Tw champion Diskusjonstråd v18

DeletedUser

Guest
Bexx vs Fakenickern
De nye dualene kjenner jeg ikke til, men originalene Benja og Trond er i mine øyne en av .no farligste trioer. Var naboer og i samarbeid med dem på v14, livsfarlig kombinasjon dette.

Og du sier du har spilt v4, legenden?? :Surprised::hmm:
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Skjønner ikke hvorfor du tar dette opp her på offentlig forum? Brukeren min fikk 6 mill, dette var min skikkelige første bruker, og vi sluttet på verden etter at det ble for hektisk for oss, og da falt selvfølgelig brukeren ;)

Om du ønsker å høre litt skryt om deg selv skal du få det! Du var kjempeflink i v4 som fikk 9 millioner(party)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Fordi dette er diskusjonstråden til tw-champion - der du tok det opp, derfor! :)

Det var ironisk ment.....
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Fordi dette er diskusjonstråden til tw-champion - der du tok det opp, derfor! :)

Det var ironisk ment.....

Hva tok jeg opp? At vi er på diskusjonstråden til tw-champion har ingenting med min deltagelse i v4 å gjøre ;)
Men flott det bare var ironisk (kyss)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Group #4
competitor #1: bexx
competitor #2: Krokanrull

Fra ODA sin side kan det virke som om Bexx sine nukes sendes litt på måfå for at de ikke skal stå inne.

Slik jeg har forstått det så har Bexx adlet fra alle som han har nuket. Så hvor du har det fra vil jeg gjerne høre :eek:
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Bare korriger meg om jeg tar feil, men noen spillere (som feks WSS) har også fått en del nukes på seg. Mulig det adles noe der etterhvert? :help:

Som sagt var det et vanskelig valg, men jeg føler at Roger er noe mer målrettet :)
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Hehe, bexx har lånt meg 5 nukes mot why so serious, så nukes på måfå er det lite av der :)
 

DeletedUser

Guest
Ganske artig å se hva folk stemmer egentlig. Selv har jeg ganske grei peiling på hvem som ville vunnet 1v1, men kult å se hva andre mener :)
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
TW champ er og har alltid vært en populæritets konkuranse vinneren er ikke nødvendigvis den beste spilleren på verdenen.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Synnes folk burde gjøre det de kan for at det blir et resultat som er nærmest sannheten iallefall. om ikke den beste, så den beste til nå
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Synes folk kan ta seg tid til å skrive kommentarer på hvorfor de stemmer slik de gjør. Er flere brukere (fra både OIM og ODA) som bare markerer spillerne fra sin egen stamme. Jeg tror det vil bli en artig og mer spennende konkurranse om alle stemmer ut ifra sin ærlige mening og ikke hvilken stamme spillerne befinner seg i.
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Støttes mastersplinter hadde vært fint med en slik konkura se og at man ikke syemmer påå personer man ikke kjenner
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Stemmer for å annulere stemmingen hans, første foruminlegg, kun stemmer på ODA, blir ikke helt fair avstemning det... Greit med egne meninger, men det går grenser! (puke)
 

DeletedUser

Guest
Er jo ganske tydelig at det er en anti OIM-spiller som står bak stemmene også. Vedkommende har bare kopiert kontoen til Kenneth for å bruke kontoen til å stemme mot OIM og DoF :eek:
 
Topp