Faktabørsen

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Når man skal dømme noe er det meningen å generalisere. Man åpner ikke en bok, leser en side, og dømmer den etter det? Man må se helheten; eller altså generalisere.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Han (niko) skrev at gården i hans 1k by var større enn gårdene til enkeltes Power-spillere i deres førsteby. De hadde da i tillegg?

Hvorfor i f skal man da så pen forbaska helheten? Propaganda er å manipulere, det inkluderer at man kan utelate info om noe o.l.

Hva de største spillerne i Power har gården sin i, er uvesentlig.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Tror jeg ser hvor misforståelsen ligger. Fakenickern leste nikos utsagn som at ikke "noen som helst" i Power har høyere gård enn niko har i by #2. Det niko mente var at "enkelte" i Power har lavere gård i sin hovedby enn Niko har i sin by #2.

Så det så.
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Det at mange av dere har maksa gård har ingenting og si, jeg har fortsatt høyere gård(og trenger det også) enn noen i power har i sin hovedby, og om du vil ha bevis, kan jeg godt gi deg det på pm :)

Forøvrig tenker jeg at dette bare var en missforståelse/misstolkning av det jeg skrev ;)
 

DeletedUser

Guest
Har du høyere lvl enn 12?!?!?! OMG! Du er suuuuuuuuuuper god!

Please.

Btw, hvis dere trenger ressurser, så finnes det flere gode tilbud på markedet!

eisen.png
1.000
premium.png
1.000 TW-guiden [Nice] 6:19:54 - 1 ganger Aksepter
holz.png
1.000
premium.png
720 SIR MASAKRA [Feel] 6:43:20 - 1 ganger Aksepter
holz.png
30.000
premium.png
1.400 Moatheblackman. [Nice] 7:03:40 - 1 ganger Aksepter
eisen.png
20.000
premium.png
1.400 Moatheblackman. [Nice] 7:03:40 - 1 ganger Aksepter
 
Sist redigert av en moderator:

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Fakta, mine damer og herrer, er at Nice nettopp mistet en viktig og ekstremt erfaren konto til Power. Hvor bærer så dette hen!? :D
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Fakta, mine damer og herrer, er at Nice nettopp mistet en viktig og ekstremt erfaren konto til Power. Hvor bærer så dette hen!? :D

Wow dere er så god. Skryter over dere selv, mens dere må hente medlem fra oss? Impressing. Når Aatto sa nei gikk dere på neste? x)
 

Sarumann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Fakta, mine damer og herrer, er at Nice nettopp mistet en viktig og ekstremt erfaren konto til Power. Hvor bærer så dette hen!? :D
Har lenge vært skeptisk til den kontoen. Selv om kontoen nå har litt poeng, vil jeg verken kalle den en viktig eller en ekstremt erfaren konto. Bedre at den går nå, enn senere. (yes)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Noen som er litt grettne over et klart nederlag :p

Dette kommer nok av lederstilen til Zippymaster. Ikke alle som liker diktaturer...
 

DeletedUser

Guest
Fakta, mine damer og herrer, er at Nice nettopp mistet en viktig og ekstremt erfaren konto til Power. Hvor bærer så dette hen!? :D

Er det positivt å ikke ha gode nok medlemmer selv, slik at dere må rekruttere av fienden(som har bedre medlemmer)? Når man har kontaktet såpass mange i stammen vår, så forundrer det meg ikke at noen går på løgnene de blir servert.

Dette er tydelige svakhetstegn fra Power sin side, IMO.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Latterlig den 26.03. klokken 22:39
Hi. I don't know where you're from so I'm just going to write this mail in English.

I noticed that the tribe you were in "BB" got dissolved earlier today, however I think that the decision you made when you joined Nice was wrong. Power si a much better and more friendly tribe then what Nice is. I'm not just saying this to "trick" you into joining us, but I want you to consider it.


Unlike Nice, we don't want our fellow members to feel any less worth than any of us. I'm not a member of the staff so I was not asked to write you this mail.

I'm seeing great opportunities for us here. We stand united against the other tribes that are surrounding us.

It's just a proposition. Have a great day/night (wherever you live.)

- Kristoffer

Hvor ble denne sendt til :O
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Fakta er at Power ser på NICE som en så stor fiende, at de prøver å rekrutere visse spillere. Er det noe ære her i det hele?
 
Topp