Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
men i alle dager da Andreas, jeg vet godt hva kjempestack er, og jeg kan godt fortelle deg at det finnes ikke på kontoen min. jeg FLYTTER tropper.. hvorfor tror du jeg sitter oppe nå???
 

DeletedUser

Guest
Butthurt ? Hehe, nei. Skal mye til å gjøre meg sinna ;)

Det morsomme her MD at du vister nettopp din inkompetanse.... igjen. Bare det du skrev nå beviser litt. Hovmod står for fall. Før eller senere vil du falle og knekke sammen :)

Forstår jeg deg rett når du kritiserer min kompetanse ved at jeg ikke vet hva en "super" stacket by er? :LOL:
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
vel, det er tydelig at Andreas ikke har peiling på hva superstacks er, for så vidt jeg vet, så er det byer som vanskelig lar seg tømme. og jeg kan love deg at mine byer har blitt tømt i natt, fordi jeg ikke rakk å flytte unna fort nok.
så gjør oss en tjeneste Andreas, og hold dine latterlige "anklager" for deg selv..
 

DeletedUser

Guest
vel, det er tydelig at Andreas ikke har peiling på hva superstacks er, for så vidt jeg vet, så er det byer som vanskelig lar seg tømme. og jeg kan love deg at mine byer har blitt tømt i natt, fordi jeg ikke rakk å flytte unna fort nok.
så gjør oss en tjeneste Andreas, og hold dine latterlige "anklager" for deg selv..

Da kommer spørsmålet opp: hva er definisjonen på en superstack? Det er så vidt jeg vet ineviduelt, så en superstack for en person - trenger ikke være superstack for en annen :)

Ryktes at du aldri legger deg :hmm:
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Butthurt ? Hehe, nei. Skal mye til å gjøre meg sinna ;)

Det morsomme her MD at du vister nettopp din inkompetanse.... igjen. Bare det du skrev nå beviser litt. Hovmod står for fall. Før eller senere vil du falle og knekke sammen :)

Jeg har fått deg sinna :cool:
 

DeletedUser

Guest
Altså, en superstack kommer helt ann på hvor mye def byene har. Når WSS får df på over 4mill vil jeg si at han var mer en godt nok stacket. I tillegg så er dere vant med v1 md så det at man har 300k def tropper i en by er ikke relvant for v18.
 

DeletedUser

Guest
Det morsomme her MD at du vister nettopp din inkompetanse.... igjen. Bare det du skrev nå beviser litt. Hovmod står for fall. Før eller senere vil du falle og knekke sammen :)

bd439a76dbfcf62a0883763e9e8bf58768062ed58403ac46d0837da74c875a21.jpg
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Altså, en superstack kommer helt ann på hvor mye def byene har. Når WSS får df på over 4mill vil jeg si at han var mer en godt nok stacket. I tillegg så er dere vant med v1 md så det at man har 300k def tropper i en by er ikke relvant for v18.

Afroki (giggle)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
men i alle dager da Andreas, jeg vet godt hva kjempestack er, og jeg kan godt fortelle deg at det finnes ikke på kontoen min. jeg FLYTTER tropper.. hvorfor tror du jeg sitter oppe nå???

Du og jeg har tydeligvis veldig forskjellig oppfatning i hva super/ekstrem stacket front er. Her snakker jeg om menget i front. Der et stort antall byer som trengst alt fra 10 nukes opptil 30. Ikke at en by trengs 100 nukes for å bli fjernet. Det kalles bare en stacke "BY"

Begynner å lure om jeg kan mere om deff dere :mehe:


Hehe :p

Finn på noe bedre da smarten :p Alt det du kunne ? Smule skuffet :/
 
Sist redigert:

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Ryktes at jeg får incs. Ryktes at det ikke gir noen virkning. Ryktes at jeg aldri vil miste flere byer. Ryktes at jeg er v18's beste spiller. Ryktes at jeg hadde knust alle på v18 1v1.

Ryktes at jeg skrev denne posten på feil børs. Den skulle jo på faktabørsen.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Underholdene å lese igjennom her må jeg si..

Hva handler det om egentlig?
Er det noen som prøver å si at dersom man stacker er man en udyktig og feig spiller? :hmm:
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Hva handler det om egentlig?
Er det noen som prøver å si at dersom man stacker er man en udyktig og feig spiller? :hmm:

Neida. Er så klart ikke feigt å stacke. Er en del av gamet. Bare stusser over at MD og WSS sier det er feil. Speider rapportene sier noe annet... og forsåvid nukingen idag også.
 
Sist redigert:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
at du trenger så mange nukes for å tømme byene Andreas, kommer vel kanskje an på oppsettet ditt, i forhold til mitt oppsett av tropper :p
 

DeletedUser

Guest
Nei etg ikke, om andreas har speidet byene først og så sett forsvarsoppsettet ditt så kan han lett tilpasse nukesene sine.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Neida. Er så klart ikke feigt å stacke. Er en del av gamet. Bare stusser over at MD og WSS sier det er feil. Speider rapportene sier noe annet... og forsåvid nukingen idag også.

Skjønner..
Så lenge man har peiling på hva man driver med og disponerer deffet etter prioriteringer ser jeg ikke noe gale i å blodstacke fronten sin.
Akkurat WSS er en viktig og sentral spiller, og om vi ikke bidrar med å stacke ham opp er vi heller dumme.
Spillet går ut på å angripe og forsvare. Å leve på sniping og re adling er slettes ikke lett i det lange løp, så hvorfor ikke bare drepe alt på en gang (love)
 

DeletedUser

Guest
Skjønner..
Så lenge man har peiling på hva man driver med og disponerer deffet etter prioriteringer ser jeg ikke noe gale i å blodstacke fronten sin.
Akkurat WSS er en viktig og sentral spiller, og om vi ikke bidrar med å stacke ham opp er vi heller dumme.
Spillet går ut på å angripe og forsvare. Å leve på sniping og re adling er slettes ikke lett i det lange løp, så hvorfor ikke bare drepe alt på en gang (love)

Er også glad i stacking (love)

Men å ha en by som tåler 46-48 nukes (lykke, flagg, troppe-oppsett) er bare tull. Da er det feil prioriteringer på gang et sted. Det er noen som har det godt, ikke alle som kan stacke fronten både 3 og 4 ruter bakover :warrior:
 
Sist redigert av en moderator:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
jeg liker ikke stacking, liker ikke def.. jeg er en off-spiller, bedre å readle enn å blodstacke. jeg flytter mye tropper, hele tiden, men det begynner å bli tynt i egne rekker, så må vel be om hjelp snart :(
 
Topp