Faktabørs

DeletedUser

Guest
Helt feil. Det var virkelig ikke i starten det gikk galt. Da jeg begynte på universitetet hadde utrolig mange spyttet mye tid inn i stammen, og lagt ned en enorm innsats. Vi hadde en solid ledelse, og utgangspunktet vårt var på det tidspunktet perfekt. Det var ikke i starten kortene ble spilt feil. Det var senere.

Helt rett, ting gikk så fint da jeg styrte :) Alt rakna da jeg ble kicka fra ledelsen og stammen.. jeg liker å tro det hvert fall.. stemmer sikkert ikke helt men.. :D
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det må ha skjedd noe med stammen da både jeg og Bjørnar var borte fra Synch kontoen. Virket veldig slik da jeg kom tilbake igjen etter at Synch var blitt adlet, at noe var gått skikkelig galt innad i ledelsen. Nøyaktig hva som var skjedd vet ikke jeg, men kan ha vært uenigheter på et par punkter, der noen "overstyrte" de andre i ledelsen og tok en avgjørelse uten andre lederes samtykke.
Tidligere følte iallefall jeg at ledelse og medlemmer gjorde en enorm innsats for stammen, og at stammen fungerte som et team. James Gatsby fikk nå iallefall en liten smakebit på Dope's "sanne jeg".
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at LO.DT og Teemo må gå til krig mot hverandre for at verden ikke skal bli kjedelig
Neeh er myye å adle før den dagen vi muligens kriger mot Teemo, vår allianse står med dem uansett, vi kommer ikke til å røre teemo før en dag begge parter er klar for det og ønsker dette. Det er lenge siden folk på .no har sett en god gammaldags fair krig vil jeg tro?


Dope tura frem å lekte kongen på haugen siden start som gjorde at det ble alle mot Dope. samtidig som dope hadde en leder som stammen mislikte å som ikke ville gå av.

Som jeg sa, stian køddet det til, alle som hadde litt innsikt i ting var fullt og helt klar over at dette kom til å skje. Bare litt rart det skjedde akkurat den dagen de skulle starte aksjon mot sauelort, men vi startet fake/speider aksjon mot dem litt før, å pang, der var dope oppløst.. Sammentreff? kanskje, kanskje ikke.. Men gidder ikke være for arrogant her. Folk som vet hva det går vi har veldig god forståelse for at jeg har all grunn til å være superduper arrogant! <3 Men jeg skal vise meg som den voksne personene i dette tilfellet istedenfor(stian)


Stian, husker du når du prøvde å true meg til ting, samt. Kreve ting av meg. kan du fortelle resten av historien om hvor du og dope har endt opp etterpå? <3
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg er drit forbanna på hvordan v15 har utviklet seg. Alle er vinnere unntatt oss. diplomati

Mann, jeg skrev jo i krigserklæringen at folk burde søke seg over asap.. Men folk er jo sånne pussys(pusekatter) at de venter til siste liten, å da er det normalt for seint.

(til dere som treffer på meg ved en senere annledning(gjerne stol på meg, jeg tuller ikke så mye folk skal ha det til))
 

DeletedUser

Guest
Det må ha skjedd noe med stammen da både jeg og Bjørnar var borte fra Synch kontoen. Virket veldig slik da jeg kom tilbake igjen etter at Synch var blitt adlet, at noe var gått skikkelig galt innad i ledelsen. Nøyaktig hva som var skjedd vet ikke jeg, men kan ha vært uenigheter på et par punkter, der noen "overstyrte" de andre i ledelsen og tok en avgjørelse uten andre lederes samtykke.
Tidligere følte iallefall jeg at ledelse og medlemmer gjorde en enorm innsats for stammen, og at stammen fungerte som et team. James Gatsby fikk nå iallefall en liten smakebit på Dope's "sanne jeg".

Det jeg synst er trist er at ejg får ingen av æren what so ever for at dope forsvant.. :/ synst jeg fortjener litt av den etter alt tullet frem og tilbake mellom meg og stian. Jeg tror at hadde jeg godtatt de arrogante kravene til stian så ville vi fremdeles vært allierte, og dope fremdeles levd, men det er da mine idiotiske tanker(å mine idiotiske tanker har stemt sålangt)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
R.I.P. Dope. Dere klarte å få meg til å følge litt ekstra med. Nå er det for tiden ingen å følge med på...
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det jeg synst er trist er at ejg får ingen av æren what so ever for at dope forsvant.. :/ synst jeg fortjener litt av den etter alt tullet frem og tilbake mellom meg og stian. Jeg tror at hadde jeg godtatt de arrogante kravene til stian så ville vi fremdeles vært allierte, og dope fremdeles levd, men det er da mine idiotiske tanker(å mine idiotiske tanker har stemt sålangt)

Der må jeg faktisk si meg uenig. Det var riktignok den schtøgge krangelen der (som jeg forøvrig fortsatt mener Dope hadde rett i, selv om det ble behandlet feil) som ble spikeren i kista for Dope/LO.DT-alliansen, men den hadde ingenting med Dope sitt fall å gjøre. Det kom som et resultat av indre stridighet i Dope.

