V21 - Ryktebørsen

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ryktes at dette har blitt mer en snål samtale mellom Mastif og Abobil enn en ryktebørse o: D: :c
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Rv benytter muligheten til å adle av Lucky kontoen når jeg ikke er der :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Rv oppkalte en by etter meg. "Asstif" (rofl) Måtte le litt hahaah
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ryktes at Rv oppkalte en by etter meg. "Asstif" (rofl) Måtte le litt hahaah

Bekreftes. Jeg har en makker som kommer opp med det ene geniale bynavn etter det andre. Lillenes kom også opp med "Up All Night To Get Lucky", som må være det beste så langt.

Ryktes at Rv benytter muligheten til å adle av Lucky kontoen når jeg ikke er der :hmm:

Avkreftes. Lucky har dodget, snipet, readlet og sendt motangrep i stor stil. Bra jobbet. Men om du eller noen andre var der, vet jeg ikke. Noen var der hele tiden, ihvertfall.
 

DeletedUser

Guest
Bekreftes. Jeg har en makker som kommer opp med det ene geniale bynavn etter det andre. Lillenes kom også opp med "Up All Night To Get Lucky", som må være det beste så langt.



Avkreftes. Lucky har dodget, snipet, readlet og sendt motangrep i stor stil. Bra jobbet. Men om du eller noen andre var der, vet jeg ikke. Noen var der hele tiden, ihvertfall.

Takker for skryt!
 

DeletedUser

Guest
Litt selvmotsigende, eller?

Ikke nødvendigvis. Jeg var på kontoen til 27.05, og i den perioden jeg satt tok jeg både byer og nukes ut fra Aristo ved å miste minimalt med tropper. Men ta det som du vil, leter etter front konto, spesielt mot deg. Forskjellen på deg og meg er at jeg spiller solo, og står like godt mot deg og dine dualer, Stephan.

God helg!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg har bare en dual, og han er god som gull. Lykke til i jakta på ennå en ny konto, selv jakter vi på dagens tredje Shipby.

Takk, og god helg til deg også!
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at RV har hatt en lang, hard fight. MEN til slutt så vant ham krigen:

Bare se her

Fortsettelse følger her.
For etter månedsvis med angrep på Barbarlandsby, så har RV endelig knekket koden for hvordan man skal fjerne Barbarlandsby fra kartet:

BURN, Barbarlandsby! BURN!
 
Sist redigert av en moderator:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes at Ship endelig kom igjennom til abobil!

Etter lengre tid, har de endelig fått endel byer....

Første adelstoget kom 21.05, første byen de adlet var: 27.05, men jeg tok en annen by av samme spilleren på 5k mer 28.05

De tok 1 by 31.05 og til nå 01.06 3 til :)

Gratulerer, det tok dere bare 11dager på å ta 5byer fra en som er heeeelt alene omringet av fiender!

Skjerpings! Utrolig tregt... Er jeg så forbanna god?!

-A
 
Topp