Faktabørs

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Se uthevet skrift.
Hmmm, tror du er litt rask med å påta deg noe som helst her.
Ting var i sving 2 døgn før du forlot og du vet selv hvorfor. At dere forlot og gikk til Teemo har ingen ting med DOPE^s undergang krigsmessig. Moral messig stod dere nok for siste spikerslaget !

Å? Vi gjorde det veldig bra krigsmessig vi ? Jato og Mr Sondres overgang var nok dråpen ja.. men at stammen skal prioritere seg selv framfor stammen blir for dumt.. man tigger om støtte med er ikke med i fellesskapet.. teit synes jeg. Beste spilleren i Dope var nok : Lugh, han sto på for STAMMEN og ikke for seg selv :( synd at kun fåtallet gjorde det samme...
 

DeletedUser

Guest
Å? Vi gjorde det veldig bra krigsmessig vi ? Jato og Mr Sondres overgang var nok dråpen ja.. men at stammen skal prioritere seg selv framfor stammen blir for dumt.. man tigger om støtte med er ikke med i fellesskapet.. teit synes jeg. Beste spilleren i Dope var nok : Lugh, han sto på for STAMMEN og ikke for seg selv :( synd at kun fåtallet gjorde det samme...

Kanskje Lugh skulle fått den rollen han fortjente da, før ting gikk så det gikk?
 

DeletedUser

Guest
Kanskje Lugh skulle fått den rollen han fortjente da, før ting gikk så det gikk?

Lugh kunne nok ikke gjøre noe fra eller til, selv om jeg satt i ledelsen hele tiden. Jeg tror heller ikke at Jato Links sprell var avgjørende. Det var dagene etter "den store krangelen" på fellesforum med LO.DT som ødela oss og brøt ned entusiasmen. Vi hadde en slags formell allianse i flere dager etter den hendelsen, men alle var usikre på hva som egentlig ville skje. Og alliansen var dødsdømt, uten at noe ble gjort med saken. Vår kjære diplomat gertpe prøvde å snakke fornuft til alle parter, men det var ingen som hørte etter.

Da jeg endelig brøt alliansen var det for sent. Skaden var uopprettelig. Og LO.DT ærklærte oss krig noen minutter etterpå.

Hadde vi sagt opp alliansen samme kveld som vi røk sammen på forum, hadde Dope kommet bedre fra det, tror jeg. Da hadde vi kunnet samle oss om realiteten: Diplomatiet var blåst, la oss gå videre og planlegge krigen. Da kunne vi ha kommet ut av dette som en samlet stamme.

Men dette er min synsing, realiteten er vel at vi hadde for store motsetninger innad når det gjaldt strategi og politikk, så vi ville nok ha gått oss fast uansett.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg merker at dere misforstår meg. Jeg mente på ingen måte at det faktum at vi forlot Dope var det som ødela for Dope. Stammen var alt beyond repair da vi forlot. Det jeg mener er at vårt stammeskifte ble den utløsende faktoren som virkelig sendte Dope utenfor stupet og som satte full fart på den allerede påbegynte destruksjonen av stammen.

Om jeg kan slippe unna full skyld for at stammen ble oppløst tar jeg gladelig i mot den muligheten. For mer info ber jeg om at dere leser svarene jeg avgir om saken i intervjuet som ble sluppet tidligere i dag.
 

Pineapple Trees

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Du som driver og tar plyndrern hver dag, ja... Gratulerer med fryktelig mye bortkasta tid ;) Selvom det er effektivt...
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Sender ut 1k tre ganger om dagen. Når jeg våkner, i en skoletime og i femtiden. R.I.P plyndrer, raner'n next :p
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er ikke bortkastet tid å spille mye TW, det er jo en hobby og man må jo like det man gjør for å orke å spille det.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Fakta, mine damer og herrer, er at DONslask er først til 100k poeng! *klapp, klapp*
 
Topp