Ryktebørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ubrukelig? la oss ta hp 9 som et eksempel.. du og restn utenom Jeg, Jørn&Chris. Du og de andre innaktive gjorde jo ikke en shit for å hjelpe til.. var jo mest Jørn og Chris da ofc, meg som raida alle den siste helga fikk en 230k poeng ish, samt at jeg adla litt med Valkyrie, var jo en del motstandere som kunne ha angrepet meg men de gjorde ikke det :eek: er ikke min skyld det. Jeg fikk hjelp en gang tidlig ig, det var ingen dødsfare. men for å ta ut tropper, men den tjenesten og mere til ga jeg tilbake den siste helga til xpertim ;)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
ubrukelig? la oss ta hp 9 som et eksempel.. du og restn utenom Jeg, Jørn&Chris. Du og de andre innaktive gjorde jo ikke en shit for å hjelpe til.. var jo mest Jørn og Chris da ofc, meg som raida alle den siste helga fikk en 230k poeng ish, samt at jeg adla litt med Valkyrie, var jo en del motstandere som kunne ha angrepet meg men de gjorde ikke det :eek: er ikke min skyld det. Jeg fikk hjelp en gang tidlig ig, det var ingen dødsfare. men for å ta ut tropper, men den tjenesten og mere til ga jeg tilbake den siste helga til xpertim ;)



Han ble større enn deg, selv om du hadde førti dager på å ta han igjen.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Han ble større enn deg, selv om du hadde førti dager på å ta han igjen.

det var jo 0 stress om å ta 3 plassen :p satt bare å brukte 1 tog hele veien :p var jo ikke noe vits å gjøre noe mer :eek: og xpertim tok jo de fleste gode adlingsmålene :D
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Fint du trekker frem HP9 som eksempel, la oss snakke litt om HP9.

Du og de andre innaktive gjorde jo ikke en shit for å hjelpe til..
Morsomt du skulle si det, fordi jeg synes å huske at jeg egenhendig (ok, med litt støttetropper i den ene byen fra Xpertim) tok ned hele IKEA, som var den eneste utfordringen vi hadde gjennom hele HP9. Mens jeg holdt på med det satt du i hjørnet ditt og kuket rundt på rank 40 (av totalt 100 ish spillere) med 1 by og uten akademi. Meget god hjelp!

var jo mest Jørn og Chris da ofc, meg som raida alle den siste helga fikk en 230k poeng ish, samt at jeg adla litt med Valkyrie, var jo en del motstandere som kunne ha angrepet meg men de gjorde ikke det :eek: er ikke min skyld det. Jeg fikk hjelp en gang tidlig ig, det var ingen dødsfare. men for å ta ut tropper, men den tjenesten og mere til ga jeg tilbake den siste helga til xpertim
Dette er et morsomt argument. Jeg stoppet å spille HP9 aktivt da vi vant, og vi vant HP9 godt og vel 1 måned før verdenen sluttet. Da forsvant naturligvis all min interesse av å spille verdenen, så vekstgrafen min flatet helt ut.

Du på din side fortsatte å vokse jevnt og trutt, i ditt sedvanlige robåttempo. Så du hadde 1 måned på å vokse mer og ta meg igjen. Men klarte du det? Nei. Det sier alt om hvor fort du vokser som solospiller. Og det sier alt om hvorfor du fikk avslag på din søknad - du vokser ikke fort nok.

Til sammenligning så valgte Xpertim å fortsatt spille aktivt og vokse jevnt gjennom hele HP-runden, og de endte på over 900k poeng -ca 9 ganger så mye som deg. Det er en ekstrem forskjell.

Så ikke kom her med påstander om at du gjorde det bra som solospiller på HP9, fordi selv mens jeg logget på annenhver dag i 5 minutter klarte du ikke å vokse forbi meg.