Det er ekkelt å si det, men det var først da Jato Link forlot Dope ting virkelig begynte å skje, og at vi forlot hadde lite å gjøre med at vi var i krig mot LO.DT.

Selvfølgelig kan det sies at alt henger sammen, og v15 ville garantert sett annerledes ut hadde Dope og LO.DT beholdt sin allianse, men et slik scenario ville fremdeles endt med at Dope falt. Bare litt mindre brutalt og plutselig.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Mange gode, mindre gode forklaringer. Men fakta er at Dope fallt pga manglende disiplin, manglende stammeånd, manglende enighet i ledelsen, svak ledelse ( må erkjenne at jeg selv var en del av det ).
 

DeletedUser

Guest
Der må jeg faktisk si meg uenig. Det var riktignok den schtøgge krangelen der (som jeg forøvrig fortsatt mener Dope hadde rett i, selv om det ble behandlet feil) som ble spikeren i kista for Dope/LO.DT-alliansen, men den hadde ingenting med Dope sitt fall å gjøre. Det kom som et resultat av indre stridighet i Dope.

Det er ekkelt å si det, men det var først da Jato Link forlot Dope ting virkelig begynte å skje, og at vi forlot hadde lite å gjøre med at vi var i krig mot LO.DT.

Selvfølgelig kan det sies at alt henger sammen, og v15 ville garantert sett annerledes ut hadde Dope og LO.DT beholdt sin allianse, men et slik scenario ville fremdeles endt med at Dope falt. Bare litt mindre brutalt og plutselig.


Jasså, så det er pga. Deg dope falt uansett? Å du sier her: "og at vi forlot hadde lite å gjøre med at vi var i krig mot LO.DT" Avtalen som var mellom jato konotne og oss i lo.dt var at dere kom over til oss hvis stian ikke tok seg i sammen i vår diskusjon.

Så du motsier deg litt sånn generelt, trodde du ville gå ut med ære jeg?
Menmen, samme splitta tungen som ellers :D
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Fakta er at J.F.F dør ut. v13 er den siste verdenen JFF-familien har eksistert lenge nok under ledelse av RUAB.

#RIP JFF.
 

DeletedUser

Guest
Mange gode, mindre gode forklaringer. Men fakta er at Dope fallt pga manglende disiplin, manglende stammeånd, manglende enighet i ledelsen, svak ledelse ( må erkjenne at jeg selv var en del av det ).

Sannheten i sin enkleste form.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at v15 er den mest illojale verdenen jeg har vært borte i på lenge... Godt vi har gode v14 ;)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
v13 var, og er, sol sagt mye verre, først deceit og senere blomst
 

DeletedUser

Guest
Der må jeg faktisk si meg uenig. Det var riktignok den schtøgge krangelen der (som jeg forøvrig fortsatt mener Dope hadde rett i, selv om det ble behandlet feil) som ble spikeren i kista for Dope/LO.DT-alliansen, men den hadde ingenting med Dope sitt fall å gjøre. Det kom som et resultat av indre stridighet i Dope.

Det er ekkelt å si det, men det var først da Jato Link forlot Dope ting virkelig begynte å skje, og at vi forlot hadde lite å gjøre med at vi var i krig mot LO.DT.

Selvfølgelig kan det sies at alt henger sammen, og v15 ville garantert sett annerledes ut hadde Dope og LO.DT beholdt sin allianse, men et slik scenario ville fremdeles endt med at Dope falt. Bare litt mindre brutalt og plutselig.

Se uthevet skrift.
Hmmm, tror du er litt rask med å påta deg noe som helst her.
Ting var i sving 2 døgn før du forlot og du vet selv hvorfor. At dere forlot og gikk til Teemo har ingen ting med DOPE^s undergang krigsmessig. Moral messig stod dere nok for siste spikerslaget !
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at J.F.F dør ut. v13 er den siste verdenen JFF-familien har eksistert lenge nok under ledelse av RUAB.

#RIP JFF.

Fakta er at de ligger på rank 4 på v16 (nod)

Fakta er at v15 for tiden preges sterkt av tribalhugging.
 
Topp