DeletedUser

Guest
Hva babler du om? Nå må du komme opp med sitater, ellers er uttalsene dine like verdt like mye som eldgammel fisk.


Ellers, når man snakker om sola, så angriper MD igjen, rundt kl. 4-tiden på natten :)

Opprinnelig skrevet av Herre Smurfe
Fordi jeg sluttet på kontoen. Var ikke akkurat vanskelig å ta byer fra deg heller skal jeg si deg..

Ikke min feil at du ikke oppdaterer deg på poster som er 4 før den jeg skrev.

Og ja. Jeg sender angrep nå. Men jeg venter ikke til kl 04 før jeg sender... Noe enkelte av dere gjør. Hver eneste gang. Så det er litt morsomt for meg hver gang noen kommenterer det om meg :p Er litt idiotisk egentlig. Har sendt 60-70% av angrepene på dagtid i det siste. Så ja, arrester meg for de 4 togene jeg har sendt på natta... Geez..
 

DeletedUser

Guest
Ikke min feil at du ikke oppdaterer deg på poster som er 4 før den jeg skrev.

Og ja. Jeg sender angrep nå. Men jeg venter ikke til kl 04 før jeg sender... Noe enkelte av dere gjør. Hver eneste gang. Så det er litt morsomt for meg hver gang noen kommenterer det om meg :p Er litt idiotisk egentlig. Har sendt 60-70% av angrepene på dagtid i det siste. Så ja, arrester meg for de 4 togene jeg har sendt på natta... Geez..

Spiller Thor på kontoen nå? Nei. Dermed er ditt sitat irrelevant for denne diskusjonen. Hadde han fremdeles spilt, kunne kanskje resultatet vært annerledes - hvem vet?
 

DeletedUser

Guest
Spiller Thor på kontoen nå? Nei. Dermed er ditt sitat irrelevant for denne diskusjonen. Hadde han fremdeles spilt, kunne kanskje resultatet vært annerledes - hvem vet?

Du må ha misforstått.

Jeg snakker om da Thor adlet Stein (Why So Serious?). Ikke at jeg adler TANL nå.
 

DeletedUser

Guest
Med "dere" mente jeg bare de på TANL. For det var jo slik de portreterte kampen. At det var så superenkelt å ta byer. Blir litt det samme som å være på verdens beste fotballlag, sitte på benken, vinne kampen og si at "hahaha! Så lett dette var

Innrømmet nettopp MD at OIM er best?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det var engang en liten gutt ved navn Mongo Mongo som gikk på et senter med moren sin.

Moren pekte på en butikk full av blomster og spurte Mongo Mongo hva butikken het. "Blomsterbutikk" svarte Mongo mongo og moren klappet han på hodet og sa "Bra Mongo Mongo"

Så gikk de videre og der så de en butikk full av bøker. Moren spurte Mongo Mongo hva butikken het, og Mongo Mongo svarte "Bokhandel". "Bra Mongo Mongo" sa moren og klappet han på hodet.

Så gikk de videre, igjen, og moren pekte på en butikk full av mat. Moren spurte Mongo Mongo hva butikken het, og......
Hell.. hva heter en sånn butikk igjen?
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Det var engang en liten gutt ved navn Mongo Mongo som gikk på et senter med moren sin.

Moren pekte på en butikk full av blomster og spurte Mongo Mongo hva butikken het. "Blomsterbutikk" svarte Mongo mongo og moren klappet han på hodet og sa "Bra Mongo Mongo"

Så gikk de videre og der så de en butikk full av bøker. Moren spurte Mongo Mongo hva butikken het, og Mongo Mongo svarte "Bokhandel". "Bra Mongo Mongo" sa moren og klappet han på hodet.

Så gikk de videre, igjen, og moren pekte på en butikk full av mat. Moren spurte Mongo Mongo hva butikken het, og......
Hell.. hva heter en sånn butikk igjen?

Må man være smart for å forstå den? :trist:
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det er meningen at dere skal si hva den butikken der du kjøper mat heter. Også kaller jeg deg mangoo.. Ehm Mongo Mongo. :)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Med "dere" mente jeg bare de på TANL. For det var jo slik de portreterte kampen. At det var så superenkelt å ta byer. Blir litt det samme som å være på verdens beste fotballlag, sitte på benken, vinne kampen og si at "hahaha! Så lett dette var!"...

Og jeg er enig i at byene er godt stacket. Men superstacket? Haha! Godt for deg at du ikke vet betydningen og irritasjonen over akkurat en "superstacket" by. N00b :p

Atter en gang viser du din inkompetanse. WSS er og blir "ekstremt" stacket.

Da den virkelig "n00ben" her er du. Ta deg sammen MD. Du synker lavere og lavere :/
 

DeletedUser

Guest
Atter en gang viser du din inkompetanse. WSS er og blir "ekstremt" stacket.

Da den virkelig "n00ben" her er du. Ta deg sammen MD. Du synker lavere og lavere :/

Virker nesten som du er butthurt her :D

Inkompetanse? Pfft. Jeg vet tydeligvis mer enn deg. No offense. Det viser seg at du eier ganske lite taktisk sans også. Good for us :D
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Virker nesten som du er butthurt her :D

Inkompetanse? Pfft. Jeg vet tydeligvis mer enn deg. No offense. Det viser seg at du eier ganske lite taktisk sans også. Good for us :D

Butthurt ? Hehe, nei. Skal mye til å gjøre meg sinna ;)

Det morsomme her MD at du vister nettopp din inkompetanse.... igjen. Bare det du skrev nå beviser litt. Hovmod står for fall. Før eller senere vil du falle og knekke sammen :)
 
Topp