Faktabørsen

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Fakta er at TomKaliRockDiesel/Sondre ikke er til å stole på.
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Fakta er at jeg har(og trenger) høyere gård i min 2 by(1k poeng) enn noen i power har i sin første(da snakker vi spillere som har adlet allerede)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Søtt at noen Nice - medlemmer mener at alt annet en tresiders krig ville være feigt. Smått tåpelig er det i alle fall, da konsekvensen av at par slike krigserklæringer er ganske åpenbare. Men det vet Zippy også, og det er derfor han gjorde det. Det blir action og mer spenning. Kudos for det, og jeg liker det. :)

Om ikke Nice' medlemmer vet hva det innebærer å ha Zippy som leder, så får dere bare leave. Dere støtter jo per nå opp disse krigene, og får ta godene og eventuelle byrder det innebærer. Hugge må dere nok gjøre annet sted. ;)
 

DeletedUser

Guest
I det tilfelle her vil jeg nesten påstå at det er mer en byrde enn gode :) Blir spennende å se om jeg tar feil.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at Zippy er diktator.....men tenke seg til, en gammal mann synes faktisk det er ganske trivelig.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at zippy hitler søker flere flyktninger og (u) hjelp :LOL:
 

DeletedUser

Guest
:hmm: den, skjønt jeg ikke shizzle men fakta er at jeg ikke er redd deg
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at du ikke helt har peiling.......sorry

fakta er at du ikke veit hvem eller hva jeg mener sorry . noen som har noen artige fakta ikke mere off topic her nå sorry.

og du magic dude du har et godt poeng!
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Fakta er at vi i hs (7) hadde kontroll på dere i feel (38). Syntes ikke du har noe å være stolt over? Dine 500 øks og 125 lk har så absolutt veldig mye å være redde for.

Fakta er at HS merget med NICE, ikke flyktet.
 
Topp