Faktabørsen

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Det er to måter å skjule medaljene på. Den ene gjør at medaljene viser på rangstigen, men du kan ikke se hvem som har dem. Den andre måten gjør at medaljene ikke viser på rangstigen heller. Ergo noen kan ha over 1000 farmet selv om du ikke kan se det, men det er lite sannsynlig.

Åja, det visste jeg ikke :)
Men med habbo sin matematiske forklaring tviler jeg på at noen har plyndret det antallet.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
[*Matematisk vrøvl stod her*]
Så svaret er, 46. 46 ganger i timen har du angrepet landsbyene en rute unna deg, hele serveren.

Så du tror at vi har farmet en landsby så langt? Wow. Bare wow. Din utregning baserer seg på en situasjon som er svært ulik den som vi har valgt. Noe annet er vel ikke å forvente, ettersom at selve grunnfilosofien i oppstarten har blitt endret sammenlignet med hvordan du spiller. :Neutral:

Oh btw, vi når nok 3k runs før midnatt.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Så du tror at vi har farmet en landsby så langt? Wow. Bare wow. Din utregning baserer seg på en situasjon som er svært ulik den som vi har valgt. Noe annet er vel ikke å forvente, ettersom at selve grunnfilosofien i oppstarten har blitt endret sammenlignet med hvordan du spiller. :Neutral:

Oh btw, vi når nok 3k runs før midnatt.

Du har ikke mye etos atm så det er bare å stoppe å drite deg ut. Kanskje begynne å bruke logos?
 

DeletedUser

Guest
Hør på gutten som nettopp lærte om appellformer, han sier mye.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke helt hva du vil fram til her TrAnxZ, alle skjønner jo at du lyver, ville heller forsøkt å ro meg vekk enn å smøre på med flere løgner.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Du har ikke mye etos atm så det er bare å stoppe å drite deg ut. Kanskje begynne å bruke logos?
Neimen, har du fått en liten introduksjon til teori rundt retorikk? Husk det at verken etos, logos eller patos er virkemidler. Det er mulige funksjoner av diverse virkemidler. En kan aldri si at noen "bruker" etos, logos eller patos, en bruker forskjellige virkemidler som f.eks. forskjellige typer argumentasjon.

Og så lenge jeg holder brukernavnene våre skjult, er det fint lite jeg kan gjøre for å få det mer troverdig enn å poste et skjermbilde hvor jeg skjuler de områdene som kan identifisere kontoen.
 

DeletedUser

Guest
LØGNERE ER DET VERSTE JEG VET.

Det er ingen, absolutt ingen på v18 som har over 1k plyndringer. Ingen som viser, eller skjuler sine medaljer har sølvmedaljen i plyndringer. Du er altså en løgner.
 

DeletedUser

Guest
Livsløgner kan slå tilbake på en, har jeg hørt iallfall.
 
Topp