OIM`s Etterretningstjeneste har i dag avslørt

DeletedUser

Guest
Nickonil? Ikke lat som du ikke har hørt om han, han skrev til og med at intensjonene hans var å være spion for ODA siden han startet opp.

Du spurte om bevis, og du fikk bevis. Mer kan jeg ikke si at ODA er svært urene. (ikke alle)

For det første så er det en vesentlig forskjell på hans intensjoner og ODA's intensjoner. At spillere over hele verdenen har intensjon å krige med oss er jo bare en ære, selv om vi ikke velger å bruke alle.

Er det du som er Marco på Lady Metric? Isåfall ville jeg vært ekstremt forsiktig med å uttale meg om spioner, ettersom du selv spionerte på oss når du gikk inn som dual på en av kontoene våres. Husker du forresten det ''rundskrivet'' jeg sendte som nevnte en aksjon mot onkelskrue? ''Rundskrivet'' var en melding kun sendt til kontoen du spilte på for å bekrefte mine mistanker. Og vips, dagen etterpå var den meldingen i DoF sine hender. :mehe:
 

DeletedUser

Guest
For det første så er det en vesentlig forskjell på hans intensjoner og ODA's intensjoner. At spillere over hele verdenen har intensjon å krige med oss er jo bare en ære, selv om vi ikke velger å bruke alle.

Er det du som er Marco på Lady Metric? Isåfall ville jeg vært ekstremt forsiktig med å uttale meg om spioner, ettersom du selv spionerte på oss når du gikk inn som dual på en av kontoene våres. Husker du forresten det ''rundskrivet'' jeg sendte som nevnte en aksjon mot onkelskrue? ''Rundskrivet'' var en melding kun sendt til kontoen du spilte på for å bekrefte mine mistanker. Og vips, dagen etterpå var den meldingen i DoF sine hender. :mehe:

Ja det er meg :awesome: Planen var å fortsette med dual. Det var planlagt lenge. Før sommerferien faktisk. Så skjedde det flere endringer på V18 og følte meg heller villig til å være lojal mot DoF og de fantastiske spillerne som finnes i den stammen.

Min intensjon var aldri å spionere. Det bare ble sånn, ettersom å være fiender med gode venner er ikke så veldig greit :) Byttet over igjen, aldri vært bedre i DoF nå:gjeip:

For å legge det inn så var Nickonil trent opp av Bodyguard siden oppstarten om å spionere på Viking/DoF. Hadde ikke vi liksom et samarbeid? Det med at OIM backstabbet dere som dere skriver om. Dere gjorde det jo indirekte med Viking også.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Fra at vi har IAP med Viking til at utbryterstammen til Viking starter krig mot oss, kan ikke se på dette som en backstabbing?
 

DeletedUser

Guest
Vil også legge til at du(luxury) bare forsvant fra stammen uten å si et eneste ord til noen. Så vet ikke helt hva du vil frem til her :gjeip:
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Vil også legge til at du(luxury) bare forsvant fra stammen uten å si et eneste ord til noen. Så vet ikke helt hva du vil frem til her :gjeip:

Du svarer ikke på spørsmålet mitt, betyr det at du innrømmer at du tar feil?
 

DeletedUser

Guest
Fra at vi har IAP med Viking til at utbryterstammen til Viking starter krig mot oss, kan ikke se på dette som en backstabbing?

Jeg var leder i Viking, jeg brukte så lang tid på å stabilisere den stammen, ble lei etterhvert med inaktive spillere og ledelse. Utbryter stammen DoF ble til med bestemte og gode ledere. Nickonil var også i Viking, noe som er veldig merkelig med tanke på at vi hadde et samarbeid.

http://gyazo.com/03de40482e8c8007afc46ef2e404032a
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Og man kommer ikke unna at Jon Snow kontoen aktivt fikk info fra Chaos, hvor han ba om å få spesifikke byer tømt. dette gjorde chaos mot at han fikk ressurser til den nye lille byen sin helt i sør..

Dette er kanskje ikke et regelbrudd, men man kan stille store spørsmål om det moralske rundt dette, men var vel enklere å få byene tømt, enn at jeg fortsatt snipet dere gang på gang..
 

DeletedUser

Guest
Vil også legge til at du(luxury) bare forsvant fra stammen uten å si et eneste ord til noen. Så vet ikke helt hva du vil frem til her :gjeip:

Du ble kastet ut av Jon snow etter vi oppdaget deg. Uansett jeg ville vært forsiktig med å snakke om spioner hvis jeg var deg,du er en av lederene i DoF og selv innrømmer at du har vært en spion. Det sier nok sitt.
 

DeletedUser

Guest
Du ble kastet ut av Jon snow etter vi oppdaget deg. Uansett jeg ville vært forsiktig med å snakke om spioner hvis jeg var deg,du er en av lederene i DoF og selv innrømmer at du har vært en spion. Det sier nok sitt.

Vil også si at jeg adlet flere byer, satt oppe sent og ofret mye tid for den kontoen, men her er det nok du som skal passe deg. Lederne i DoF. Som du sa over "kan ikke ta enkelt spilleres intensjoner" blablabla. DoF har jo ingenting med saken å gjøre ifølge dine konklusjoner.

Men som jeg har sagt og sier; DoF vil alltid være der jeg hører hjemme på V18. Det var jo trossalt jeg som dannet DoF og fikk med meg flere i Viking over.
 

