Faktabørsen

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Ja, mistet en del tog ja! Uansett så blir man frustrert over sånn, det blir alle uansett, hadde du også blitt om du skulle innadle en person raskt og alle tog du sendte døde. Men at du prøver med herse teknikk for at jeg skal slutte og poste viser bare at du ikke klarer og se 1 sak fra flere sider enn din egen.

Vent Ezio..
Når kom du deg til OIM?
Var ikke lange oppholdet du hadde i ODA gitt :Neutral:
 

DeletedUser

Guest
Sånne ting er det ledelsen som tar seg av, men skjønner ikke åssen man skal ta seg innover dette? er det det at de har skiftet side eller det at de valgte OIM i stedet?

Akkurat den saken der minner meg litt om noe som skjedde på v20, ja, vi på den ene siden synes det var kjipt, men hva en annen stamme gjør eller ikke gjør er det kun den stammen det gjelder som kan svare på hvorfor det er blitt gjort.

Sorry om det ble litt usammenhengene her og litt rot, er sliten, gjort mye i dag..
 

DeletedUser

Guest
Vent Ezio..
Når kom du deg til OIM?
Var ikke lange oppholdet du hadde i ODA gitt :Neutral:

For 1 uke sia, min dual fra v14 tok kontakt og ønsket at jeg skulle komme, så siden jeg veit at jeg har spilt bra med han og kan sammarbeide godt der så sa jeg ja til og gå dit.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
For 1 uke sia, min dual fra v14 tok kontakt og ønsket at jeg skulle komme, så siden jeg veit at jeg har spilt bra med han og kan sammarbeide godt der så sa jeg ja til og gå dit.

Ja det er lov å baile, slik deres gode spiller Lars gjorde :) Mer eller mindre Schizzle (martin) også når jeg ville sette han på en liten test før vi evt skulle vurdere å ta han inn :hmm: (Er det graffyz du spiller på, Ezio?)
 

DeletedUser

Guest
Sånne ting er det ledelsen som tar seg av, men skjønner ikke åssen man skal ta seg innover dette? er det det at de har skiftet side eller det at de valgte OIM i stedet?

Akkurat den saken der minner meg litt om noe som skjedde på v20, ja, vi på den ene siden synes det var kjipt, men hva en annen stamme gjør eller ikke gjør er det kun den stammen det gjelder som kan svare på hvorfor det er blitt gjort.

Sorry om det ble litt usammenhengene her og litt rot, er sliten, gjort mye i dag..

tumblr_m83mmxbo5w1qh01r8o1_400.gif
 

DeletedUser

Guest
Wow. Her har det vært litt av et sirkus mens jeg var borte de få timene i dag..

Hoho.

Og det er ikke Morten sin skyld. All skyld tar jeg personlig på meg. Angrer jeg? Nei. Hvorfor? Enkelt og greit fordi HB er nå mer en push konto enn noe annet. De siste dagene har den blitt dyttet fram og tilbake mellom spillere i OIM og er i tillegg kicket/forlatt stammen OIM. For å gjøre plass til de i DoF? Er dere virkelig så desperate at dere MÅ ha alle over med en gang? Og så i tillegg komme med påstanden om at "HB er jo egentlig fortsatt på vår side". Geez.

Nå har det seg slik at kontovakten gjorde en tabbe. Utnyttet vi den? Litt. Som Morten har påpekt har vi ikke gjort noe på kontoen. Helt ærlig hadde det ikke påvirket så veldig mye. Jeg har FULL kontroll og det er det samme som å ha en spion i en annen stamme. Skittent? Nei. Vi spiller ikke et barnespill. Her kan ting skje.

Om HB hadde vært i OIM hadde det vært en annen sak.

Så all denne skylden får dere rette mot den spilleren som satte opp FEIL kontovakt!

Fair play? Please...... Dette er noe som kan skje og vi har såvidt tatt en titt på hva som var bak gardinene. Hylekoret deres er jo litt patetisk egentlig. Vi har da kommet såpass langt at man kan innse at slikt kan skje og at vi ikke bare duller med hverandre.

Så få litt baller folkens. Dette tåler dere. Om ikke, så syntes jeg virkelig synd på .no.



Virkelig MD? Er dette motstvaret ditt? Du klarer virkelig ikke så bittelitt av den kraftige dobbeltmoralen i innlegget ditt?

Her babler du om om man ikke kan forvente fair play blablaba og at man må ha baller.
Skal vi stille klokken tilbake litt: Nice leder kraftig over ODA og ODA blir kjørt over på alle fronter. Hva er motsvaret til MD til daværende dominansen? Jo, Nice er feige som adler byer av inaktive spillere, de er feige fordi de adler inni clustret til ODA osv. Da oppfordret du oss til å være faire, og slutte med å blant annet adle inni clusterene til andre.

