert spiller også på Tvutt, ikke Guttakrutt, eller den andre kontoen som ble benyttet til pre-nuking (selv om det ikke var nødvendig i det hele tatt).

I'm not amused. Du ble tatt ut av bedre spillere enn deg selv. Nå nettopp så sa du jo at både dual og Olvedn hadde god oversikt på kontoen lenge før impact (da mtp at det var tagga & klargjort, og at dere kunne fått inn 3,5k spyd og 3k sverd før toget mitt). Så hva skal jeg si? Irriterendes, og at du ikke tok forhåndsregler mtp hva som evnt kunne skje siden vi hadde sagt nei til pakt med dere? True. Yet here I stand, and there you sit.

Fakta at TW, i likhet med IRL, går videre.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Nicehunter jeg visste ikke at Robert hadde sendt deg melding. Aksjonen var planlagt lenge før og ville bli gjennomført selv om du sov eller ikke. Var ikke akkurat tilfeldig at jeg lå oppe til 3 . Jeg sendte litt over 3, ikke 3:24 da Robert sendte melding. Det var ingenting personlig assa :)
Du for ha lykke til videre ;)
 
Sist redigert:

Keegasus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Znipp har nå bytta navn til Smekk og har starta på nytt på rimmen i nord-øst (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal sende deg utskrift ifra min skypechat med han som informerte meg om at det allerede var sendt adelstog imot deg, Magnar. Jeg skrev "Aktivitets-sjekk" for moro, jeg hadde ingenting med aksjonen å gjøre, så satt ikke med noe mer informasjon, enn det jeg videresender deg når jeg kommer hjem.

Og om det stemmer som Vigilante skriver, at han sendte angrep før sjekken min, så er det jo bare ytterlige bevis på at det var en spøk og helt ubetydelig for utfallet.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fint fakta det. Men fakta er, at jeg ikke har skjønt, hva glede man har av disse medaljer!
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Alle medaljene er stilige, utenom 'Dagens Plyndrer'. Den er for de som ikke klarer å få noen andre :p
 
Topp