Faktabørs

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Fakta er at vedkommende ikke tenkte over å forlate før etter han hadde sendt angrepene. Vedkommende stoppet med en gang han begynte å tenke over å forlate.
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
5k på startlandsbyen er relativt drøyt det da.. :p

Aldri sagt at jeg ikke bruker pp, jeg er stolt PP bruker, men bruker på første byen, så får man et godt forsprang som følger med resten av veien, skal også sies at 3k av disse var til flagg.

Forskjellen er at jeg har kommet med logiske motbevisende argumenter. Det har ikke Sondre. Du må også lære deg begreper før du bruker dem. Jeg kan vel si at du er en nolifer? Du spiller mye men har helt sikkert et liv utenom TW også. Akk ja.

Hmmm du gir deg ikke, greier du faktisk ikke å se hvor ille og feig dette er. vell om du vil jeg skal understreke handlingene dine med å gi et par faktaer, noe som passer bra da vi faktisk er på faktabørsen:

Detter er bevis:

Kjenner spillestilen din ganske godt etter å ha vært kv for deg i tillegg til å ha sett spillestilen din på flere aksjonen.

1. Du har mellom 5 og 6 adelsmenn i vær by du planlegger å adle fra.(ingen god takitkk men du gjør det konsekvent, kan se behov for 5)
2. Du angriper mange byer samtidig på alle aksjoner du deltar aktivt i 4 - 6 tog, i hvertfall de som er i nærheten av deg.
3. Da jeg sjekket tw stats sist hadde du tatt 8 byer i dag:
015 The Attack King (552|515) K55 6,336 The Attack King [-T-H-] Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator [MyTH] 2013-08-05 11:28:43
004 The Attack King (552|516) K55 9,816 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator [MyTH] Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator [MyTH] 2013-08-05 10:34:00
004 The Attack King (552|516) K55 9,816 The Attack King [-T-H-] Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator [MyTH] 2013-08-05 10:34:00
[055] (540|513) K55 8,192 luapix [-T-H-] Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator [MyTH] 2013-08-05 09:52:43
[054] (530|515) K55 4,894 luapix [-T-H-] Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator [MyTH] 2013-08-05 08:39:50
[052] (547|519) K55 9,816 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator [MyTH] Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator [MyTH] 2013-08-05 08:20:31
[052] (547|519) K55 9,816 The Attack King [-T-H-] Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator [MyTH] 2013-08-05 08:20:31
[053] (507|544) K55 7,406 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator [MyTH] Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator [MyTH] 2013-08-05 07:55:23
[053] (507|544) K55 7,406 Legenden [-T-H-] Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator [MyTH] 2013-08-05 07:55:23
[051] (575|527) K55 9,816 The Attack King [-T-H-] Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator [MyTH] 2013-08-05 07:26:22
[050] (545|514) K55 9,514 luapix [-T-H-] Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator [MyTH] 2013-08-05 05:06:34


La oss si at du på denen tiden skulle ha rukket å adle 1,5 by per adelsby du har da trenger du tilnærmet 6 tog
i tillegg sp om du skulle ha gått inn for aksjonen slik du ville ha gjordt om du ikke planla å dolke oss i ryggen, så kommer har du sendt 4-6 tog mot real steal(dette er ikke gjordt, tipper 1 for å kunne ha bevis på å ha deltatt med rapport)

Om du hadde angrepet real steal så ville du også hatt sendt minst 3 nukes per by du skulle ta, og trolig mer nå som verden er eldre.

Så da kommer problemet om du spiller fair og ikke planlegger dette skulle du da hatt nok nukes til å angripe stamme ni den skalaen du gjorde, nei og spessielt ikke med tanke på at du har adlet mye av byene du har nå den siste tiden og da ikke fått opp noen fulle styrker i 20 av dem, i tillegg har du nok 10-15 deffbyer som det heller ikke er nukes i.

I tillegg har du spart opp til dette for å ha så mange adels tilgjengelig.