Men så her er vi i 2015: du tar nytte av en liten feil som egentlig skulle vært fikset opp med en gang. Du klaget før på småting som er fullstendig fair play, og så presterer du selv å gjøre noe som er ekstremt skittent. Samtidig som at du forsvarer valget ditt. Håper virkelig at du gror deg noen baller og vokser opp snart, fordi jeg blir faktisk flau på dine vegne.
Den sympatiske spilleren som du var v1 er forlengst forsvunnet. Det verste med dette er at dere engang ikke trengte denne fordelen..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvorfor skal Morten være fratatt for skyld her? Det er ene og alene han som har hatt KVen og gjort alt på kontoen. Jeg tror ikke at MD truet han med vold hvis han ikke gjorde hva han ble bedt om.

Morten gjorde grovarbeidet, mens MD dro nytten av det. Kvalmt av begge to. Håper jeg aldri spiller i samme stamme som dem.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skal Morten være fratatt for skyld her? Det er ene og alene han som har hatt KVen og gjort alt på kontoen. Jeg tror ikke at MD truet han med vold hvis han ikke gjorde hva han ble bedt om.

Morten gjorde grovarbeidet, mens MD dro nytten av det. Kvalmt av begge to. Håper jeg aldri spiller i samme stamme som dem.

Var motsvaret mitt ja. Det var dere selv som har gjort at jeg har innsett hva vi tar dette spillet som. Et krigsspill. Nå har det seg slik at jeg har senket mye av det jeg syntes var "fair play" før. Adling i clustre gjør dere fortsatt. Noe dere starter med enkelte steder også. Har godtatt at det er en valid spillestil.

Og jeg har null sympati for dere i denne saken. Null. HB kontoen ble fjernet fra OIM. Den ble innadlet. Uansett om den skulle adle inn i et annet cluster, så fjernet dere HB fra OIM. Var dere redde for stats eller noe? Elle var dere så desperate om å få alle fra DOF over så raskt som overhode mulig for å "øke moralen"?

Vi kunne gjort så mye mer også på kontoen, men det gjorde vi ikke. Enkelte av togene til Graffyz trengte vi ikke å gjøre noe med engang da han sendte 111 sverd med hver adel. Trengtes bare 200 spyd og 50 TK for å ta det ut. Noe vi ikke hadde noe med.. Så det var veldig gøy.

Og at du tror jeg "dro stor nytte av det" så tar du feil. Jeg har full kontroll på kontoen. Jeg vet hvor alle troppene er, hvem andre i OIM som har støtte hvor og hvor mye. Og de kontovaktene som sniper så mange av togene mine? Hah. Ikke få meg til å le...
 

DeletedUser

Guest
Var ikke så mye og få gjort på den kontoen heller, var veldig uoversiktlig om hva som var hva der! off i byer som var merket deff og motsatt, pluss ikke noe ordentlig mal på hva som skulle være av tropper i de enkelte byene. Også virket det som om du skulle prøve og lære meg hvordan spillet funket. Ble sur for enkelte troppe tap osv osv, det var ting som gjorde at jeg ikke orket og være på der.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Lurer på hvordan dette ville ha utviklet seg om dette handlet om ODA. Ville nok bare vært det motsatte. ODA anklaget OIM for skittent spill og OIM hadde forsvart dette. Forundrer meg ikke om det hadde skjedd. Er nok mye dobbelmoral her antar jeg :)
 

DeletedUser

Guest
EDIT:

Ezio farer med tull, når han sier at TAL fikk KV før HB var ute av OIM. TAL fikk KV i ettermiddag, og da var HB ute av stammen. Engelt og greit

Hvor har jeg noen gang skrevet at TAL fikk kv før han var ute av OIM? det vil jeg gjerne vite, siden jeg aldri har skrevet det.
 

DeletedUser

Guest
Hvor har jeg noen gang skrevet at TAL fikk kv før han var ute av OIM? det vil jeg gjerne vite, siden jeg aldri har skrevet det.
Kan ikke ha han i OIM når det er en av dere som har kv der, noe som aldri skulle ha skjedd
HB har jo vært uten stamme i flere dager nå. KV ble godtatt i dag morges har jeg hørt
Stemmer vet ikke hva ezio prater om. ^^ Men han er fortsatt endel av oim felleskapet å det hadde vært fint om dere kunne vist såppas respekt å sette kv tilbake.

Du prøver å skrive at kontoen (HB) ble kicket pga at TAL tok KVen
 

DeletedUser

Guest
Sitat Opprinnelig skrevet av ezio-auditore Vis innlegg
Kan ikke ha han i OIM når det er en av dere som har kv der, noe som aldri skulle ha skjedd

Der skriver jeg at vi ikke kan ha han i OIM når det er en fra ODA som har kv'en, dette skriver jeg som svar på hvorfor han ikke er i stammen, dette er da før jeg for vite at også grunnen til at han ble ute ett par dager tidligere er fordi DoF spiller skulle over. Men skriver fotsatt ikke at han var i OIM når kv'en ble sendt til TAL
 
Topp