Faktabørsen

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hvorfor driver dere hele tia og prater om at kontoen tilhører OIM??? Kontoen tilhører ikke OIM, men en spiller. Er kun kontoeier som har rett til å kreve. Altså - bullshit. Dere kicker HB, og et par dager senere får spiller i ODA KV... og nå prater dere om skittent spill?? HVis HB fortsatt er OIM-spiller, så burde han vært i stammen fortsatt. Dere kan ikke få i pose og sekk heller? "Vi kicker en spiller, men han er likevel vår"... Nytter ikke å si sånt lenger. Det var over på v1 det.

Ganske dumt at du reagerer slikt når Morten faktisk har innsett at det var feil. På arket tilhører den ikke OIM, ja, men du har samme tilfelle hos R3L4X, som nå også er OIM. Skittent spill i denne saken vil vel kunne være mye forskjellig. Misbruk av konto (sende vekk tropper, trekke stacks), fortelle troppetall videre, og det å ikke følge instrukser gitt av kontoeier. Ja, kontoeier her har ikke gitt noen beskjed, men å betrakte det at du får en KV opp i fanget, for så å begynne å snipe tog fra OIM og la tog fra ODA gå prikkfritt gå gjennom, er ikke mindre enn en helomvending fra hvordan det ble gjort dagen før.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hvorfor er det dumt å ha egne meninger? Selv om Morten har gitt KV videre.
Misbruk av konto er det ikke. Tropper er ikke sendt vekk.. stacks er ikke trukket tilbake. Du slenger ivei i løse lufta nå..
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hvorfor er det dumt å ha egne meninger? Selv om Morten har gitt KV videre.
Misbruk av konto er det ikke. Tropper er ikke sendt vekk.. stacks er ikke trukket tilbake. Du slenger ivei i løse lufta nå..

Ifølge ezio-auditorehar har han sett troppebevegelser på kontoen mens TAL hadde kv. Om det da var å stacke opp eller å trekke stacks vet jeg ikke. Slenger i vei i løse lufta? :) Er vel bare ett av de punktene som må være brutt for at det er imot regelverket?

EDIT;

En annen ting som strider imot det du sier, så vet TAL at han fikk KV-forespørselen fra Lady Metric, og hvor er Lady Metric nå? Jo, i OIM.
 
Sist redigert:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Morten holdt seg til regelverket, for det var vi samstemte om å gjøre. Så du kommer med grunnløs kritikk her.

Edit:
EDIT;

En annen ting som strider imot det du sier, så vet TAL at han fikk KV-forespørselen fra Lady Metric, og hvor er Lady Metric nå? Jo, i OIM.

Javel? Blir vel det samme hvem han fikk KV av? Det er ikke forbudt å ta imot KV, om det nå er av kontoeier eller annen KV. Det er ikke TAL`s feil at han fikk tilsendt KV? Det må dere ta på egen regning.
 
Sist redigert:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det som irriterer meg, er at dere prøver å legge skylda på TAL, for egne feil. TAL holdt seg til regelverket, og dere blir sure, og beskyldninger slenges ut. Bare sørg for å fjerne skylappene før dere overfører KV neste gang, så slipper vi sånt som dette.
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Det som irriterer meg, er at dere prøver å legge skylda på TAL, for egne feil. TAL holdt seg til regelverket, og dere blir sure, og beskyldninger slenges ut. Bare sørg for å fjerne skylappene før dere overfører KV neste gang, så slipper vi sånt som dette.

Vi legge ikkje skylda på TAL for våre eigne feil. Vi er fullstendig klar over at det vart gjort ein feil angåande KV overlevering, det er det lite å gjere med. Vi beskylda dåkke for å dra nytte av den. Så kan ein argumenter fram og tilbake kor mykje regelbrudd det er, men om det ikkje ringe ei lita klokke i haude ditt som heite moral så syntest eg oppriktig synd på deg.
 

DeletedUser

Guest
Wow. Her har det vært litt av et sirkus mens jeg var borte de få timene i dag..

Hoho.

Og det er ikke Morten sin skyld. All skyld tar jeg personlig på meg. Angrer jeg? Nei. Hvorfor? Enkelt og greit fordi HB er nå mer en push konto enn noe annet. De siste dagene har den blitt dyttet fram og tilbake mellom spillere i OIM og er i tillegg kicket/forlatt stammen OIM. For å gjøre plass til de i DoF? Er dere virkelig så desperate at dere MÅ ha alle over med en gang? Og så i tillegg komme med påstanden om at "HB er jo egentlig fortsatt på vår side". Geez.