Dette er motiv!
Vet også at du ville slutte på verdenen fordi du følte du ikke gjorde det godt nok med kun rank 9 tidligere, men grunnet nett problemer så fikk du dårlig start på v15. Nå prøver du på ny å hevde deg på verdenen men med nye metoder.

Konklusjon: Du har bra mye tropper men så mange tropepr har ikke du heller som det som trengs for å både kjøre full aksjon mot real steal som du sier du gjorde, i tillegg til å skulle bare ha disse troppene farmene hjemme. Du har angrepet en by hos real steal. Og har planlagt dette lenge. Da det gnager deg å ikke ha en topp rank (poeng hore???)

------------------------------------------------------------

Kommentaren din om nolifer har jeg hørt før, den pleier å komme fra folk som ikke tåler å miste byene sine når jeg adler dem, og pleier å komme fra noobs. Me nom vi skal snakke om spilletid så kan vi jo sammenligne litt, du klager stadig over å ha vært oppe hele natta og farmet. Og prøver konstant å gi oss konkuranse på plyndring, mens vi dra inn medlajen om vi gidder å send ut 3 plyndrerunder(nok et bevis på at du ikke har så mye??) Du er alene på kontoen din da ingen orker å spille sammen med deg, mens vi er 4. Selv så sjiller jeg ann og koser meg med spillet. Selv om jeg av og til trenger pause akuratt som alle andre. Mens du stort sett klager på om du orker å spille mer eller ikke, om du ikke finner dual. Jeg er inne mange ganger til dagen men i korte perioder(utenom når noe skal times da er jeg konstant), men maskinen står på nesten konstant. Du sitter og stirrer på skjermen konstant, og nesten ikke sover. Så hvem er no liferen?

Men du har vist ditt sanne jeg nå, og da er det nesten verd disse tapene som kommer som følge av en perfekt planlegging og backstabbing av stammen din(-T-H-), ja det var stammen din. Og bare fordi du forlot stammen kun få timer før og gir et par ord på forum med en dårlig unnskyldning og håper så godt som mulig for aksjonen, so mdu skal allerde ha sendt på. Så betyr det ikke at du var ute av den godt nok til at du i det hele tatt kan prøve å rettferdiggjøre angrepene dine. Du viste veldig godt at front mot deg var safe sone, og at den fremdeles ble betraktiet som safe samtidig som det ikke var mulig å forflytte tropper så raskt, og troppene sto i støtte på andre siden. Og nesten alt av Off og tog var på vei mot aksjonen mot MyTh.

Tror du kommer til å bli husket og det lenge, men ikke for å være god spilelr selv om du er det og, du vil blir du husket som en spiller mer utspekulert enn Zippy...

Kan si at jeg tror ikke du har vært spionen i stammen, i hvertfall ikke før nå i senere tid, og vet heller ikke om MyTh kjente til planen din.
Men planlagt var det.

Logisk nok for deg???

Beklager lang og kjedelig innlegg til alle dere uintereserte.

Hadde holdt med:

Handling taler for seg selv!
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Syns dette var en fair deal. Dere får Chilli, vi får Raaator. ;)

Klager ikke på at han leaver, klager på måten ha ngjør det på, for meg må dere bare beholde han.
Men er noe som heter fair play, du angriper ikke egen stamme. Og dette blir det samme som å angripe egen stamme, bare på en enda mer utspekulert måte mens man vet alle andre tropper både off og deff er ute
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
men om jeg hadde gjort noe sånt ville jeg nok heller ha mekka en utbryter stamme, jeg liker og fucke opp stammer , ikke og være spion, det er da ikke min still og gi info til fienden.

så min still er fucke opp stammer på slutten av verden om jeg gidder
Hvis ikke vi alle kan enes om at dette var spikeren i kista til TW-karriera til Sondre, så vet jeg altså ikke.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Skal jeg henvise til Torq sin fine definisjon på det og være lojal ser vi at det er noe du tydelig ikke er, det kan du bare innse egentlig. Du er så ulojal som man får det, som stikker til fienden ved første tegn på motgang.

