Ryktebørs

DeletedUser

Guest
neh, synes ikke du skal "forsvinne igjen".

Er flott med spillere som har meninger, selv om de ikke er de samme som menigheten.
 

DeletedUser

Guest
Får du ikke med deg en eneste ting? Paalodin ligger i vest/sør-fronten. Det samme gjør jeg og jeg har uttalt meg om det samme. Hvis du følger litt med er det derifra støtten til C22 kommer ifra :)

Nå jobber ikke jeg med å ta ut C22 heller da... Veit faktisk ikke om noen fra fronten min i nordligste nord som har fokusert på henne den siste tiden.
Men da veit vi at hu har en del støtte fra sør da, og sannsynligvis litt støtte fra nordlige spillere i safesone. Det er allikevel ikke så mye mer enn hva de andre frontspilllerne, hvertfall her i nord, har i byene sine vil jeg tro ;)
Er faktisk en mulighet for at mer eller mindre all støtte hu har, kommer for vest/sør-fronten, noe som vil tilsi at deffen i nord da blir prioritert til de andre frontspillerne deres der oppe :)
Men nå er det bare C22 og evt. kv-er som kan bekrefte/avkrefte slike påstander.
 

DeletedUser

Guest
neh, synes ikke du skal "forsvinne igjen".

Er flott med spillere som har meninger, selv om de ikke er de samme som menigheten.

Haha, er nå enda bra det da! Men liker jo også å være litt spøkelses-aktig av meg, og plutselig dukke opp på forumet for å krangle/diskutere en liten periode, for så å forsvinne i en lengre periode igjen :mehe:
Men vi får se hvor lenge jeg blir hengende på forumet denne gangen, før jeg evt. forsvinner på ubestemt tid igjen ;)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg har da ikke fått være i fred? Kan da opplyse om at charle har mista en god del nukes hos meg i k15.. og la meg si med en gang, prøv ikke engang å påstå at jeg er dritstacka! :p
 

DeletedUser

Guest
Du er jo dritstacka Cap, men vi vet vel lite om at du også flytter tropper som en gal rundt omkring. Rett skal være rett.

Men etter å ha smelt inn 290 nukes med 99.9% røde rapporter så må du ikke fortelle meg at du ikke er stacka.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nå skal du få et ærlig svar: hun har kanskje 5 % av byene sine stacka.. hvis det er så mye i det heletatt. Hun lever veldig godt på egen deff. Dere skylder på dette, fordi det er for vanskelig å ta byer av henne :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Du er jo dritstacka Cap, men vi vet vel lite om at du også flytter tropper som en gal rundt omkring. Rett skal være rett.

Men etter å ha smelt inn 290 nukes med 99.9% røde rapporter så må du ikke fortelle meg at du ikke er stacka.

Det forteller mer om den gode jobben jeg gjør, men som dere har problemer med å godta. At dere sjøl ikke gidder sitte å forsvare dere, men sørger for dritstacka front, det betyr ikke at jeg gjør det samme.
 

DeletedUser

Guest
Om du fant noe negativt i det min kjære Cap, så leter du hardt for å finne noe negativt også...

Og når jeg faktisk skryter av den jobben du gjør, så sier det mye om deg når du bare slenger generellt WIC crap tilbake. Men er vel det jeg etter hvert har blitt vant til.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det forteller mer om den gode jobben jeg gjør, men som dere har problemer med å godta. At dere sjøl ikke gidder sitte å forsvare dere, men sørger for dritstacka front, det betyr ikke at jeg gjør det samme.

Å "kriminalisere" den goden det er å få hjelp fra egen stamme kan du bare glemme, C22. Det er en del av spillet også, og hvis du ikke har lest hva spillet heter så kan jeg love deg at det ikke stor solowars. At WIC sin front så å si er ugjennomtrengelig er fordi vi er gode på å hjelpe hverandre de få gangene vi trenger det, mulig du også skulle ha prøvd det ut med stammen din, så kanskje hadde ikke dere blitt så overkjørt?


Og når jeg faktisk skryter av den jobben du gjør, så sier det mye om deg når du bare slenger generellt WIC crap tilbake. Men er vel det jeg etter hvert har blitt vant til.

Jeg vil tippe ren og kjør misunnelse for den gode jobben vi gjør. Alle de vellykkede offensivene vi kjører å det faktum at vi med stor sannsynlighet klarer å forsvare nyerobrede byer. En evne ikke JPTG ser ut til å mestre.
 
Sist redigert:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hehehehe.. kriminaliserer ingenting jeg min gode Scar, er paalodin som gjør det. Han kriminaliserer den hjelpen jeg får, beskyldninger om skamstacka konto og null skills. Jo takk.. dine gode hjelpere får du sette pris på..og prøv ikke å påstå du har greie på hva vi gjør/ikke gjør i stammen
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Du er jo dritstacka Cap, men vi vet vel lite om at du også flytter tropper som en gal rundt omkring. Rett skal være rett.

Men etter å ha smelt inn 290 nukes med 99.9% røde rapporter så må du ikke fortelle meg at du ikke er stacka.

