Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at dokke bryte regel nu alle sammen :awesome: fakta er at nu ska eg sov så alle kan reise til drømmeland!!!

Betyr det at vi kan sende adelstog som du ikke tagger før i morgen? Slik at du kan bomme på snipingen (igjen)? :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at 90% av denne verdenen er oppe på nattetid, så poenget med å sende natteangrep er så og si borte. Kunne ikke alle da blitt enige om å angripe mellom 10:00-01:00 elns, så kunne alle fått seg de 9 timene med søvn man trenger for å restituere til et nytt skoleår/studieår/jobbår?
(støttes)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at 90% av denne verdenen er oppe på nattetid, så poenget med å sende natteangrep er så og si borte. Kunne ikke alle da blitt enige om å angripe mellom 10:00-01:00 elns, så kunne alle fått seg de 9 timene med søvn man trenger for å restituere til et nytt skoleår/studieår/jobbår?
(støttes)

Haha, kanskje vi skal innføre våren form for nattbonus? :D

* Angrep mellom 00:00-07:00 er forbudt
* Adelstog kan bare lande fra 09:00-23:00
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Fakta er at 90% av denne verdenen er oppe på nattetid, så poenget med å sende natteangrep er så og si borte. Kunne ikke alle da blitt enige om å angripe mellom 10:00-01:00 elns, så kunne alle fått seg de 9 timene med søvn man trenger for å restituere til et nytt skoleår/studieår/jobbår?
(støttes)

Hyggelig med selskap da :p. Så kjedelig å sitte alene midt i natten :p
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Fakta er at 90% av denne verdenen er oppe på nattetid, så poenget med å sende natteangrep er så og si borte. Kunne ikke alle da blitt enige om å angripe mellom 10:00-01:00 elns, så kunne alle fått seg de 9 timene med søvn man trenger for å restituere til et nytt skoleår/studieår/jobbår?
(støttes)

Hva med de som jobber i ferien?
 

DeletedUser

Guest
Hva med de som jobber i ferien?

tp-out-of-luck.jpg
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fakta at Herre Smurfe i dag lærte noe nytt, nemlig at han ikke trenger manuelt klikke for å prege GM's, nu har vi hånet han for det ei stund og tenkte dette kunne gå ut hit.

Gratz med å lære deg å masseprege Smurfis!
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta er at "snille" MD prøver å true og skremme sin motstander, og at det ikke lengere bare er R3L4X kontoen som får oppleve denne siden av han.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at "snille" MD prøver å true og skremme sin motstander, og at det ikke lengere bare er R3L4X kontoen som får oppleve denne siden av han.

Oh no, you got me.

Skjønner ikke helt hva som er så galt med det? Feel free ved å legge ut det jeg har skrevet. Har det bare gøy jeg og legger ut fakta. Prøver å vekke litt humor i det, men du sliter kanskje med å forstå det?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jeg har ingen problemr med å se morro med å skremme folk litt, eller prøve å psyke dem ut er vell mer riktig.
Ville bare påpeke at snille MD som klager på slemme Nice medlemmer ikke har helt rent mel i posen selv heller ;)

Selv synes jeg det er hærlig å være slem :twisted:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ingen problemr med å se morro med å skremme folk litt, eller prøve å psyke dem ut er vell mer riktig.
Ville bare påpeke at snille MD som klager på slemme Nice medlemmer ikke har helt rent mel i posen selv heller ;)

Selv synes jeg det er hærlig å være slem :twisted:

Kan ikke bestandig være snill.

Og når spillere lyver til meg, da blir jeg veldig skuffet og truer litt tilbake. Når de sier det bare er fakes og så er det ikke det... Da tøyer du strikken litt :((
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Regner du faktisk med at motstanderen din skal oppgi hva han faktisk sender?
I såfall må du være litt sint på meg og, at man syker hverandre ut og bløffer hverandre er en del av spillet
er jo stammen man skal være lojal og ærlig imot, ikke sin fiende.

The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Regner du faktisk med at motstanderen din skal oppgi hva han faktisk sender?
I såfall må du være litt sint på meg og, at man syker hverandre ut og bløffer hverandre er en del av spillet
er jo stammen man skal være lojal og ærlig imot, ikke sin fiende.

The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist

Sarkasmen til MD...
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært litt kult om angrepene stoppet om jeg fikk inc ja :)

Skal teste det mot deg da Benja. Som et eksperiment.

Og etter hvert som dette blir gjort, skal jeg se om inc øker eller minker når jeg gjør det. Blir spennende! :warrior:
 

DeletedUser

Guest
Hvis du har planer om å vinne et marathon, sprinter du ikke fra start. Virker som dere i Nice ikke skjønner det konseptet :/
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ser hva du mener men var du som sa du ønsket å angripe meg for å teste ut konseptet.
Ville vært til stor fordel for meg om du angrep meg i stede for stammen for da kunne jeg lovet deg lite byer og store mengder tapte tropper, men med avstanden mellom oss så ville det nok ikke vært vanskelig å forsvare seg imot deg med gitte verdens innstillinger slik situasjonen er nå, med store avstander og lav enhethastigheter. Og så vet jeg jo litt om hva du bruker troppeen dine til akuratt nå.
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Trur MD er smart som ikke angriper deg Benja, trur du ville blitt kvalm av å se hvor elendig denne "oppskrytte" spilleren er i angrep <3
 
Topp