Faktabørsen

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Fakta er at Deceit ser ut til å gjøre det veldig bra! Ranglisten er dominert av Deceit-ere! :D
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Fakta er at Deceit ser ut til å gjøre det veldig bra! Ranglisten er dominert av Deceit-ere! :D
Av det jeg har sett tidligere, har ikke rip-off stammer (stammer som stjeler tidligere brukte stammenavn) klart seg i lengden, og stort sett bestått av uerfarne spillere. Et unntak kan alltid skje, men jeg har ikke troen på denne stammen.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Av det jeg har sett tidligere, har ikke rip-off stammer (stammer som stjeler tidligere brukte stammenavn) klart seg i lengden, og stort sett bestått av uerfarne spillere. Et unntak kan alltid skje, men jeg har ikke troen på denne stammen.

Jeg må si meg uenig. Deceit har gjort et godt inntrykk på meg hittil, og de fleste der har plantet seg godt opp på ranglisten. Krever fortsatt litt skills det. Når det kommer til om det er en rip-off stamme eller ikke, aner jeg ikke, men det er helt klart en del erfarne spillere her. Jeg har troen på denne stammen. Tror de kommer til å forandre utspillet av v18 en del :)
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Ma nesten si meg enig med Kileren her, deceit ser ikke ut til å være noobs alle sammen ihvertfall,
 

arsenal132

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
fakta er at en av dem som var med i ledelsen på v13, laget stammen (happy)

og mange som var med i den er med her også ;)
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Fakta er at Deceit stammen startet med medlemmene av v13 deceit, at de er en ripoff stamme kan avkreftes. Det er ikke noen små 10 åringer som har tasha navnet, ser mange dyktige spillere der. Gleder meg til å se hva de får til på v18.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Fakta er at Deceit stammen startet med medlemmene av v13 deceit, at de er en ripoff stamme kan avkreftes. Det er ikke noen små 10 åringer som har tasha navnet, ser mange dyktige spillere der. Gleder meg til å se hva de får til på v18.


Kan du si hvilke medlemmer det var? Eneste jeg kjenner igjen er She Wolf og enok, men de var ikke i ledelsen.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
fakta er at en av dem som var med i ledelsen på v13, laget stammen (happy)

og mange som var med i den er med her også ;)
Ingen av de som var med i den orginale ledelsen eller ledelsen i Deceit i perioden hvor det faktisk var god aktivitet i stammen på v13, laget stammen på V18.

Og når det er sagt, så kommer orginale Deceit fra W49 på .net, hvor vi vant.
 
Topp