Ryktebørs

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
@paalodin: Lurer på hva du baserer dine utsagn på..
@Spiralis: ...er flere enn meg som bør lese kommentarer før de uttaler seg, og sikter til han over

Baserer det på adlinger av JPTG byer, når hver 3. by jeg adler fra dere står i støtte hos deg så sier det mye om dine skills, både som spiller og leder, det blir ikke gjort noen grep og byene bare "står" hos deg menst hele området sliter andre plasser, en god leder hadde gjort helt andre grep, du gjør ingenting og lar byene bli stående i dine byer, skills det??? NOT !!!!

Så ja, jeg har ett meget godt grunnlag for å påstå at du ikke eier skills, kun sutring etter def og sutring her. At dine stammemedlemmer finner seg i det er for meg en gåte da, burde være noen oppegående folk i stammen din. Vet om noen ihvertfall.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
At dine stammemedlemmer finner seg i det er for meg en gåte da, burde være noen oppegående folk i stammen din. Vet om noen ihvertfall.

Dem er nødt, Paal. Ellers finner de ut dagen etterpå at mail og passord er endret, og at kontoen har fått en ny eier. Så ja, de er dessverre nødt til å "ofre" seg for at lederen skal ha all støtten å fremstå som den sterke, mens resten sliter.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Så dere sier det ja? Da kan jeg bare si med engang at Valkyrie ikke har en eneste deff by stasjonert i en av capitan`s byer.

Grunnen til at capitan forsvarer seg er fordi at dere kommer med bullshit som ikke er sant. Dere påstår ditt og datt. men vær litt realistiske for det dere serverer er langt i fra sant.

Cap lever mest på egen deff, hvordan jeg vet det? jo jeg har da vært kv for henne. Synes dere er veldig urettferdige, i tilegg til at dere ikke har noe som helst for bevis på at det er sant?

så klart blir Cap irritert når dere bruser ut med løgner? gå litt i dere selv først, hallo...

Som Will Smith sier : i am allergic to bullshit
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hahaha, LER her jeg sitter og leser de latterligste utsagnene her! At Cap har støtte ja, det har hun, men at hun sitter med ALL støtten til stammen stemmer ikke i det HELE tatt! Vil og få legge til at Cap kontoen har en enorm front, ja hele kontoen er faktisk ikke stort annet enn front, noe det ser ut til dere glemmer helt og ta med i betraktning.

Når dere sier at Cap ikke eier skills er dere så langt ut på jordet at jeg faktisk ikke kan skimte dere ifra kikkerten min engang!

Klar over at dette er ryktebørsen, men det er ikke løgnebørsen eller bullshit børsens sist jeg sjekket, så dere kan ihvertfall PRØVE og tillegge ryktene deres et snev av sannhet!

Og Scar, værsåsnill, sånne utrolige latterlige og idiotiske kommentarer kan du spare deg for.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
@Clayzer og dg44- Lev i den boblen dere, jeg ser at hu har sykt mye støtte og det fra spillere som har stor front mot oss, det sier meg at hu ikke eier skills lett hver eneste dag. Litt for å la dere sitte der og tro dette lar jeg være å publisere uttallige rapporter med klare beviser på at det jeg påstår er sant :) :D God helg "uvitende knekter"
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Takk for negativt, Clayzer. Men jeg tror du må lære deg å lese. Jeg snakker ikke om glitter men om din leder Capitan22. På en annen side tror jeg flere av WIC kan skrive under på at glitter faktisk er en fantastisk spiller som klarer seg utmerket godt selv. Kanksje du burde skaffe deg litt fakta før du uttaler deg, ender med at du ser ut som narren her. Det burde være åpenlyst selv for en med nedsatt syn. Mulig jeg overvurderer deg.. Jeg synes det dog er rart da flere i WIC-chaten rapporterer at for nesten hver by de tar så står det deff fra andre spillere eller at byene har innkommende fra andre spillere enn deg selv, C22. Wonder why?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
@Clayzer og dg44- Lev i den boblen dere, jeg ser at hu har sykt mye støtte og det fra spillere som har stor front mot oss, det sier meg at hu ikke eier skills lett hver eneste dag. Litt for å la dere sitte der og tro dette lar jeg være å publisere uttallige rapporter med klare beviser på at det jeg påstår er sant :) :D God helg "uvitende knekter"

Så jeg som var kv for ca en ukes tid siden vet ikke mer om det enn deg? Wow paal. du trenger virkelig en ferie.. Jeg tror jeg har grei kontroll på hvor deffen i stammen befinner seg. å jeg skal si deg at det ikke er hos Capitan. Men hva vet vel du i forhold til meg? nada og ingenting :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Mye avsløres av rapportene vi får fra erobrede byer. Eller skal du påstå at rapportene er feilaktige?

