Ryktebørsen

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
ærligtalt,har en tysk fotball spiller tatt turen innom tw :D?
haha,ja da skjønner jeg jo hvorfor han blir kicka om Marco Reus er i stammen!
men trodde ikke han kunne norsk jeg så stakkars Benjamin som blir erstattet av en som utgir seg for og være marco reus :(

bra spilt sist kamp :)§
Beklager, men dette var ikke særlig morsomt :p
 

DeletedUser

Guest
E du drunk eller nå sånt dude?? Vet ikke ka du snakke om idet hele tatt?? Eller prøv å skrive litt mer utfyllende sånn at vi kan henge med samtalen.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
E du drunk eller nå sånt dude?? Vet ikke ka du snakke om idet hele tatt?? Eller prøv å skrive litt mer utfyllende sånn at vi kan henge med samtalen.

Det er jo Odd på en prikk.. ikke bry deg om han ;) han er ikke verdt tiden din.. han har ikke noe konstruktivt å komme med :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Der kom jo personen som tror han vet alt også :)

er mye jeg ikke vet, men kan med sikkerhet si at det jeg nettopp sa stemmer.. du liker å provosere og er en person som man ikke burde bruke tiden sin på, da det ikke kommer mye klokt fra deg.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du tok deg tid til å svare altså? :)

ja, bruker som regel å svare.. men det tar så kort tid at jeg ikke legger merke til det.. at du skriver det samme hver gang noen svarer deg er også veldig tragisk, du kan prøve å fornye deg en smule ;)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Skriver jeg det samme ja? Ser lite som er det samme her jeg altså. Kom med et par eksempler da :)

Lite tid? Derfor du sa å kverulerte i 1time i går og var sint fordi stammen vår ikke ønsket deg? :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Skriver jeg det samme ja? Ser lite som er det samme her jeg altså. Kom med et par eksempler da :)

Lite tid? Derfor du sa å kverulerte i 1time i går og var sint fordi stammen vår ikke ønsket deg? :)

å tror nok ikke du har sett meg sint :p jeg ville ha en grunn, noe jeg ikke fikk, men når man har en dårlig hertug som deg burde jeg ha trekt meg tilbake med engang, kanskje du bør gi vervet ditt til noen andre:eek:
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Er grunn nok at folk i stammen ikke ønsker deg. Som jeg fortalte deg i går, trenger jeg ikke å grave ut hvorfor folk ikke ønsker deg/ikke liker deg. Den grunnen kan dem få lov å ha selv.

Deler vervet med en hel gjeng flotte mennesker, så det er ikke noe problem altså :)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Siden du vet alt, hvor mange var det som skulle stemme da? Og hvor mange fikk søknaden din på mail? Og hvor mange svarte meg på skype? :O
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Hvorfor man i det hele tatt fortsetter etter et nei fra en stamme har jeg aldri forsått. Om stammen noensinne var i tvil om de ville ha deg inn blir det sjeldent et godt opphold. Da er det mye bedre å gå til noen som ønsker deg, og vil spille på lag med deg. Syntes du ikke?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Og forresten! Du fikk en Ja Stian.. Men det var Benja som skrev; "Siden alle sier nei, sier jeg ja (devil)"

men er den stemmen gyldig? Er det et grunnlag å si ja, bare fordi de andre sier nei?
 
Topp