Nå har det seg slik at kontovakten gjorde en tabbe. Utnyttet vi den? Litt. Som Morten har påpekt har vi ikke gjort noe på kontoen. Helt ærlig hadde det ikke påvirket så veldig mye. Jeg har FULL kontroll og det er det samme som å ha en spion i en annen stamme. Skittent? Nei. Vi spiller ikke et barnespill. Her kan ting skje.

Om HB hadde vært i OIM hadde det vært en annen sak.

Så all denne skylden får dere rette mot den spilleren som satte opp FEIL kontovakt!

Fair play? Please...... Dette er noe som kan skje og vi har såvidt tatt en titt på hva som var bak gardinene. Hylekoret deres er jo litt patetisk egentlig. Vi har da kommet såpass langt at man kan innse at slikt kan skje og at vi ikke bare duller med hverandre.

Så få litt baller folkens. Dette tåler dere. Om ikke, så syntes jeg virkelig synd på .no.
 

DeletedUser

Guest
Ezio farer ikke med tull, såpass vet jeg. Det som kommer derifra har stort sett alltid vært med god grunn.

Regner med saken er ryddet opp i nå, og fremover. I grunnen meningsløst på en slik verden og benytte slike metoder for og karre til seg noen lusne byer og billige poeng.
Det er fortsatt noen runder til man er i mål enda, så da må man på en eller annen måte prøve og holde noen stier rene, før siste kortet er trekt ut av kabalen. Forstår veldig godt de som har stilt seg tvilende til den KV løsningen som det her snakkes om.
Men det er vel bare support som faktisk kan si om det har værsert et regelbrudd her. For oss andre som ikke har 100% innsyn, så vil det være vanskelig og komme med de påstander uten konkrete bevis. Men det er sjelden noe røyk uten ild i slike saker. Så derfor blir det veldig vanskelig og bevise sin uskyld også.

Nå skal vel den aktuelle kontoens KV, være overført til OIM såvidt jeg vet. Så får Support ta en grundig gjennomgang, og så får pisken falle på det som er reelt eller ikke, og de som har tjent på det om eller pga regelbrudd ta den straffen de får.

Får håpe flere spillere nå tenker seg nøye om, før de eventuelt gjør slike stunt igjen.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Vi legge ikkje skylda på TAL for våre eigne feil. Vi er fullstendig klar over at det vart gjort ein feil angåande KV overlevering, det er det lite å gjere med. Vi beskylda dåkke for å dra nytte av den. Så kan ein argumenter fram og tilbake kor mykje regelbrudd det er, men om det ikkje ringe ei lita klokke i haude ditt som heite moral så syntest eg oppriktig synd på deg.

Det står helt klart i regelverket hva som er lovbrudd, og vi har fulgt de.. så derfor er det ingen tvil herfra. Ingenting ulovlig har skjedd. At vi har det litt morro på deres bekostning, det får dere virkelig tåle! Dere er ikke bedre dere i så måte!


EDIT:
Ezio farer ikke med tull, såpass vet jeg. Det som kommer derifra har stort sett alltid vært med god grunn.
Ezio farer med tull, når han sier at TAL fikk KV før HB var ute av OIM. TAL fikk KV i ettermiddag, og da var HB ute av stammen. Engelt og greit
 
Sist redigert:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Det som irriterer meg, er at dere prøver å legge skylda på TAL, for egne feil. TAL holdt seg til regelverket, og dere blir sure, og beskyldninger slenges ut. Bare sørg for å fjerne skylappene før dere overfører KV neste gang, så slipper vi sånt som dette.

Dette her minner meg om Verden 1 all over again, der hvor du sutra og grein over at vi i WIC var samme person på flere kontoer, at vi var en 10-12 spillere som spilte på 60 kontoer, tida går fort gitt :LOL:
 

DeletedUser

Guest
Selv om du kanskje har hatt kontroll på de byene du har hatt adels på, så betyr det ikke at noe ikke ble forandret ved at TAL fikk kv, han inrømmer selv at han har snipet 12 tog fra OIM, noe han garantert ikke har gjort mot dine tog. Har selv sett på komandodelingen at tropper er blitt flyttet på for og deffe opp mot OIM, så og si at ingen ting ble forandret med at dere fikk kv i stedet for dem som skulle, kunne ikke vært mer feil.
 

