Faktabørsen

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Du skrev ikke det ordrett, nei. Men det var det du mente. Ikke prøv å snakk deg vekk, det blir bare dumt.
 

DeletedUser

Guest
Du skrev ikke det ordrett, nei. Men det var det du mente. Ikke prøv å snakk deg vekk, det blir bare dumt.

Hvordan kan jeg mene det da han ikke hadde vært i OIM på flere dager om dere selv sier? og jeg snakker meg vekk så mye jeg ønsker jeg, er jeg som bestemmer over det, ikke du ;)
 

DeletedUser

Guest
Det hele virker som HB kontoen nå er en lags push konto. "Hey, spillern "skal" spille videre, men vi innadler helt først."

Ble det sendt ticket? For adelstogene fra Vollar ble sendt for nesten 300 timer siden. Vi har ikke engang hørt fra eieren eller noe om at han faktisk skal spille videre. Og om han skal spille videre, så skal han være uten stamme? Litt som med Relax kontoen. Stod nok uten eier ganske lenge den også antar jeg. Bare... var der... Innadlet og nå så adles det igjen. Her spiller vi etter regelboka ja..
 

DeletedUser

Guest
Fra det jeg har pratet med han som hadde kontoen så har han gitt seg for denne gangen, men kommer kanskje tilbake en tid seinere om han finner motivsjonen til det. Om han kommer tilbake så kommer det ikke til og være på HB
 

DeletedUser

Guest
Fra det jeg har pratet med han som hadde kontoen så har han gitt seg for denne gangen, men kommer kanskje tilbake en tid seinere om han finner motivsjonen til det. Om han kommer tilbake så kommer det ikke til og være på HB

Da kalles det en push konto. Noe som er ulovlig og straffbart for de som er kv. Skal dere fortsette med det? Skal det sendes ticket på det?

Telles det nå da? :)

:warrior:
 

DeletedUser

Guest
Er jo ikke push konto når den innadles. skjønner ikke hvor du tar ting fra.
 

DeletedUser

Guest
Er jo ikke push konto når den innadles. skjønner ikke hvor du tar ting fra.

Når det adles nye byer og ingen spiller på den, så blir den det.

§6) Pushkontoer

Det er ikke tillatt å opprette kontoer kun til fordel for en annen konto, eller å holde inaktive kontoer aktive for det formålet. Kontoer som brukes kun til å støtte andre kontoer vil bli utestengt. Kontoer som bevisst blir pushet av pushkontoer vil også bli straffet. Hvis du mistenker at en konto blir brukt bare for å pushe deg eller en annen konto skal du rapportere dette ved å sende en supporthenvendelse.
Hvis du bestemmer deg for å slutte å spille har du ikke lov til å fortsette å spille kontoen bare for å pushe en eller flere andre kontoer! Bruk av en permanent (eller vekslende) kontovakter for dette kan resultere i utestengelse av vokters konto også.
Dersom du mottar ressurser fra en pushkonto (konto som ikke vokser spesielt over tid, men som kun tømmer byen sin for ressurser) må du rapportere dette. Hvis du ikke rapporterer transportene kan kontoen din bli utestengt sammen med pushkontoen.
Ressurstransporter er i orden, men eksempler på pushing finnes der en konto som ikke blir spilt og ikke vokser, bare sender ut ressurser. Dette er også ulovlig.
Inaktive kontoer vil være kontoer som ikke har en eier, men som kun blir brukt nå og da for å sende ut defensive/offensive tropper til andre i stammen. Det samme går for kontoer med eier som over lengre perioder (3-6 mnd) ikke gjør stort annet ut av seg enn å logge inn nå og da for å sende ut tropper.
 

DeletedUser

Guest
Man kan readle byer, men veit ikke om det er blitt adlet nye byer, så kan ikke jeg se hvorfor noen ville har gjort det, det ødelegger bare for stammen, da som du sier så er det brudd på reglene.

Kan hende det har vært en kv på kontoen der som ikke veit om regelene, men det er isåfall oss i OIM sin feil, da vi da burde ha informert den/de personen/e om hva som er lov og ikke lov når en konto innadles.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det hele virker som HB kontoen nå er en lags push konto. "Hey, spillern "skal" spille videre, men vi innadler helt først."

Ble det sendt ticket? For adelstogene fra Vollar ble sendt for nesten 300 timer siden. Vi har ikke engang hørt fra eieren eller noe om at han faktisk skal spille videre. Og om han skal spille videre, så skal han være uten stamme? Litt som med Relax kontoen. Stod nok uten eier ganske lenge den også antar jeg. Bare... var der... Innadlet og nå så adles det igjen. Her spiller vi etter regelboka ja..

Ehm vi tok kontakt med support før de nye på Relax bygde opp igjen kontoen, samme med Kolbeg for en god stund siden, er vel ikke ulovlig å brygge en konto opp igjen^^
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at ODA ledelsen ikke er like perfekt som folk skal ha det til. Det er også tragisk at ledelsen forsvarte TAL/Morten. Jeg har mistet all respekten jeg hadde for ledelsen og Morten. Dermed skriver jeg lykke til.

Whoop yo ass
/tidligere Dora the Explorer
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at ODA ledelsen ikke er like perfekt som folk skal ha det til. Det er også tragisk at ledelsen forsvarte TAL/Morten. Jeg har mistet all respekten jeg hadde for ledelsen og Morten. Dermed skriver jeg lykke til.

Whoop yo ass
/tidligere Dora the Explorer

Perfekte er ingen. Tragisk at vi forsvarer de handlingene vi gjør og står for? Akkurat. Det krever mer ryggrad det. Om jeg faktisk mente at dette var veldig skittent gjort, hadde jeg jo beklaget det. Men nå har det seg ikke slik.

Enkelte tar visst ikke dette spillet for hva det er. Det har utviklet seg gjennom tidene og man har blitt sleipere over tid. Mange mørketall og ting som vi ikke vet. Vi er i hvert fall åpne om det.
 
Topp