Ryktebørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Og forresten! Du fikk en Ja Stian.. Men det var Benja som skrev; "Siden alle sier nei, sier jeg ja (devil)"

men er den stemmen gyldig? Er det et grunnlag å si ja, bare fordi de andre sier nei?

tror ikke du skjønte poenget med den jeg :p han tulla jo bare med: siden alle sier nei, sier jeg ja :p Jeg har spillt med han i 1 år i strekk.. samme verdner, samme stammer, med unntak av v13. Men han så hvor langt på jordet dere var etter den avgjørelsen ;)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ja okei da.. så køddet han med det da :( Så var det ingen som ønsket deg likevell :(

han tulla med grunnen :p noe du ikke ser ut til å forstå. må nok snakke mye enklere og nærmest gjenta meg selv 5 ganger fra nå av.. bare for at du skal ha sjangsen til å forstå hva jeg sier;) ingen andre har det problemet.. men jeg gir det jo et forsøk.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
han tulla med grunnen :p noe du ikke ser ut til å forstå. må nok snakke mye enklere og nærmest gjenta meg selv 5 ganger fra nå av.. bare for at du skal ha sjangsen til å forstå hva jeg sier;) ingen andre har det problemet.. men jeg gir det jo et forsøk.

4 ganger igjen..
 

DeletedUser

Guest
Hold dere til rykter og hold lange diskusjoner privat eller på skype takk :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hold dere til rykter og hold lange diskusjoner privat eller på skype takk :)

greit nok det, men om man kommer med personangrep på skype gir jo dere blanke :p så å ta det på forum hindrer jo på en måte en del av shit slenginga eller hva:p ?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvis du vil diskutere mer så får du sende en pm. Dette er fremdeles ryktebørsen og lange diskusjoner hører ikke hjemme her!
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Men han så hvor langt på jordet dere var etter den avgjørelsen ;)
Avgjørelsen virker jo ikke så på jordet, da. Med medlemsgrense på 15 må man være ekstremt selektiv i rekrutteringen, og du har jo ikke akkurat for vane å være veldig høyt rangert, spesielt ikke om du spiller alene. Tipper de tok et rent kynisk valg og heller ønsker å gi plassen til noen som kan gi et bedre bidrag til stammen enn deg. Selv om det jo betyr at de går glipp av en hyggelig fyr.

Ryktes at Gertpe er mer aktiv på v17 enn på andre verdner :eek:
Så da klarer han kanskje å komme seg på topp 100 denne verdenen? :eek: Det må jo i så fall være ny rekord for ham.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
uhm tror nok du missforstår en smule.. det har da seg slik at jeg spiller bedre Solo :p
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det tror jeg i beste fall må kunne defineres som et rykte. Og det er et rykte som trygt kan avkreftes.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det tror jeg i beste fall må kunne defineres som et rykte. Og det er et rykte som trygt kan avkreftes.

så du mener du vet mer om dette enn meg selv? Jeg kan trygt skrive under at solo spillingen min på v1 må være blant det beste jeg har gjort. ikke nok med at jeg fikk Valkyrie opp i et veldig raskt tempo.. men satt kv for nesten halve stammen med incs.. Når man har dualer han man en tendens til å slå seg tilbake å la dualene gjøre jobben. det gjør man ikke solo.. Å vinne en verden som dual er ikke i nærheten av like stort som å vinne solo heller ;)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det er sikkert rene tilfeldigheter som gjør at du på senere verdener har klart å holde deg rimelig høyt rangert når du har hatt flere spillere med på kontoen, mens når du har spilt alene så har du vært ganske så ubrukelig og overlevd på grunn av stammen din.
 
Topp