kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508

Og der kom trollet ut av hulen sin, med tidenes mest oppegående kommentar. Nok en gang presterer OIM på et usedvanlig høyt nivå her på forumet. Kanskje man snart skal ta en telefon til barnevernet & informert de om at en av ungene deres tar helt av på forumet (giggle), sånt kan man jo ikke ha noe av.

Viv spiller på Berserkerfrolla, Magic, som har, eller vil få, 3 byer i clusteret ditt etterhvert som du adler bort de andre OIM spillerene rundt. Det er dog ingen fare her, for han vil ikke foreta seg noe mer enn å poengtere på forumet at han faktisk har 3 byer i ditt cluster. Du vet - alt man kan linke opp mot oss, uansett om det er på godt eller vondt, tolkes som "bra". For de er jo bare *knis* OIM.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Og der kom trollet ut av hulen sin, med tidenes mest oppegående kommentar. Nok en gang presterer OIM på et usedvanlig høyt nivå her på forumet. Kanskje man snart skal ta en telefon til barnevernet & informert de om at en av ungene deres tar helt av på forumet (giggle), sånt kan man jo ikke ha noe av.
Dette avsnittet var det mye galt med.

For det første: Hvorfor er du så generaliserende? Igjen drar du hele OIM under én kam, hva slags uvane er det du har fått deg der? Det er åpenbart for oss alle at Super lol sitt innlegg ikke var spesielt bra (det bidrar nada til diskusjonen), men å reagere ved å rakke ned på hele OIM er tåpelig. Er du en sånn som mener alle muslimer er terrorister på grunn av enkelte ekstremister også, du? Det nytter ikke å sette alle i samme bås på denne måten.

For det andre: Barnevernet? Jeg vet du prøver å være morsom, men du er ikke det. Jeg vet ikke hva du prøver å få frem, men det kan virke som om du er av en oppfatning at barnevernet = problembarn. Også det er en generalisering som ikke henger på greip.

Du sier selv at Super lol er et troll, og kanskje har du rett også. Men i så fall vet du hva som gjelder: Don't feed the troll. Og personlig synes jeg ditt innlegg er langt mer respektløst enn Super lol sitt. Super lol er irriterende, du er direkte respektløs.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Kenn93x, din arroganse er egentlig jævla tydelig her, du står å sier at du er så mye bedre enn andre osv, glem det(nerd)
 

DeletedUser

Guest
Ryktest att Skandyzz er våknet til live igjen, og att han snuser og titter innom byene mine (hug):warrior:
 

DeletedUser

Guest
Og det var ikke EN spydmann mindre enn forventet.. (facepalm)

Tror du vi lar han slåss alene?

6t1IwhBxL3Sjm.gif
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Dette avsnittet var det mye galt med.

For det første: Hvorfor er du så generaliserende? Igjen drar du hele OIM under én kam, hva slags uvane er det du har fått deg der? Det er åpenbart for oss alle at Super lol sitt innlegg ikke var spesielt bra (det bidrar nada til diskusjonen), men å reagere ved å rakke ned på hele OIM er tåpelig. Er du en sånn som mener alle muslimer er terrorister på grunn av enkelte ekstremister også, du? Det nytter ikke å sette alle i samme bås på denne måten.

For det andre: Barnevernet? Jeg vet du prøver å være morsom, men du er ikke det. Jeg vet ikke hva du prøver å få frem, men det kan virke som om du er av en oppfatning at barnevernet = problembarn. Også det er en generalisering som ikke henger på greip.

Du sier selv at Super lol er et troll, og kanskje har du rett også. Men i så fall vet du hva som gjelder: Don't feed the troll. Og personlig synes jeg ditt innlegg er langt mer respektløst enn Super lol sitt. Super lol er irriterende, du er direkte respektløs.

Jeg jakter på reaksjoner, min kjære Joakim, reaksjoner. Trodde det var ganske åpenbart at jeg ønsker at dere skal hate meg for hva det er verdt ;-). Skal alikevel ta det på min kappe at den generaliseringen var unødvendig, da det var mer rettet mot enkeltpersoner, og ikke alle som befinner seg i stammen OIM. Forresten - den typer metaforer må du være forsiktig med, jeg takler ikke flere diskusjoner rundt islam, terror og religion (giggle).

Skal benytte "problembarn" neste gang, så slipper vi og gi barnevernet et dårlig rykte. Og nei - jeg har ganske liten respekt igjen ovenfor enkelte(see what I did there?) i OIM. Når de ikke viser hverken meg eller andre i ODA respekt, så håper jeg ikke at du sitter med forventninger til at vi skal vise dere noe annet enn....vel, null respekt. Jeg vil ha forståelse om Super lol reagerer litt, for det er jo litt kjipt at han først ble adlet ned av oss på V1, så gjentar historien seg her på V18 også.

Kenn93x, din arroganse er egentlig jævla tydelig her, du står å sier at du er så mye bedre enn andre osv, glem det

Jeg kan bekrefte at jeg er arrogant, dårlig taper OG en som kan irritere på seg en gråstein.

Pewpewpew!

Ryktes at OIM har hatt veldig mye motgang i det siste. Står de for fall allerede? Vil de klare og stoppe Xandor og Bacardi, som er på full fart inn i safe-sona? Stay tuned for the next episode!
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Forresten, siden du ikke la merke til det sist jeg skrev det til deg, kenn93x:
Signaturen din er for lang i begge ender, Kenn93x. Her er en versjon som ikke bryter forumreglene:

mc45GbU.jpg


BB-kode:
[noparse]
mc45GbU.jpg
eller
mc45GbU.jpg
[/noparse]

Bare hyggelig.
Bare copy&paste en av kodene ovenfor (avhengig av om du vil ha signaturen midtstilt eller ei), så slipper du å bryte reglene :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at OIM har hatt veldig mye motgang i det siste. Står de for fall allerede? Vil de klare og stoppe Xandor og Bacardi, som er på full fart inn i safe-sona? Stay tuned for the next episode!



Prøver de seg på noe, står vi klare å venter på dem

tumblr_myozq4Q8Ip1sr1lf3o2_500.gif
 
Topp