Faktabørs

resern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Også brukte rator alle troppene han av en eller annen grunn ikke hadde sendt på myth spillerne, til og angripe de stakarene som lå nord for rator. helt tilfeldig.

Takk da skjønner jeg alt sammen :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Også brukte rator alle troppene han av en eller annen grunn ikke hadde sendt på myth spillerne, til og angripe de stakarene som lå nord for rator. helt tilfeldig.

Takk da skjønner jeg alt sammen :)

Jepp er nok slik det må være! Så det vi kan ta av lærdom fra dette er at det er helt ok og bytte stamme til fienden man har kriget mot lenge. Det er også helt ok og forlate stammen på grunnlag av noen få krangler og uenigheter istedet for og heller prøve å løse problemene. (Nei, jeg synes fortsatt ikke du hadde grunnlag nok til og forlate.) Det er også helt greit og slenge seg på angrepsfronten og adle i anmarsj av tidligere stammefrender når man vet at troppene deres er andre steder. Oppfyller man alle disse forventingene kan man med stolthet kalle seg en lojal spiller!

Idag har jeg lært mye nytt! :)

Nei, for noe sprøyt Raaaaator, hadde du vært lojal hadde du gått grå istedet for og stikke til MytH, (hvis du ikke kunne finne noen bedre alternativer i stammer.) Vil og tilføye at det er bedre flere muligheter enn SUP. Hint: RoEm.
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
fakta er att resern er ny her på tw, han første verden ! det skjer mye svik, regel nummer 1. vær alltid klar på en kabom.

velkommen :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Jepp er nok slik det må være! Så det vi kan ta av lærdom fra dette er at det er helt ok og bytte stamme til fienden man har kriget mot lenge. Det er også helt ok og forlate stammen på grunnlag av noen få krangler og uenigheter istedet for og heller prøve å løse problemene. (Nei, jeg synes fortsatt ikke du hadde grunnlag nok til og forlate.) Det er også helt greit og slenge seg på angrepsfronten og adle i anmarsj av tidligere stammefrender når man vet at troppene deres er andre steder. Oppfyller man alle disse forventingene kan man med stolthet kalle seg en lojal spiller!

Idag har jeg lært mye nytt! :)

Nei, for noe sprøyt Raaaaator, hadde du vært lojal hadde du gått grå istedet for og stikke til MytH, (hvis du ikke kunne finne noen bedre alternativer i stammer.) Vil og tilføye at det er bedre flere muligheter enn SUP. Hint: RoEm.

Noen få krangler og problemer istedenfor å prøve å løse det? Jeg har stått på for nettopp dette i større grad enn de fleste andre, deg f.eks. Og jeg har innsett at det ikke funket. Les heller innleggene mine istedenfor å komme med tilfeldige kommentarer, bare forstå at du har tapt diskusjonen. Særlig om du leser det siste innlegget mitt. Du har ikke klart å argumentere mot meg på noen måte med unntak av det jeg innrømmet var feil av meg, å sende ut togene.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Også brukte rator alle troppene han av en eller annen grunn ikke hadde sendt på myth spillerne, til og angripe de stakarene som lå nord for rator. helt tilfeldig.

Takk da skjønner jeg alt sammen :)

Feil, 4 nukes og et tog var sendt på MyTH, altså halvparten av det som var planlagt. Vennligst ikke kommenter en sak du ikke kjenner, du skrev selv at du ikke har lest innleggene mine.
 

resern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Kan ikke du svare på det siste innlegget mitt da rator? Var det virkelig tilfeldig? Og husk! Det er ikke en forbrytelse og være ærlig.
 

DeletedUser

Guest
Foreslår at du gror frem et par baller, kommer deg ut av fakenicket ditt, så kan du lese det som er skrevet.
For som du ser, når Raaaaaaaaaaaaaaaator skal gjenta seg, ender vi opp med 5000ord :p
 

resern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Ikke noe fakenick her :) Synes bare det er lit merkelig at rator rent tilfeldig hopper over til finden, og adler åtte byer fra th samme natten. Helt tilfeldig.