DeletedUser

Guest
Selv om du kanskje har hatt kontroll på de byene du har hatt adels på, så betyr det ikke at noe ikke ble forandret ved at TAL fikk kv, han inrømmer selv at han har snipet 12 tog fra OIM, noe han garantert ikke har gjort mot dine tog. Har selv sett på komandodelingen at tropper er blitt flyttet på for og deffe opp mot OIM, så og si at ingen ting ble forandret med at dere fikk kv i stedet for dem som skulle, kunne ikke vært mer feil.

Virker som du er lei deg for at noen dyttet borti sandslottet ditt du akkurat har laget med ei bøtte. Det ble gjort minimalt og i det store bilde har det ikke påvirket noe som helst.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Da kan vi like godt få alt ut her folkens;

1. DOF ønsket av 100% seriøsitet å merge med ODA for 28 dager siden. Et initiativ satt igang av ledelseskjernen i DOF den selv. Vi fikk også i ettertid søknader fra DOF spillere. Nevner ikke navn.
2. OIM har spion i ODA.
3. ODA har ingen spioner i OIM.
4. Som jeg nevnte for noen måneder siden ønsket en OIM spiller av stor og sentral størrelse å gi oss fersk informasjon rett fra forum og rundskriv etterfulgt av overgang til oss. (Desertør). Dette ble, som jeg påpekte, umiddelbart uaktuelt fra vår side. Vi har vår standard.

Dette er et spill. En lang og seig en, og hvordan man utfører det kan svaie fra ende til annen. Jeg er blod sikker på at spillerne og lederne i OIM ville grepet en tilsvarende mulighet om det sto motsatt vei. Som mine punkter over her påpeker er spillets gang inkludert slike tilfeller. At OIM har spion hos oss, og at DOF, bare 25 dager før mergen med OIM, tryglet ODA om en merg er et annet tilbakefall på den kritikken dere gir oss nå.

Det er lov å gjøre feil, kanskje vi skulle latt denne muligheten ligge, men som mine stammefrender påpeker har ikke TAL foretatt seg noen alvorlige endringer på kontoen som gir oss større fordel. Jeg snakket private med TAL om dette i dag, hvor jeg fikk godt med meg at ingen stacks ble oppløst. MD har ikke tjent på denne greia, og dere kan absolutt ikke sette MD i et dårlig lys av denne hendelsen, for han har rævkjørt HB med sine skills og sin aktivitet. HB, slik jeg ser det er ingen del av OIM lenger heller. De originale eierne der er forsvunne , det er jeg sikker på.

Legg det bak dere folkens, dette er en bagatell. Tenk heller litt på de punktene jeg fikk frem her over :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
minimalt? omtrent de fleste togene vi har hatt mot HB i dag er enten blitt snipet eller deffet opp mot. Så at du ikke kan se at man blir frustrert av det, så begynner jeg og lure. Uansett hadde det vært dere som hadde gjort den feilen med en konto, så ville jeg aldri ha godtatt den forespørselen, men det er tydeligvis forskjellen på dere og meg.
 

DeletedUser

Guest
minimalt? omtrent de fleste togene vi har hatt mot HB i dag er enten blitt snipet eller deffet opp mot. Så at du ikke kan se at man blir frustrert av det, så begynner jeg og lure. Uansett hadde det vært dere som hadde gjort den feilen med en konto, så ville jeg aldri ha godtatt den forespørselen, men det er tydeligvis forskjellen på dere og meg.

Awww. Mistet dere et par tog på innadligen? Stakkars.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
For å dempe litt på den enorme reaksjonen bak HB bagatellen håper jeg virkelig dere får inn det jeg nettopp skrev.Gruble litt på denne folkens. Dette er ikke noe vi ønsket å fortelle, men når dere kommer med slik kritikk og klag over en egentlig bagatell får det være slik. HB skulle i løpet av kvelden bli overført til OIM igjen. :)

1. DOF ønsket av 100% seriøsitet å merge med ODA for 28 dager siden. Et initiativ satt igang av ledelseskjernen i DOF den selv. Vi fikk også i ettertid søknader fra DOF spillere. Nevner ikke navn.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Popcorn-02-Stephen-Colbert.gif
 

DeletedUser

Guest
Awww. Mistet dere et par tog på innadligen? Stakkars.

Ja, mistet en del tog ja! Uansett så blir man frustrert over sånn, det blir alle uansett, hadde du også blitt om du skulle innadle en person raskt og alle tog du sendte døde. Men at du prøver med herse teknikk for at jeg skal slutte og poste viser bare at du ikke klarer og se 1 sak fra flere sider enn din egen.
 
Topp