Jeg skal nok si det ja :) paal lyger så det synger. Jeg var kv der for 1 ukes tid siden som sagt. og det er ikke mye deff fra stammen der. så enten lyger paal noe voldsomt ellers kan det ikke være noe annet. er bare 1 alternativ der gitt. han overeagerer på dette. er ikke hver 3 by ikke i nærheten heller.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg skal nok si det ja :) paal lyger så det synger. Jeg var kv der for 1 ukes tid siden som sagt. og det er ikke mye deff fra stammen der. så enten lyger paal noe voldsomt ellers kan det ikke være noe annet. er bare 1 alternativ der gitt. han overeagerer på dette. er ikke hver 3 by ikke i nærheten heller.

Så du mener oppriktig talt at rapportene vi får lyver om hvor mye annen støtte som står i byene hennes? Oh my, jeg tror vi har nådd toppen av dumskap, folkens.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har sitter kv på den kontoen et par ganger.
Seff er det deff fra stammen, men langt ifra ALT.

Det kan dere jo bare se på ODD hennes.
Hadde hun hat alle støtten fra stammen, hadde hun hat mer ODD enn meg til og med, og jeg hadde hat svært lite.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Så du mener oppriktig talt at rapportene vi får lyver om hvor mye annen støtte som står i byene hennes? Oh my, jeg tror vi har nådd toppen av dumskap, folkens.

Vedder på at dere ikke finner 150 slike rapporter engang, ferske :)

Jeg satt kv på kontoen jeg vet hva som er i hva. så om paal påstår at det er hver 3 by så lyger han garantert. begynn å se på fakta du også scar. i stedet for å støtte opp noe som du langt i fra er sikker på.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Så jeg som var kv for ca en ukes tid siden vet ikke mer om det enn deg? Wow paal. du trenger virkelig en ferie.. Jeg tror jeg har grei kontroll på hvor deffen i stammen befinner seg. å jeg skal si deg at det ikke er hos Capitan. Men hva vet vel du i forhold til meg? nada og ingenting :)

Så du forteller meg at du gikk igjennom hele kontoen til C22 for å sjekke hvor mye støtte hun har fra stammen når du satt KV??

Ja ja, når hver 3. by jeg adler står hos C22 så lyver vel rapportene da?? tviler litt på det, men siden du har full kontroll på all def i JPTG så må du vel vite det, jeg ber om unnskydlning.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Gikk ikke gjennom alle nei. men når jeg forsvarer byer så ser jeg vel hvor det er deff eller ei. hver 3 rapport du liksom. da må du angripe veldig lite :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Takk for negativt, Clayzer. Men jeg tror du må lære deg å lese. Jeg snakker ikke om glitter men om din leder Capitan22. På en annen side tror jeg flere av WIC kan skrive under på at glitter faktisk er en fantastisk spiller som klarer seg utmerket godt selv. Kanksje du burde skaffe deg litt fakta før du uttaler deg, ender med at du ser ut som narren her. Det burde være åpenlyst selv for en med nedsatt syn. Mulig jeg overvurderer deg.. Jeg synes det dog er rart da flere i WIC-chaten rapporterer at for nesten hver by de tar så står det deff fra andre spillere eller at byene har innkommende fra andre spillere enn deg selv, C22. Wonder why?

Bare hyggelig, det var velfortjent, så velbekomme!
Det minnet meg så mye om du skrev om din gamle ex-leder, så var en ærlig forveksling! Stemmer det ikke dog at hele stammen fikk mail fra lederen sin som ba alle stacke henne da? Hmm?

Eneste som er narren her er vell deg da though! Som jeg påpekte tidligere så er ikke Cap kontoen noe annet enn front nærmest, så noe deff blir det, men at dere skal sitte her og hevde at hele stammen har støtte der er bare tull, og var og hovedsakelig det tullet du skrev isted om at eierne blir byttet ut jeg reagerte på! Som sagt, dette er ryktebørsen så et snev av sannhet kan du nå prøve og tillegge det? :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hadde hun hat alle støtten fra stammen, hadde hun hat mer ODD enn meg til og med, og jeg hadde hat svært lite.

Da er vi enige. Ingen som har sagt at hun har 100% deff fra stammen heller, så da ser det ut til at vi er enige om at hun har deff fra stammen, selv når hun nekter for det.

Vel, nå er det slik at deffen ikke utgjør alt heller. Hun kan ha masse støtte men er dårlig på flytte det rundt til at nukene går inn = lite ODD. Så det at hun har mye deff betyr ikke at hun ikke har høy ODD.