Så kan du svare rator? var det tilfeldig. Igjen det er ikke flaut og være ærlig;)
 

DeletedUser

Guest
Nei, nei. For en kar med 9 innlegg bruker jo ofte å komme med slike direkte spørsmål på forum om spillere han ikke vet noe om.. Nei, trokke det du.


Edit: Ah, på den kontoen, ja. Men da holder du jo standarden til han andre raringen der, så vet vi hva som er opptakskrav der i gården. Carry on.
 

resern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Jeg går ikke under noe fakenick jeg;) Men synes bare det er lit merkelig at rator går ut av th for så og adle åtte byer av dem samme natten. I tillegg blir han med i finde stammen. Helt tilfeldig.

Så rator? Kan svare med så få ord du klarer, hvar det tilfeldig? Og husk! Det er ikke flaut å være ærlig:)
 

resern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Jeg er dual på the attack king da! Trodde du mente hvem jeg orginalt var! Vel dette er min første verden :)
 

resern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Nei, nei. For en kar med 9 innlegg bruker jo ofte å komme med slike direkte spørsmål på forum om spillere han ikke vet noe om.. Nei, trokke det du.


Edit: Ah, på den kontoen, ja. Men da holder du jo standarden til han andre raringen der, så vet vi hva som er opptakskrav der i gården. Carry on.

Hva har de andre spillerne på the attack king med saken og gjøre?:p
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Noen få krangler og problemer istedenfor å prøve å løse det? Jeg har stått på for nettopp dette i større grad enn de fleste andre, deg f.eks. Og jeg har innsett at det ikke funket. Les heller innleggene mine istedenfor å komme med tilfeldige kommentarer, bare forstå at du har tapt diskusjonen. Særlig om du leser det siste innlegget mitt. Du har ikke klart å argumentere mot meg på noen måte med unntak av det jeg innrømmet var feil av meg, å sende ut togene.

Har pratet litt rundt mer nå, og folk sier ikke at du har hjulpet til så veldig mye i de sakene akkurat, du har heller vært den som ser på.
Jeg skal forstå at jeg har tapt diskusjonen? Det eneste jeg har tapt er og prøvde å få deg til og slutte å servere alle her inne med de løgnene dine. Det slaget har jeg nok tapt ja, da du er så selvopptatt at du ikke klarer og innse at du har gjort en stor feil her.

Vil si at jeg i høyst grad har klart og argumentere mot deg, men som sagt, du evner ikke og nekter og innrømme sannheten. Da blir det vanskelig. Du får bare leve videre med løgnene dine du!
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Har pratet litt rundt mer nå, og folk sier ikke at du har hjulpet til så veldig mye i de sakene akkurat, du har heller vært den som ser på.
Jeg skal forstå at jeg har tapt diskusjonen? Det eneste jeg har tapt er og prøvde å få deg til og slutte å servere alle her inne med de løgnene dine. Det slaget har jeg nok tapt ja, da du er så selvopptatt at du ikke klarer og innse at du har gjort en stor feil her.

Vil si at jeg i høyst grad har klart og argumentere mot deg, men som sagt, du evner ikke og nekter og innrømme sannheten. Da blir det vanskelig. Du får bare leve videre med løgnene dine du!
Jeg har gjort så godt jeg kan, og det har iallefall vært over gjennomsnittet. Skyldes kanskje at dette snittet er veldig lavt?

Resten gidder jeg ikke å kommentere engang, i og med at du lar være å svare på/lese det meste av det jeg skriver.

Og nei, du har ikke klart å argumentere mot meg på noen som helst måte. Du gjentar deg selv med kommentarer og argumenter som jeg enten har kommet med bevis mot eller argumentert mot, du forstår dersom du leser alt. Tar ikke lang tid verken å lese eller skrive.
 
Topp