OIM`s Etterretningstjeneste har i dag avslørt

DeletedUser

Guest
Er nok ikke mange i ODA som forsvarer det. Hadde enkelte i OIM hatt samme mulighet, er jeg sikker på at de ville gjort det. Selv om du sa de ikke fikk lov.
 

DeletedUser

Guest
Vel, ODA hadde spion i DoF så dette syntes jeg var svært merkelig.
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Dere brukte han til å knekke vivaldi
Dette er bull, Chaos. hoppet inn på Vivaldi når han hadde sånn 450 000 poeng, altså poengene hans var nesten halvert, og når Vivaldi acc. var nede på sånn 400k tok han kontakt med ODA folk i område rundt. Vivaldi acc. ville blitt adla bort, om chaos. ødelag på slutten eller ei. Grunnen til at chaos. joina var jo fordi ingen av dualsene makta/orka å spille mer
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Setter pris på at mastersplinter og decrepitus/legenden tar avstand fra det hele.

Jeg ber dere møte oss på banen, i spillet, ta en ordentlig kamp og ta avstand fra andre parters ønske om å påvirke verdensbalansen på uærlig vis. Slik jeg har forstått de kommentarene som har kommet, så har mange av dere ikke noe problem med å komme dere til topp på denne måten.

Mallory, OIM

I følge deg, så er det visst kun mastersplinter og decrepitus som tar avstand fra det hele. Resten setter du i båsen "uærlige spillere". Det er en fornærmelse mot meg som spiller, og sikkert ikke bare meg. Det beste er å møtes til kamp på ærlig vis. Først da kan du være stolt over hva du har fått til.

Jeg vil også poengtere at ledelsen i ODA har diskutert dette emnet, og vi er en samstemt ledelse som ønsker å sloss på ærlig vis.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Må si meg enig i sistnevnte her.

Vi har full forståelse i OIM at dette er informasjon dere ikke har oppsøkt, men blitt servert. Men, i det informasjonen har blitt servert, så har dere oppsøkt mer og benyttet dere av den fullt ut. Så ja, i utgangspunktet er det ikke oppsøkende informasjonsarbeid dere har drevet med. Slik sett har kanskje ikke dere i ODA ledelsen gjort noe galt. Det er bare deres håndtering og oppfølgingen av situasjonen, det settes spørsmål ved. Fokuset skiftes da over til etikk og moral. Hvordan dere videre oppsøker og bruker den informasjonen dere har fått.

Vet ikke helt hva du mener her, men dersom du sier det at vi har oppsøkt mer og benyttet oss av det er det helt feil.
Håper jeg gjorde det klart nok at personen som tilbydde seg å gi oss informasjon og som pr dags dato er i OIM ble avvist med en gang. Det vil si at vi tvert imot ønsket å ta oss til nytte av det. Tarantella er som sagt en bagatell.

Setter pris på det dere sier at dere ikke ønsker å bruke spioner, og det orde håper jeg dere holder ;)

-
Elias
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
begge sider har gjort feil, en side mer enn den andre, Personlig liker jeg ikke spionasje, da det ødelegger den spennende delen av spillet, planlegge og finne ut av hva fienden kommer til å gjøre..

Men å gå på heksejakt er heller ingen løsning. Alt som kommer ut her går for det meste på påstander, og egne oppfatninger. Dere kommer ingen vei. Lavmål av begge stammene. Greit at poenget kommer frem, men å diskuterer i evigheter, på noe dere ALDRI blir enige om er teit.
 

DeletedUser

Guest
Og DOF har vel hatt et 2 sifra antall spioner i ODA; men alle har klart på en eller annen måte å bli busta på idiotiske måter, så det går fint :)

Dere burde vel gjøre noe med det da? Eller er det fint å slippe ut masse informasjon? :mehe:
"ODA spiller hederlig og ærlig" my ass. Skal ikke dra alle under en kam, for det gjør jeg ikke, men ODA spiller absolutt ikke ærlig.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Dere burde vel gjøre noe med det da? Eller er det fint å slippe ut masse informasjon? :mehe:
"ODA spiller hederlig og ærlig" my ass. Skal ikke dra alle under en kam, for det gjør jeg ikke, men ODA spiller absolutt ikke ærlig.

