Faktabørsen

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Du slutter med å spre tull på forum når du merker folk blir sure. :hmm:

Si meg hva som er tull du o store allvitende dust.


Magic dude skrev:
Han får alle møkkajobbene som ingen andre gidder å gjøre. Fact :)

Det jeg gjør er det samme du gjør, bare at jeg ikke leder stammen.


Innadlington skrev:
Fakta er at Zippy og Roger enda ikke klarer å dodge med offet sitt

Akkurat som MD ikke klarer dodga katapultan sine.
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta er at Olve stoppa MD da han var kv på Dr.Good og det mer enn en gang.
I tillegg så er Olve en av bærebjelkene i Nice, mange ville mistet mye byer om han ikke steppet inn og tok tak når det trengtes.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Olve stoppa MD da han var kv på Dr.Good og det mer enn en gang.
I tillegg så er Olve en av bærebjelkene i Nice, mange ville mistet mye byer om han ikke steppet inn og tok tak når det trengtes.

Synd du ikke var KV selv så du kunne sett selv. Sendte angrep med mobil og skrapte sammen litt her og der. Tror ikke han var over 40 inc engang. Stooor prestasjon.. woooo.

Bærebjelke? Holde de innaktive kontoene i live mens dere leter desperat etter nye eiere? Og sprer kvalme på forumet? Uvurdelig stammemedlem ja.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Fakta er at Olve stoppa MD da han var kv på Dr.Good og det mer enn en gang.
I tillegg så er Olve en av bærebjelkene i Nice, mange ville mistet mye byer om han ikke steppet inn og tok tak når det trengtes.

Fakta er at nå kommer togene mine aldri til å ta byer, skulle ikke du sove?:hjelp:
 

DeletedUser

Guest
Endelig har vi noe å skryte av her også.

Fakta!

Side 1:
Stammer: ODA, ODD, OIM
Side 2:
Stammer: Nice

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 528
Side 2: 254
Forskjell: 274

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 83
Side 2: 42
Forskjell: 41

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,544,207
Side 2: 1,434,537
Forskjell: 1,109,670

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 676,536
Side 2: 308,730
Forskjell: 367,806

chart
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
:warrior: Alle sammen gjør dere klare til at Nice skal skylde på noe som ikke har med at de har blitt utspilt den siste uka.

Mulige grunner kan være:

1) Bexx har ikke tatt KV for alle kontoer
2) Innaktivitet
3) Mistet internett og strøm p.g.a tordenværet
4) Det er jo sommerferie

:hmm:
 
Sist redigert:

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Vi ønsker bare å gi dere et lite håp i ellers så dystre statistikker :)

Nå må vi nesten påpeke at dere er 3 fulle stammer mot 1 liten noobstamme
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Vi ønsker bare å gi dere et lite håp i ellers så dystre statistikker :)

Nå må vi nesten påpeke at dere er 3 fulle stammer mot 1 liten noobstamme

Forventet meg virkelig bedre enn dette, deres ellers kjepphøye attitude og nå er dere "en liten noob stamme" top4 er i Nice, fortsatt blir dere eid (angel)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Får bruke deres egne begrunnelser.

Dere har bare hatt max flaks på når dere har truffet disse spillerne med tanke på aktivitet.
Er ikke vanskelig å ta ut inaktive spillere...

Hahaha neida, bra jobba. Jeg måtte bare skrive opp det dere har unnskyldt adlinger med de siste 2 månedene.
Gir dere pluss i margen for et bra trykk nå, men momentet snur igjen, det kan dere være sikker på ;)
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Får bruke deres egne begrunnelser.

Dere har bare hatt max flaks på når dere har truffet disse spillerne med tanke på aktivitet.
Er ikke vanskelig å ta ut inaktive spillere...

