kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Er vel denne bortforklaringen de fleste tar i bruk når de skjønner har at de har driti seg ut :)

Jeg sa at min generalisering av dere var feil. Kanskje du skal reflektere over det litt selv, det virker som at det er stort behov for det(yes). Min oppfatning av Super lol sine tidligere kommentarer har dog ikke endret seg. Og - ikke plag Xandor, som er en av de som adler mest fra dere pdd. Når du ikke kan backe opp noe som helst med hverken statestikk eller annet, så blir det bare teit. Go Xandor!

Jeg snipet 3 tog av Roger i dag, ga meg faktisk en liten goodfeeling.. men som du vet kenneth, det skal ikke mye til før jeg føler godt ^^

Nei du sier noe der, en øl og ting faller på plass :gjeip:.
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa at min generalisering av dere var feil. Kanskje du skal reflektere over det litt selv, det virker som at det er stort behov for det(yes). Min oppfatning av Super lol sine tidligere kommentarer har dog ikke endret seg. Og - ikke plag Xandor, som er en av de som adler mest fra dere pdd. Når du ikke kan backe opp noe som helst med hverken statestikk eller annet, så blir det bare teit. Go Xandor!


Super lol sine kommentarer hever ikke kvalitetsnivået her inne, ja - men det gjør jaggu ikke dine svada-kommentarer heller.
I tillegg, hvordan i alle dager greide du å blande inn Xandor i dette? Hvor nevnte jeg han i innlegget mitt? Er du ikke helt ved dine fulle fem når du kommenterer her inne - isåfall kan jeg skjønne hvordan du presterer å skrive så mye hjernedødt :)
 

DeletedUser

Guest
Super lol sine kommentarer hever ikke kvalitetsnivået her inne, ja - men det gjør jaggu ikke dine svada-kommentarer heller.
I tillegg, hvordan i alle dager greide du å blande inn Xandor i dette? Hvor nevnte jeg han i innlegget mitt? Er du ikke helt ved dine fulle fem når du kommenterer her inne - isåfall kan jeg skjønne hvordan du presterer å skrive så mye hjernedødt :)

Ikke synk videre ned til "super lol nivå". Gjerne kritiser andre for feil eller mangler de har, men det er unødvendig å generalisere alt som Kenn kommer med. Noe du selv kritiserte Kenn for å gjøre, så du er faktisk verre selv.

Ta deg en bolle og kom med en annen måte argumentere på.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Super lol sine kommentarer hever ikke kvalitetsnivået her inne, ja - men det gjør jaggu ikke dine svada-kommentarer heller.
I tillegg, hvordan i alle dager greide du å blande inn Xandor i dette? Hvor nevnte jeg han i innlegget mitt? Er du ikke helt ved dine fulle fem når du kommenterer her inne - isåfall kan jeg skjønne hvordan du presterer å skrive så mye hjernedødt :)

Jeg tror at vi andre forumbrukere skal ta dine kommentarer med en god klype salt. Har du pms, eller bare en veldig dårlig dag? For du virker veldig buthurt, akkurat som når en liten tass ikke får viljen sin. Jeg er i ODA, så klart skal du få lov til og si deg uenig, men statestikk lyver ikke. Kall det gjerne svada, men pdd taper dere.

Blande han inn? Han er jo her han også. Gnikk brillene dine litt, så legger du sikkert merke til postene hans litt lenger oppe/rundt hjørnet. 1 klikk koster ikke mange kalorier :).
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Jeg tror at vi andre forumbrukere skal ta dine kommentarer med en god klype salt. Har du pms, eller bare en veldig dårlig dag? For du virker veldig buthurt, akkurat som når en liten tass ikke får viljen sin. Jeg er i ODA, så klart skal du få lov til og si deg uenig, men statestikk lyver ikke. Kall det gjerne svada, men pdd taper dere.

Blande han inn? Han er jo her han også. Gnikk brillene dine litt, så legger du sikkert merke til postene hans litt lenger oppe/rundt hjørnet. 1 klikk koster ikke mange kalorier :).

haljo nazi per her, for det første, ja eg har en veldig dårlig dag, takk for at du spurte, e ikke mange som gjør det nu til dags.

for det andre, så e det butthurt, ikke buthurt. just sier ifra.

takk og ha en fin dag
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror at vi andre forumbrukere skal ta dine kommentarer med en god klype salt. Har du pms, eller bare en veldig dårlig dag? For du virker veldig buthurt, akkurat som når en liten tass ikke får viljen sin. Jeg er i ODA, så klart skal du få lov til og si deg uenig, men statestikk lyver ikke. Kall det gjerne svada, men pdd taper dere.