Skaff deg duals, Stian. Ikke lat som om du er bedre enn det du egentlig er.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Innlegget til Joakim er hysterisk, saklig og veldig godt formelert. Jeg kan ikke gjøre annet enn å bøye meg i støvet, og det burde du også, Stian. En hvem som helst oppegående spiller hadde kapret rank 3 med bare litt innsats, og Jørn sa personlig her at hp9 var ingen stor utfordring for O:H. Vel, utenom deg, som åpenbart kjempet hardt og lenge for å havne på den sedvanlige høye rangen. Jeg ser ikke hvordan det kan ha vært et godt eksempel på dine ferdigheter som solospiller contra dine ferdigheter med en sh!tload av duals.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Sånn in other news, så ryktes det at Mandige Menn ligger an til å vinne v17 allerede! :eek:
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
som sagt kjørte kun med 1 tog:p jeg hadde 1 deff by og 1 off/tog by, det var alt :p så vil ikke si jeg satsa stort.. men for å holde folk unna 3 plassen.

over 900k poeng -ca 9 ganger så mye som deg. Det er en ekstrem forskjell.

Joda er nok sant at Xpertim hadde 9 ganger så mye som meg ;) men så vil jeg ikke si at det er satsing fra min side om å ta deg igjen med kun 1 tog :p..

jeg hadde xpertim alene den siste helga vokste en 230 k ish.. og kunne når som helst i løpet av den helga adla deg ned. det er det ingen tvil om håper jeg. Selv om du gir opp 1 månede før så kan du fortsatt bidra.. tenk deg om vi måtte ha forholdt oss til de kravene som kom på forhånd ^^ ? hadde tatt lang tid bare fordi du ikke gidda:eek: ?

Jeg har ikke den samme aktiviteten som v1, den kommer jeg heller aldri til å opprettholde igjen, det er vel flere grunner til det, deriblant at jeg brukte for mye tid på v1, er vel en grunn til at du kjører en 3-4 duals på hver verden du ligger i tet? når vi nevner v15 :eek: hvor mange spillere har ikke du slått deg sammen med i løpet av v15:? hvor mange hadde passordet til Jato oppgjennom v15. Det er ganske mange skal jeg si deg.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
som sagt kjørte kun med 1 tog:p jeg hadde 1 deff by og 1 off/tog by, det var alt :p så vil ikke si jeg satsa stort.. men for å holde folk unna 3 plassen.
Hvis du ikke satset, så ikke bruk det som argument for å vise hvor god du er til å spille solo heller.

jeg hadde xpertim alene den siste helga vokste en 230 k ish.. og kunne når som helst i løpet av den helga adla deg ned. det er det ingen tvil om håper jeg. Selv om du gir opp 1 månede før så kan du fortsatt bidra.. tenk deg om vi måtte ha forholdt oss til de kravene som kom på forhånd ^^ ? hadde tatt lang tid bare fordi du ikke gidda:eek: ?
Så at du fikk sitte KV for en stor konto gjør deg til en bedre solospiller? Og kravene for å vinne HP9 var latterlige. Det var klart fra dag 1 at de ikke kom til å bli oppfylt.

Jeg har ikke den samme aktiviteten som v1, den kommer jeg heller aldri til å opprettholde igjen, det er vel flere grunner til det, deriblant at jeg brukte for mye tid på v1, er vel en grunn til at du kjører en 3-4 duals på hver verden du ligger i tet? når vi nevner v15 :eek: hvor mange spillere har ikke du slått deg sammen med i løpet av v15:? hvor mange hadde passordet til Jato oppgjennom v15. Det er ganske mange skal jeg si deg.
OK fett, da er vi enige: Duals er smart. Her sier du at du selv ikke klarer å holde et høyt nok aktivitetsnivå alene, og du påstår at jeg klarer det fordi jeg som regel har duals. Den logiske slutningen blir vel da at duals > ikke duals. Det gjelder for deg også.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
så klart kommer jeg aldri til å opprettholde en aktivitet på 16 timer hver dag... lengre, du kan jo prøve å finne ut hvorfor også da.
 