DeletedUser

Guest
Du ble kastet ut av Jon snow etter vi oppdaget deg. Uansett jeg ville vært forsiktig med å snakke om spioner hvis jeg var deg,du er en av lederene i DoF og selv innrømmer at du har vært en spion. Det sier nok sitt.

Vil også legge til at du kanskje er den mest skitne spilleren her inne. Det er jo en grunn til at du har fått byer fra DoF. Jo nettopp, fordi du har fått personlig informasjon fra en dere tilsynelatende har oppfostret kun for å være spion. Sånn fikk du informasjon om forskjellige byer. Tomme byer, stacka byer, off byer, deff byer osv osv. Så ikke ta det for langt her Luxury, for du er virkelig ikke en bedre spiller selv :gjeip:
 

DeletedUser

Guest
Vil også legge til at du kanskje er den mest skitne spilleren her inne. Det er jo en grunn til at du har fått byer fra DoF. Jo nettopp, fordi du har fått personlig informasjon fra en dere tilsynelatende har oppfostret kun for å være spion. Sånn fikk du informasjon om forskjellige byer. Tomme byer, stacka byer, off byer, deff byer osv osv. Så ikke ta det for langt her Luxury, for du er virkelig ikke en bedre spiller selv :gjeip:

Haha, det finnes alltid en unnskyldning for å tape byer, ikke sant? :LOL: Dere i DoF må virkelig få dere en krigsleksjon.
Når dere angriper meg med titalls nukes som ser slik ut så er det kanskje ikke rart dere taper.


Liker denne også:


Har det slått deg inn at det kan være nivået på enkelte i stammen din som er grunnen til at dere suger, eller står du fast på at grunnen for at dere taper byer er pga juks? Foressten, visste du at det går ann å merke byer? Når jeg har fått en nuke av dere, så merker jeg byen som off. Sender dere fakes med ram er byen mest sannsynlig off. Det kalles å merke byer. Slik vet jeg hva som er off og hva som er deff. Genialt, ikke sant? (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Haha, det finnes alltid en unnskyldning for å tape byer, ikke sant? :LOL: Dere i DoF må virkelig få dere en krigsleksjon.
Når dere angriper meg med titalls nukes som ser slik ut så er det kanskje ikke rart dere taper.

Har det slått deg inn at det kan være nivået på enkelte i stammen din som er grunnen til at dere suger, eller står du fast på at grunnen for at dere taper byer er pga juks? Foressten, visste du at det går ann å merke byer? Når jeg har fått en nuke av dere, så merker jeg byen som off. Sender dere fakes med ram er byen mest sannsynlig off. Det kalles å merke byer. Slik vet jeg hva som er off og hva som er deff. Genialt, ikke sant? (giggle)

Oi, det viste jeg ikke! Herregud å smart du er, du må være den eneste som gjør sånt! <3

Du har helt rett at nivået ikke er det beste blant noen av våre medlemmer (er jo en grunn til at vi kun er topp 3), men vet du hva? Jeg bryr meg ikke. Og selvfølgelig taper vi byer ettersom vi ikke er gode nok eller ikke har tid til å snipe/deffe opp, men Sveborg er inaktiv, og ser ikke på det som en stor bragd å adle inaktive...

"Dere suger" har du ikke annet enn usaklig piss å komme med? (giggle)
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
dere trenger ikke å si at vivaldi falt pgr.av en spion. det som fikk brukeren bort var en aksjon.

Hvem har påstått at Vivaldi gikk ned pga spionen? Det er som du selv skriver i samme linje, kontoen gikk ned etter flere massive aksjoner hver gang med 5-6 spillere involvert, jeg tror ikke kontoen hadde stått nå uansett Chaos eller ikke, dette pga at jeg hadde brukt hele sommeren og høsten på å holde meg oppe (og jeg syns jeg sto godt mot dere) Men når kontoen ble sabotert av en random idiot var det vel dråpen som fikk meg til å avslutte kontoen

GIG
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Du skal ha cred for kampen Viv :)

Du var en tålmodig spiller, men ja. Ingen orker å spille når man har byene sine inne i et fiendens cluster. Under konstant angrep.
Med fullt trykk og mye frustrasjon fra meg og spillere i ODA så gikk du vekk :)
 

CrazyKid

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hvem har påstått at Vivaldi gikk ned pga spionen? Det er som du selv skriver i samme linje, kontoen gikk ned etter flere massive aksjoner hver gang med 5-6 spillere involvert, jeg tror ikke kontoen hadde stått nå uansett Chaos eller ikke, dette pga at jeg hadde brukt hele sommeren og høsten på å holde meg oppe (og jeg syns jeg sto godt mot dere) Men når kontoen ble sabotert av en random idiot var det vel dråpen som fikk meg til å avslutte kontoen

GIG


er jo det jeg sier. mange angrep deg veldig mye. men var som regel ikke mange nok som sendte. siste aksjon var kontoen såpass ødelagt fra andre aksjoner. og vi ga motstand over hele linja på likt så folk ikke kunne deffe deg opp...
vi hadde 5-6 spillere på slutten som kom fra alle kanter gikk brukeren fort ned. mye pgr.av dere ikke hadde så mye deff igjen??

uansett skal jeg takke dere for en bra kamp! :) håper vi ses igjen.
 
Topp