Faktabørsen

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Fakta er at Nice er en veldig god stamme, med en veldig sterk og effektiv ledelse. At folk kritiserer Nice, er bare latterlig - dere har misforstått så og si alt som misforståes kan. Jeg gleder meg til å fortsette sammen med folkene i Nice i kampen mot verdensherredømme på v18 fra Sarumann.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
En annen løsning hadde vært å sjekke datoen litt mere nøyaktig.
 

DeletedUser

Guest
En annen løsning hadde vært å sjekke datoen litt mere nøyaktig.

5120d44f5a9ec1456f8ff57245fff1eb.png


:confused:
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hvem har sagt at vi tog norge som utgangspunkt i tidsregninga vår? ;)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg ville gitt mye for å se ansiktet til Md nå :)

Da ville du sett meg smilende, som jeg egentlig alltid er :)
Om det hele var en aprilsnarr, ler jeg bare mer. Dere får plusspoeng for humor, men mer minus for utførelse :p Det at det viser "samhold" er jo bare bs. Det viser bare at dere fortsetter å leke i sandkassen i barnehagen :) For det er jo det det er. Hele opplegget har i tillegg gitt oss en boost i moral også. Takk! :D
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Da ville du sett meg smilende, som jeg egentlig alltid er :)
Om det hele var en aprilsnarr, ler jeg bare mer. Dere får plusspoeng for humor, men mer minus for utførelse :p Det at det viser "samhold" er jo bare bs. Det viser bare at dere fortsetter å leke i sandkassen i barnehagen :) For det er jo det det er. Hele opplegget har i tillegg gitt oss en boost i moral også. Takk! :D

Booste moralen til han som bygger byer for vennen sin?
 

DeletedUser

Guest
Hvem har sagt at vi tog norge som utgangspunkt i tidsregninga vår? ;)

Ettersom at dette forumet er norsk så tar vi selvfølgelig utgangspunkt i norsk tidsregning :eek: Noen av disse påstandene i disse uttalelsene må derfor være sanne eller så har alle andre forumbrukere på .no blitt utsatt for LØGN og BEDRAG :mad:
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ettersom at dette forumet er norsk så tar vi selvfølgelig utgangspunkt i norsk tidsregning :eek: Noen av disse påstandene i disse uttalelsene må derfor være sanne eller så har alle andre forumbrukere på .no blitt utsatt for LØGN og BEDRAG :mad:

Fakta er at noen føler seg lurt her (rofl)
 

DeletedUser

Guest
Fakta at jeg lager en enorm hær med kyllinger som skal ta over V18!
 

DeletedUser

Guest
Magic dude er du ei Høne da eller :LOL: siden du sier du skal lage kyllinger så må du være ei høne ikke hane.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det trengs både en hane og en høne for å lage en kylling. Har ingen tatt praten om blomstene og biene med deg enda, generalløs?
 

DeletedUser

Guest
haha har du noen bra filmer eller skjønner ikke helt o.0 ? men ei høne lager egg som blir kyllinger en hane bare befrukter eggene i høna men. høna produserer kyllingene det var poenget og da er md ei høne teknisk sett hvis han skal lage kyllinger (giggle)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Trenger fortsatt en hane om han skal lage kyllinger, som du sa, høna lager bare egget
 
Topp