DeletedUser

Guest
Morsomt du skulle si det, fordi jeg synes å huske at jeg egenhendig (ok, med litt støttetropper i den ene byen fra Xpertim) tok ned hele IKEA, som var den eneste utfordringen vi hadde gjennom hele HP9. Mens jeg holdt på med det satt du i hjørnet ditt og kuket rundt på rank 40 (av totalt 100 ish spillere) med 1 by og uten akademi. Meget god hjelp!

Ja greit var du som startet på IKEA, og vi på Xpertim støttet opp byene dine.. Men hvis vi skal ta opp dette, så var det Xpertim som tok mest byer av IKEA.. Du tok ned to hovedspillere mens de fortsatt bare hadde 1 by.. Alle spillerne som ble store i IKEA tok vi på xpertim etterhvert.

Men vi kan si at du avgjorde krigen mot IKEA, ettersom vi på xpertim var mer enn opptatt med egen front..

/Jørn
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Ja greit var du som startet på IKEA, og vi på Xpertim støttet opp byene dine.. Men hvis vi skal ta opp dette, så var det Xpertim som tok mest byer av IKEA.. Du tok ned to hovedspillere mens de fortsatt bare hadde 1 by.. Alle spillerne som ble store i IKEA tok vi på xpertim etterhvert.

Men vi kan si at du avgjorde krigen mot IKEA, ettersom vi på xpertim var mer enn opptatt med egen front..

/Jørn

Whaaat? Dette er jo bare 100% feil, Jørn? Sjekk TW-stats, dere tok 0 byer av IKEA.
 

DeletedUser

Guest
Whaaat? Dette er jo bare 100% feil, Jørn? Sjekk TW-stats, dere tok 0 byer av IKEA.

Fakta feil, Jokakim kom meg i forkjøpet med IKEA, men de hadde ikke så mange byer, sjekk tw statsa dine joakim.. Jeg blandet IKEA med VIKING, (der jeg så og si tok alle). Jeg vill si at VIKING var en like stor trussel!

Vi hadde VIKING på vår side og Joakim hadde IKEA på sin side av kartet, man adler jo alltid de nærmeste trussler.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Ryktene sier at "Anonymous." sitt forum-mekka, er et forum med minimalt antall ord. Det som hadde vært prikken over i'en hadde vært et helt blankt forum, der han selv sto for alle poster. Som de fleste vet, får man alltid det svaret man ønsker når man snakker med seg selv.

Har til og med en kilde for dette ryktet:

Har faktisk ikke lest denj :p så bare at det va masse skrift ;)

Ellers vil jeg gi en (clapping) til alle som gjør v17s ryktebørs til et mere alsidig forum, der man kan snakke om hva som helst. Fryktelig irriterende når man føler man ikke kan snakke om ting. Når ting blir et tabu. Dere setter det virkelig på spissen! Ellers, noe spennende som skjer som ​faktisk er relatert til v17?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
For oss som er så utrolig flinke til å argumentere var det faktisk en ypperlig metafor. Blir litt som på en strippeklubb, hvis kvinnfolket var pc skjermen, og deres legemer er tastaturet. Du kan bare se, ikke røre. Det er faktisk slik det føles å ikke kunne delta i en diskusjon. Det vet jeg fordi det er sant. Og jeg liker å delta i diskusjoner.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
For oss som er så utrolig flinke til å argumentere var det faktisk en ypperlig metafor. Blir litt som på en strippeklubb, hvis kvinnfolket var pc skjermen, og deres legemer er tastaturet. Du kan bare se, ikke røre. Det er faktisk slik det føles å ikke kunne delta i en diskusjon. Det vet jeg fordi det er sant. Og jeg liker å delta i diskusjoner.
æsj, nå motsier jeg min signatur-skaper. Beklager, Ruben.



Ryktes overlegen ledelse i anntal lk av to kontoer.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Ryktes at LK hjelper veldig lite, når Mandige Menn som sagt allerede er i ferd med å vinne.

Merkelig rykte.
 
Topp