Ja, la oss sitere Torq her, Clayzer, også gjør vi en rask sammenligning til V1, der du løp med halen mellom bena fordi du fikk noen incs og fordi stammen ikke støttet deg på den måten du forventet. Oh, guess what? Det samme gjelder her. Så før du begynner å kalle noen illojal, så hadde jeg satt umåtelig stor pris på å koste foran egen dør.

Her er Torq sin definisjon, i tilfelle du hadde glemt det;
Å være lojal betyr at man står ved stammen sin i tykt og tynt.
Og per definisjon er "tykt og tynt" "i gode og dårlige stunder".
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
som sakt jeg befinner meg uansett samme vilken verden på topp 20 på en eller annen konto Torq :O
men nja,veit ikke heilt er nær på og legge opp jeg da så de er jo så :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
er vell kansje 70% som hater meg på .no men deg er vell 80% :)?

Oh, har det vært en avstemning her? Hvor tar du det tallet fra? Og jeg kan ikke akkurat forstå hvorfor folk skal hate meg på noen som helst måte. Jeg er kun aktiv på forumet, du derimot har en raider hvor du kan skilte med backstabbing, skitne triks etc etc. Vi er på ingen måte like, Sondre.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
altså sondre. Scar e kanjse forhatt men ikke mer en deg :| altså du backstabber folk og snakker drit samt har du et ego uten likestykke. Og du lever ikke opp til dit eget ego en gang ^^ sier vel nok. e forskjell mellom ha det i kjeften og det og faktisk vise det ^^
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Kan ikke alle holde kjeft, og i stedet respektere at folk vil være i stamme med de som er gode og ikke med de som suger?
 

DeletedUser

Guest
Skitne triks.
Synes egentlig det er fornuftig, om du siktet på meg da, å benytte seg av den infoen som jeg ble presentert av en hyggelig gutt(oi, der røpte jeg kjønnet iallefall), spesielt da han forklarte omfanget av det hele.
Har flere ganger takket nei til spioner som melder seg, her og andre verdner, men denne gangen virka det bare fornuftig å ta imot infoen.
Jeg offentliggjorde selvfølgelig at jeg var klar over dette for å skape uro i -T-H- sine rekker, noe jeg klarte med GOD margin, mye mer enn forventa faktisk. 2 spillere ut, hvorav jeg fikk snappa til meg en av dem jeg alltid har likt best i -T-H- og har hatt en meget god tone med de siste par månedene. Vurderer å spille lotto til helga om denne trenden holder seg ;)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Du kan i det minste lese hva jeg skriver. "De eneste byene troppene mine var hjemme i var byene jeg skulle bruke mot MyTH." Jeg skal gi deg en enklere forklaring så forstår kanskje også du. Det betyr at de troppene jeg skulle bruke i aksjonen stod i landsbyene mine, mens troppene jeg ikke hadde behov for mot MyTH var sendt ut på farming. Videre betyr dette at troppene som var på farming er de som ble sendt mot -T-H-. Jeg motsa altså ikke meg selv, det er bare du som ikke leser ordentlig. Hadde jo ikke skadet om du gjorde nettopp dén i en skriftlig diskusjon, men vi er alle forskjellige.

Men du sa jo selv til meg tidligere at du hadde angrep ute mot MytH? Du sa du hadde sendt de angrepene, og nå sier du selv at du altså ikke har gjort det. Så jo, motsa deg selv siden fu først sa troppeen var på vei mot MytH, og nå sier du da at de står hjemme.

Hvilken stamme jeg velger å gå til er faktisk uten betydning. Jeg forlot TH grunnet div. årsaker jeg har skrevet om i tidligere innlegg. Da er jeg ferdig med -T-H-. Jeg går til den stammen som passer meg best, om den så er ukjent, grå, rød eller blå er likegyldig. At SUP har diplomati med flere toppstammer har heller ingen betydning.