Vedder på at dere ikke finner 150 slike rapporter engang, ferske :)

Jeg satt kv på kontoen jeg vet hva som er i hva. så om paal påstår at det er hver 3 by så lyger han garantert. begynn å se på fakta du også scar. i stedet for å støtte opp noe som du langt i fra er sikker på.

Det burde faktisk vært det minste problemet å finne. Jeg har sett mange rapporter, dg44. Istedenfor å lage sugemerker på halsen til lederen din burde du ha såpass selvinnsikt at du kan stå for det du sier. Vi har adlet mye av C22 i det siste, og da kommer det fram at svært mange av byene har deff fra andre enn C22 selv. Du gjør det så mye lettere for deg selv om du kunne kutte ut å tralte blindt etter andre. Jeg setter pris på at du forsvarer lederen din, men gjør det så når du vet du har en god sak. Nå ser du bare dum ut der du sitter å sier at C22 gjør alt på egenhånd, noe både du og jeg vet ikke stemmer.

Og for å avlive enhver kverulant fra å slenge seg inn. Vi diskuterer ikke "lovligheten" av å ha deff fra stammen, men vi diskuterer det faktum at C22 med hennes disippel dg44 nekter for at C22 har deff fra andre enn seg selv.

Bare hyggelig, det var velfortjent, så velbekomme!
Det minnet meg så mye om du skrev om din gamle ex-leder, så var en ærlig forveksling! Stemmer det ikke dog at hele stammen fikk mail fra lederen sin som ba alle stacke henne da? Hmm?

Eneste som er narren her er vell deg da though! Som jeg påpekte tidligere så er ikke Cap kontoen noe annet enn front nærmest, så noe deff blir det, men at dere skal sitte her og hevde at hele stammen har støtte der er bare tull, og var og hovedsakelig det tullet du skrev isted om at eierne blir byttet ut jeg reagerte på! Som sagt, dette er ryktebørsen så et snev av sannhet kan du nå prøve og tillegge det? :)

Jo, det stemmer at hun sendte mail når hun satt med 7 k innkommende nukes fra WIC som dengang het IB, over flere uker. Forskjellen er at like etter sendte glitter alt hjem slik at vi andre kunne forsvare våre fronter, som i motsetning til C22 sitter å gnikker på samme deffen som ble sendt for år siden. Noe som også kan forsvare det faktum at fronten til BOL holdt mye lenger enn fronten til RNG som daglig ble presset bakover.

Ingen fra JPTG som kan svare meg på hvorfor vi får så mange rapporter fra erobrede byer som viser det stikk motsatte av hva dere sier her?

Så ryktepoenget ble gitt på feil grunnlag, med andre ord? Da vet du ingenting om hva som har skjedd i JPTG tidligere, da stammen het Renegades (RNG). Der risikerte man å miste kontoen hvis man sa imot C22 å hennes såkalte "ledelse". Flere spillere mistet kontoen da de gikk ut av RNG av ymse grunner, for så å oppdage at kontoen var trukket tilbake av C22 herself. Men, kjenner jeg dere rett så stemmer vel ikke dette heller så. Det er artig å se hvor hardt dere forsvarer C22. Selv når dere ikke engang har sittet i ledelsen å sett hva som har foregått argumenterer dere på en måte som gir inntrykk av at dere skyter i blinde i håp om å treffe blink. Fun-fun.

Vi har rapportene som taler for oss, så å se dere sitte der å påstå at rapportene er feilaktige å lyver er i å for seg ganske underholdene.

Ha en fortsatt god kveld:)
Oh, en liten påminnelse før jeg nesten glemmer det; Logg inn på kontoen å forsvar dere. Synes dere taper fryktelig mye nå. Mulig dere burde vurdere å trekke støtten fra C22, for det ser relativt mørkt ut for mange av dere hvis dere ikke vurderer det høyst!
 
Sist redigert:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Gikk ikke gjennom alle nei. men når jeg forsvarer byer så ser jeg vel hvor det er deff eller ei. hver 3 rapport du liksom. da må du angripe veldig lite :)

Jeg angriper ikke stort nei, kommer litt an på hvordan du ser det. Men adler 10-20 byer fra JPTG daglig så selv er jeg fornøyd.

Hver 3. by jeg adler har støtte hos C22, tidligere var det kun hver 4. men da adlet jeg fra en annen spiller.
 

DeletedUser

Guest
Det er morro å se at dere er på forsvarsmodus all the way på forumet :D
Keep it going JPTG!
 
Topp