Hahaha neida, bra jobba. Jeg måtte bare skrive opp det dere har unnskyldt adlinger med de siste 2 månedene.
Gir dere pluss i margen for et bra trykk nå, men momentet snur igjen, det kan dere være sikker på ;)

At det kommer et motpress fra Nice er vel garantert, vi får se om dere klarer å snu den negative trenden, den siste uka har spenningsnivået på v18 iallefall økt betraktelig. Mye takket være Magic dude(clapping)
 

DeletedUser

Guest
:hmm: Skryter ikke megselv og mine stammemedlemer opp i skyene uten grunn, om jeg gjør vil jeg gjerne se eksempler. Synnes du godt kan roe deg litt ned mtp. at alt du adler er grått.

Du skryter av å drepe 1/6-nuke hos Pål og Roger. Veldig imponerende!
 

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Forventet meg virkelig bedre enn dette, deres ellers kjepphøye attitude og nå er dere "en liten noob stamme" top4 er i Nice, fortsatt blir dere eid (angel)

Vi blir "eid" faktisk, når du snakker om dere eier oss så mener du at det er fordi MD adler av Fiskars kontoen som sluttet, null aktivitet der (clapping) og at du selv Lexington mur booster i forsvar for å holde på enhver by. Men du er ikke alene Belzebub er også veldig glad i å bruke pp der :) Det er artig å se hvor kjepphøye dere blir når vi først har en dårlig periode, dere har ventet lenge på å få det fram? :D Gleder meg til dette snur jeg nå, så får vi se hvor hardt dere treffer bakken når vi får litt mer orden i rekkene her.
 

DeletedUser

Guest
Vi blir "eid" faktisk, når du snakker om dere eier oss så mener du at det er fordi MD adler av Fiskars kontoen som sluttet, null aktivitet der (clapping) og at du selv Lexington mur booster i forsvar for å holde på enhver by. Men du er ikke alene Belzebub er også veldig glad i å bruke pp der :) Det er artig å se hvor kjepphøye dere blir når vi først har en dårlig periode, dere har ventet lenge på å få det fram? :D Gleder meg til dette snur jeg nå, så får vi se hvor hardt dere treffer bakken når vi får litt mer orden i rekkene her.

Fiskars var meget aktiv når jeg angrep, så det argumentet ditt faller litt vekk der. Er bare helt nylig at jeg har fått demningen til å briste og han har sikkert gitt opp. Var til og med en del støtte på vei til flere av byene.

Og nei, vi har ikke "ventet lenge" med et slikt øyeblikk. Vi har egentlig alltid hatt det ganske jevnt. Når medlemmene våre faktisk er i stand til å krige tilbake, sliter dere. Kanskje det snur, men ting går i bølger og deres nedturer blir bare større og større fra nå av. Sådetså! :awesome:
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Vi blir "eid" faktisk, når du snakker om dere eier oss så mener du at det er fordi MD adler av Fiskars kontoen som sluttet, null aktivitet der (clapping) og at du selv Lexington mur booster i forsvar for å holde på enhver by. Men du er ikke alene Belzebub er også veldig glad i å bruke pp der :) Det er artig å se hvor kjepphøye dere blir når vi først har en dårlig periode, dere har ventet lenge på å få det fram? :D Gleder meg til dette snur jeg nå, så får vi se hvor hardt dere treffer bakken når vi får litt mer orden i rekkene her.



Så du mener man ikke burde gjøre det som trengs for å holde på byer? :mehe:
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Egentlig ja, det burde vært slik, men da må man fjerne funksjonen der man kan booste bygninger som mur. Også er jeg litt arg på adelsa mine :mehe:


Stacket bare så jeg slapp nuket ditt der for en stund, ellers hadde jeg snipet det, ville ungå å tape så mye tropper :hmm: murboosting er et tilfelle som har skjedd en gang mellom oss av meg, da mener du altså jeg gjør det overalt der det kommer nukes, kan avkrefte det mtp. min alder (17) har jeg ikke økonomi til det :crybaby:
 
Topp