Hvis du ikke evner og se noe galt og gå til fiende stammen gir jeg jo opp.. Da er det bare noe feil hos deg. Man går ikke til fienden. Så enkelt er det.

Feil igjen. Grunnen til at jeg sendte med en gang var jo at jeg forlot mens det var aksjon, og grunnen til at jeg forlot mens det var aksjon var fordi det var da konfliktene utløste seg

Men i det minste, hvis du hadde hatt det minste respekt ovenfor dine tidligere stammefrender. Hadde du ventet med og angripe når du viste vi at ingen var forbredredt på og angripe oss slik fra innsiden, men igjen, så var jo du godt forbredet som benja beviste ved og ha flere tog klare. Noe annet er bare løgn ifra deg.

Det er mulig ledelsen har dårlig tid, men da er det jo merkelig å melde seg inn i en ledelse. Ja, ting kan ha kommet uforutsett. Men også her glemmer du én liten detalj. Jeg skrev "Dere har jo selv påpekt på stammeforumet at ledelsen har glimret med sitt fravær i det siste." Jeg klagde nemlig aldri på at ledelsen var lite aktive, det var det andre som gjorde.

Det er også morsomt at du beskylder meg for urelevanse, løgn og tull når det er nettopp det du kommer med selv. Du leser ikke innleggene mine, sjekker ikke om ting stemmer. Jeg må gjenta meg gang på gang fordi du ikke kan komme med nye argumenter, det du har argumentert med tidligere har jeg nemlig motbevist og forklart/argumentert tilbake på.

Men du har nå klaget på ledelsen generelt uansett. Og ment de har befattet dårlige avgjørelser. Slikt kunne du ha tatt opp og løst på en bedre måte. Det er det ingen tvil om.

Jeg beskylder deg for løgn og tull når det er akkurat det du kommer med. Løgner fordi du ikke vil innrømme fakta. Du kan sitte og si noe annet du blir blir både gul og blå i ansiktet, men det er fatka.

Som Tvutt har skrevet så er forholdene virkelig ikke ideelle for meg. For å si det på en annen måte holdt jeg ikke med stammen til det ikke lengre var det beste alternativet, som en medgangssupporter

Så ja, du er altså en medgangssuporter og er derfor ikke lojal. Så fint da ble vi enige på ett punkt! Du er ikke lojal. Herlig!

Jeg er ikke på tynn is, nei. Det er du som må fikse oppfattelsesevnen din. Nok en gang bekreftes det at du ikke har lest mine tidligere innlegg godt nok, for jeg skrev at jeg forklarte til "dem jeg stolte litt mer på". Jeg sier ikke at jeg ikke hadde tillit til deg, da den var nøytral i og med at vi aldri snakket annet enn få ganger i TH-chatten. Men det lille ekstra manglet. Jeg hadde ikke snakket noe med deg ellers.

Vel, nok et lite gjennomtenkt avsnitt. For å svare deg enkelt og greit: Ja. Dersom jeg i løpet av 3 måneder i MyTH opplever et til de grader dårlig kommunikasjonssystem der halve stammen deltar, om kun halvparten av stammen svarer på off-koordinatorens "viktig"-merkede rundskriv som gjelder rundens største aksjon mot hovedfienden, dersom medlemmene i MyTH slenger dritt til meg på PM og Skype, dersom det over lengre tid viser seg å være spionasje i stammen fra motstanderne som ingen tar seg av, da skal jeg forlate. Og det er ikke snakk om at én av disse tingene skal hende, men alle sammen, pluss enda flere (da jeg kun ramset opp det jeg husker i farta). Da skal jeg forlate MyTH. Da jeg ble med i -T-H- (du spilte vel ikke på V14 da?) i starten av denne verdenen var det Sondre som hadde masserekruttert alt med mest mulig poeng uten å forvente noen søknad engang, så lenge poengene var der. Flere av disse problemene har vært der siden start. Dersom jeg i løpet av få dager opplever det samme (MyTH slenger ut medlemmene med minst poeng og tar inn et par andre spillere fra andre stammer, akkurat slik som det ble gjort i -T-H-) og at jeg i de kommende 3 månedene forsøker å gjøre all faenskapen jeg ramset opp over bedre uten resultat, da skal jeg forlate.