Jeg er ikke dritstacka.. er bare så piss lei av å høre på det gnålet. Det er negativt, jo...
Om du kunne tatt til deg noe jeg allerede har skrevet, så kanskje jeg hadde sluppet å høre på mer på disse beskyldningene som hagler!
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke dritstacka.. er bare så piss lei av å høre på det gnålet. Det er negativt, jo...
Om du kunne tatt til deg noe jeg allerede har skrevet, så kanskje jeg hadde sluppet å høre på mer på disse beskyldningene som hagler!

Jeesez da menneske. Du tar virkelig ALT i verste mening.

Jeg mener ingenting negativt med å være stacka. Tvert i mot. Det gir deg større spillerom.

Jeg leser faktisk MYE av det du skriver og jeg blir stort sett like overasket hver gang. Du eier ikke et snev av ironi og du framstår som ei sur kjerring hver gang hvor du hakker og vrir på alt alle skriver i stedet for å prøve å ta det med glimt i øyet. Om du hadde gjort det hadde mye av det du har skrevet vært mer interessant kanskje til og med morsomt
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Du er jo dritstacka Cap, men vi vet vel lite om at du også flytter tropper som en gal rundt omkring. Rett skal være rett.

Men etter å ha smelt inn 290 nukes med 99.9% røde rapporter så må du ikke fortelle meg at du ikke er stacka.

Wow, det skjer jo ofte of hos meg! Sier vell litt om hvor mye dere stacker her nede i sør, det kan jeg bekrefte på høyeste hold at ikke er rent lite!
 

DeletedUser

Guest
Jada Vegard... Vi stacker der det trengs. Er liten tvil om det, men som jeg skrev i stad

Spiralis skrev:
Jeg mener ingenting negativt med å være stacka. Tvert i mot. Det gir deg større spillerom.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeesez da menneske. Du tar virkelig ALT i verste mening.

Jeg mener ingenting negativt med å være stacka. Tvert i mot. Det gir deg større spillerom.

Jeg leser faktisk MYE av det du skriver og jeg blir stort sett like overasket hver gang. Du eier ikke et snev av ironi og du framstår som ei sur kjerring hver gang hvor du hakker og vrir på alt alle skriver i stedet for å prøve å ta det med glimt i øyet. Om du hadde gjort det hadde mye av det du har skrevet vært mer interessant kanskje til og med morsomt

Ja, når de fleste henvendelser fra WIC-hold kun inneholder kritikk, uansett.. så blir jeg lei og kei, irritert og sur. Det ville du også blitt om du kun hadde fått dritt fra alle hold.
Når paalodin fyrer opp med at jeg ikke har skills verken deff eller off pga min skamstacka konto, og nærmest blir halshugd for å gå videre i champ.konkurr av den grunn.. ja da blir jeg sur..og når det fortsettes i samme gate fra flere andre, ja da overreagerer jeg kanskje en smule ja.. sorry fra den "sure" kjerringa
 

DeletedUser

Guest
Unnskyldninger godtas når de menes ærlig og oppriktig. Men du også må begynne å lese det folk folk skriver og faktisk prøve å se det i en sammenheng.

Jada, dette er politikk og propaganda. Det blir en del skittkasting og gruff. Det må vi faktisk bare akseptere, selv om vi MÅ hugge hodet av hverandre hver gang.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Wow, det skjer jo ofte of hos meg! Sier vell litt om hvor mye dere stacker her nede i sør, det kan jeg bekrefte på høyeste hold at ikke er rent lite!

At stammen du er i velger å stakke c22 med alt de har kan ikke vi hjelpe deg med Vegard. Interne stammeregler eller styring av JPTG er utenfor min rekkevidde, men må si jeg liker måten JPTG blir styrt på, det gjør det jo så mye lettere for oss :)
 

DeletedUser

Guest
Jada, dette er politikk og propaganda. Det blir en del skittkasting og gruff. Det må vi faktisk bare akseptere, selv om vi MÅ hugge hodet av hverandre hver gang.

Er det derfor sykehusene her i landet så ofte har for mange pasienter ja...? Fordi at vi sitter og halshugger hverandre, og deretter må få festet hodet på plass igjen, for så å få det halshugd på nytt samme kveld? (giggle)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ja, når de fleste henvendelser fra WIC-hold kun inneholder kritikk, uansett.. så blir jeg lei og kei, irritert og sur. Det ville du også blitt om du kun hadde fått dritt fra alle hold.
Når paalodin fyrer opp med at jeg ikke har skills verken deff eller off pga min skamstacka konto, og nærmest blir halshugd for å gå videre i champ.konkurr av den grunn.. ja da blir jeg sur..og når det fortsettes i samme gate fra flere andre, ja da overreagerer jeg kanskje en smule ja.. sorry fra den "sure" kjerringa

Du eier jo ikke skills så 1 V 1 er du udugelig, at du kan sutre og få folk til å stakke deg opp det er noe du virkelig kan. Skal ha creds for det.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
@paalodin: Lurer på hva du baserer dine utsagn på..
@Spiralis: ...er flere enn meg som bør lese kommentarer før de uttaler seg, og sikter til han over
 
Topp