Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Så mange stygge ord i stamme setning!

Det må virkelig ha irritert deg?
 

DeletedUser

Guest
Å? Vil si det mer er deres jævlig feige rekrutering som slår tilbake på dere, bitch.

Vil påstå at "feig" rekruttering vil si å ta inn alle som spør, noe Power ikke har gjort. Så er ikke sikker på hva du legger i ordet "feig" her. :confused:
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at Nice må rekrutere seg til rank 1.
Burde ikke forvente annet når du rekruterer fra fienden, dere sa det bare var en overgang når han gikk til dere, dette er akkuratt det samme, så please.

Fakta er at vi har ledet verdnen lenge.


Vil påstå at "feig" rekruttering vil si å ta inn alle som spør, noe Power ikke har gjort. Så er ikke sikker på hva du legger i ordet "feig" her. :confused:

Han sikter til å ta inn BananasInPyjamas,
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Nei, han var originalt hos oss, og han ba om å få komme inn igjen, vi måtte ikke sende han en melding først ;)

Dere leder poengmessig, men det er dominanse som teller, Magic
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Verdensdominanse. Det har kommet sånn ny greie på rangeringer og stuff :eeek:
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ah, stemmer. Nå tar ikke den høyde for hvor store byene er da. Nice har flere byer, men langt lavere bygjennomsnitt enn Power.
Har noen sagt det? Vi leder fordi vi er nærmest vinnermålet, er vel alt jeg har sagt... :p


@Kileren: Har du sjekket Power sine stats i det siste? dere taper byer :S
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Har noen sagt det? Vi leder fordi vi er nærmest vinnermålet, er vel alt jeg har sagt... :p


@Kileren: Har du sjekket Power sine stats i det siste? dere taper byer :S

Nå er strengt tatt ingen nære et vinnermål uansett. Denne verdenen vil nok vare en god stund, og 100 % dominanse vil jo tross alt si at alle stammer er beseiret før den tid. Å lede er en fordel, men det å lede tidlig er sjelden noe tegn på at man faktisk vinner en verden. Av avsluttede verdener så er det såvidt jeg kan se bare Snipe på V7 som har vunnet verdenen óg vært første stamme til én million poeng.
 
Topp