DeletedUser

Guest
Det er så ekstremt lame å stjele (eller bare gjenbruke) gamle stammenavn. Ha litt kreativitet!

5zKXz.gif
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Oppsto navnet helt av seg selv, da? Det er klart noen i ODA har valgt å bruke det navnet. Og selv om vedkommende kanskje har gitt seg med TW, så har dere andre fremdeles valgt å beholde stammenavnet.
 

DeletedUser

Guest
Si fra når du finner noe kreativt da MD

Har ingen planer om en endring. Vi holder oss til det vi har. Det er bare dere som liker å skifte mening hele tiden :p Navneenringer i hytt og pine og 100 forskjellige stammenavn :)

Greit nok det. Men vi liker det vi har.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Oppsto navnet helt av seg selv, da? Det er klart noen i ODA har valgt å bruke det navnet. Og selv om vedkommende kanskje har gitt seg med TW, så har dere andre fremdeles valgt å beholde stammenavnet.

ODA har to grunnleggere. Meg og Scott. Scott spilte i ODA på .net og var i ledelsen der.
Da ODA ble opprettet på .no valgte jeg å ikke bry meg om stammenavnet, men la han velge. Han valgte ODA og vi var ferdige med det. Ingen stor sak, så dere bør ikke ha problemer med navnet til fiendestammen deres.

Her har dere en liten del av historien. Jeg har ingen grunn til å dele den med dere, men vær så god.
 
Topp