Folk vil alltid være skuffet når spillere forlater en stamme. Slik har det alltid vært og slik vil det alltid være. Forventet jo ikke at dere skulle juble. Så får vi se hva som skjer videre i spillet, det vil tiden vise...

Samme om du har tillit til dem eller ei. Når du går ut av stammen skaper det reaksjoner, bare vanlig høflighet og svare på alle som måtte lure da. Men det har jo tydeligivs ikke du da.

3 måender? Virkelig? Utrolig at en så laber stamme, med så lite aktivitet som du skal ha det til, klarer og ha ledet rankingen så lenge? Og selv om TH kanskje var en masserek stamme i starten, så har de færre medlemmer enn MytH.

Og nå henviser du bare til det ene rundskrivet Coon sendte der bare halvparten svarte. At det skjer engang er ikke mye godt grunnlag. Ikke i det hele tatt.

Jeg har ikke hørt så mye om disse spionanklagelsene inntill nylig. Så når du sier alt dette har pågått i 3 måneder, overdriver du nok sterkt.

Kan se for meg at du kan bli en spiller som står med mest stammebytter på hele V14 i slutten egentlig. Om du så klart er her lenge nok til og se slutten da, noe jeg heller tviler på ;)

Ja, la oss sitere Torq her, Clayzer, også gjør vi en rask sammenligning til V1, der du løp med halen mellom bena fordi du fikk noen incs og fordi stammen ikke støttet deg på den måten du forventet. Oh, guess what? Det samme gjelder her. Så før du begynner å kalle noen illojal, så hadde jeg satt umåtelig stor pris på å koste foran egen dør.

Regner med at du sikter til KC da jeg var der nå, siden du selv har sagt du støttet valget vårt nå til JPTG.

Og nei, jeg vil si den situasjonen var en DEL annerledes uten at jeg skal gidde og skrive en lang fortelling om det (det ligger nemlig allerede ute på v1 forum.) Så la meg summere kort!

1. Alle i stammen rundt meg hadde gått grå. Jeg var nå helt alene omringet av fienden og gråbyer etter mine tidligere stammefrender som lå midt i safesonen min også.

2. Jeg hadde holdt på i over 1 år. 1 år der jeg omtrent hele tiden hadde prøvd og få igang resten av stammen.

3. Jeg gikk ikke til fienden. Det var ikke ett alternativ jeg vurderte engang. Jeg ville heller gå grå.

Så jo, jeg vil påstå og kalle meg selv lojal til JPTG. Siden det tross alt bare gikk nedover like etter at jeg ble med i form av at flere og flere bare har sluttet. Så jeg har faktisk ikke gjort noe annet enn og være med stammen i nedgang.

Skal og sies at jeg kom tilbake i form som dual på en ny konto. Jeg var og aktiv i chatter osv på Skype hele tiden i løpet av fraværet mitt, så det inntrykket der er det nok bare du som sitter med.

EDIT; Og Scar, du skal vell ikke være den som snakker for høyt her om dette? Hva med din egen overgang fra BOL og rett over til fienden i WIC? Forsiktig med den stenkastingen i glasshuset ditt der, det er ikke trygt.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jaaaa...

-T-H- 104 stammebytter, 14 medlemmer.
MyTH 36 stammebytter, 21 medlemmer.

Og det skal liksom være dårlig for oss? På hvilken måte?
 

DeletedUser

Guest
Det hele beviser bare at poengmessig masserekruttering i en tidlig fase av spillet ikke fungerer, enda så heroiske heltene som står bak den nokså tilfeldige rekrutteringen måtte føle seg.
 
Topp