Blande han inn? Han er jo her han også. Gnikk brillene dine litt, så legger du sikkert merke til postene hans litt lenger oppe/rundt hjørnet. 1 klikk koster ikke mange kalorier :).

Jeg jakter på reaksjoner, min kjære Joakim, reaksjoner. Trodde det var ganske åpenbart at jeg ønsker at dere skal hate meg for hva det er verdt ;-)

Er vel denne bortforklaringen de fleste tar i bruk når de skjønner har at de har driti seg ut :)

Altså, les innlegget mitt som du siterte først en gang til, og så forklar for mer hvorfor statistikk og Xandor skal bli blandet inn, fordi det skjønner jaggu ikke jeg når jeg ser tilbake.
 

DeletedUser

Guest
Da må han pinadø meg kritisere rett mann bak den kommentaren, før han begynner å snakke til andre om å bruke briller når man leser :)
 

DeletedUser

Guest
Da må han pinadø meg kritisere rett mann bak den kommentaren, før han begynner å snakke til andre om å bruke briller når man leser :)

Du om det, når vet ikke jeg om det er dette han refererer til så da må pinadø du også ta dette med en klype salt før du uttaler deg om noe du ikke vet helt sikkert.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Posten er fjernet

Må bare beklage denne posten. Jeg vet mange har lest det allerede, men det var dårlig av meg å gjøre dette. Tenkte det skulle være en litt artig post, men jeg tenkte ikke to ganger før jeg postet den.
Har ingen unnskyldninger, var bare en idiot.

Igjen, beklager.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktes at flere i ODA planlegger å adle flere OIM spillere som om de var gråbyer.

Har også hørt at Skandyzz adler byer fra meg :(
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Ryktes at flere i ODA planlegger å adle flere OIM spillere som om de var gråbyer.

Har også hørt at Skandyzz adler byer fra meg :(

Som vår gode venn dilligas (patric) får så tydelig frem; mess with the BULL and you get the HORNS! Med andre ord; Watch your back, skandyzz :cool: MD er gæærn i ragemode!
 

DeletedUser

Guest
Så jo hvordan det gikk forrige gang han prøvde seg mot Skandyzz (giggle)

Forrige gang jeg prøvde meg? :D Sendte et par nukes som var passe timet. Var dårlig samarbeid med WSS på det tidspunktet. Ikke like lett å angripe en som har stacket hele fronten med god hjelp fra de rundt seg :p Men det var aldri noen aksjon fra min side. Var mest for å hjelpe WSS litt. Når jeg først prøver meg, da vil dere se at han begynner å miste en god del byer. Og så er det for sent ;) Skandyzz har ikke opplevd nevneverdig motstand fram til nå. En enkel bris. Av og til har vi stukket litt tilbake, men ikke i nærheten av hva vi er kapable til. Men slapp av. Dere vil få vite det straks dere hører han skrike etter mer støtte på forumet og på skype :D
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Forrige gang jeg prøvde meg? :D Sendte et par nukes som var passe timet. Var dårlig samarbeid med WSS på det tidspunktet. Ikke like lett å angripe en som har stacket hele fronten med god hjelp fra de rundt seg :p Men det var aldri noen aksjon fra min side. Var mest for å hjelpe WSS litt. Når jeg først prøver meg, da vil dere se at han begynner å miste en god del byer. Og så er det for sent ;) Skandyzz har ikke opplevd nevneverdig motstand fram til nå. En enkel bris. Av og til har vi stukket litt tilbake, men ikke i nærheten av hva vi er kapable til. Men slapp av. Dere vil få vite det straks dere hører han skrike etter mer støtte på forumet og på skype :D

Husker da du og WSS angrep. Et par tusen incs. Ikke så ille egentlig, men det jeg husker fra den tiden MD. Var at du prøvde å natt adle meg tre netter på rad (med uten hell så klart).

At vi ikke har fått så fryktelig mye motstand er vel mer deres skyld. Vi takker og bukker for byene vi får, men ser at du er meget selvsikker på at du tar mange byer fra oss. Forsåvid greit det, men ja.... du blir nok overraska :)

At vi kommer til å be om støtte når det eventuelt kommer en aksjon mot oss. Det er jo naturlig, du ville gjort det samme.
 

DeletedUser

Guest
er ikke så lurt å skryte seg selv opp i skyene før du møter de 2 beste oim spillerne i nærkamp. Vet selv at andreas er den beste deff spilleren på .no så gl :*
 
Topp