Ikke vits å begynne på an igjen. Begge parter fikk sagt sitt her, og som sagt. Tarantella var en bagatell, en liten glipp. Og jo, vi står for det standpunkt at vi skal spille hederlig og ærlig. Det beviste vi når vi avslo tilbudet om å bruke skitten strategi for å ta ned våre fiender ;) Da tenker jeg på den svikeren som er i blant dere. :)
 

DeletedUser

Guest
Ikke vits å begynne på an igjen. Begge parter fikk sagt sitt her, og som sagt. Tarantella var en bagatell, en liten glipp. Og jo, vi står for det standpunkt at vi skal spille hederlig og ærlig. Det beviste vi når vi avslo tilbudet om å bruke skitten strategi for å ta ned våre fiender ;) Da tenker jeg på den svikeren som er i blant dere. :)

Regner med alle står for standpunktet at vi skal spille hederlige og ærlige, helt klart, men dere har ikke bevist noen ting? At dere ikke ville ta inn en spiller? For min del så er spionene til ODA de værste jeg har vært borti. Ødelegger kontoer og spesialiserer seg helt fra oppstart med å kun være spion :eek:

Men whatever! V18 er gøy for tiden. Mye som skjer, spesielt at Lady MeTriC fikk seg dagens stormakt <3 Er jeg like stor som dere nå a?
 

CrazyKid

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
nå kan man jo si at ODA´s spioner er deres egene spillere som har feiget ut og sendt info til oss. som ikke mange av oss har brukt en gang... og ja, greit. ene dualen til vivaldi byttet side. men så hvor mye det hjalp oss etter at vivaldi falt. dere trenger ikke å si at vivaldi falt pgr.av en spion. det som fikk brukeren bort var en aksjon.

Dere trenger heller ikke å late som dere ikke har gjort noe. for mange av aksjonene mot dere har spillere hos dere fått vite. som er en av grunnene til at dere greide dere bra, men med en gang vi fant ut av hvem spionene var starter dere å klage over at vi har masse spioner hos dere??? selv nå vet jeg at det er en spion i ODA.

dere bruker infoen dere får. ikke alle hos oss bruker den....
 

DeletedUser

Guest
Joda, helt klart, men at ODA rekrutterer spillere fra startfasen kun med mening om å være spioner i andre stammer. Det er dårlig spill ;)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det store soviet

Hei etterretningsledere! Igår kveld fikk jeg oppsiktsvekkende informasjon fra en særs anonym kilde. Informasjonen var nedslående: ODA har spioner i OIM. Det må være hardt å ta imot den informasjonen for ODA-ledelsen (blant andre Henrik, Ann og resten som ikke liker spioner), mens heller strålende for Lex, K3 og resten av de som er for spionasje.

Jeg satt flere timer og saumfarte 9gag igår, etter kilder som muligens hadde noe med spionasjen å gjøre. Like før jeg ga opp, fant jeg dette bildet:

d2b315700d4272d0417133150e060fe5.png


Så, med ny gnist etter å finne mer, spurte jeg febrilsk andre medlemmer på Reddit om hvem dette kunne være. Svaret var slående. Det var den svært profilerte og en av personene som spiller på den fantastiske kontoen K3!. Jeg spurte hvordan han kunne vite det, og det tok ham ikke mer enn noen minutter før han sendte det til meg:

cbc531af13ce07710d4223beca2412f9.png


Først stusset jeg på bildet. Hvordan kunne han vite hvor jeg spilte, når det eneste som hadde skjedd, var at jeg ble lagt til i en chat, som han ikke hadde tilgang på? Men, alt i alt, informasjonen stemte ikke. Ny informasjon jeg har fått rett fra Norges Bank, viser at jeg ikke logget på Herre Smurfe før 00:39 dagen etter infoen kom. Jeg prøvde ikveld å få kontakt med Herre Smurfe personlig, men det lyktes ikke. Navnet var visst ikke i bruk lengre. Om noen har tips til hvordan jeg kan komme i kontakt med en som har hatt noe med dette mysteriet å gjøre, ta kontakt så fort som mulig!

Kort fortalt, så bruker ODA varslere som gir misvisende informasjon. Dette er beklagelig. Jeg skulle egentlig ha vært godt igang med å lage min presentasjon om The Wolf of Wall Street nå, men hey, ingenting er som å ta ting på sparket! Tschüss!

EDIT; Måtte bare ta med en burn:

Den 09.10.14, kl 20.59, zflacko skrev:
> hvorfor gidder du å være spion

Den 27.10.14, kl 22.53, Whoop yo ass/K3 skrev:
> du spiller på Herre smurfe

 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hva vil du egentlig fram med, når du blottlegger Magnus sin identitet på den måten, Macklemore?

Voks opp.
 

DeletedUser

Guest
Haha dummeste jeg noen sinne har hørt (happy)

Nickonil? Ikke lat som du ikke har hørt om han, han skrev til og med at intensjonene hans var å være spion for ODA siden han startet opp.

Du spurte om bevis, og du fikk bevis. Mer kan jeg ikke si at ODA er svært urene. (ikke alle)
 
Topp