V21 - Ryktebørsen

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ryktes at hvis Aristo bytter navn som Ship gjorde (Ship>1814), vil kanskje UC spørre om å komme tilbake :O
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes det ikke kommer til å skje :) Vi er aristokrater, ikke byttekrater :)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Rykte avkreftes :)

Spiller kun på casual 2, DON v21 og w80.net samt tribalwarsmasters :)

Så hemmeligheten i signaturen er at jeg ikke spiller på v22 :)

Jeg bytter kanskje konto, men er trofast mot min stamme :)

-A
 
Sist redigert:

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
ryktes at abobil claimer at han har vunnet v1 og v5?

V1
abobil sluttet 2012-06-10 16:04:20 og verdene ble vunnet 23. desember 2013
v5
abobil sluttet 2010-12-19 06:10:01 på v5 og seieren til pms kom 17.06.12, 17:49

Altså begge lenge etter han sluttet, har han da vunnet noen verdener, eller er det bare claim på signaturen sin?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Om en merger eller ikke har det vel ikke så mye å si?

Jeg kunne fortsatt med min konto eller bli med på en annen, jeg valgte det siste før jeg gikk bort til v18 som ble min neste verden... Om jeg så ikke vant, var jeg i både WIC og PMS til de vant, bare under andre spiller navn, kunne valgt å bruke abobil kontoen, men valgte ikke....

Jeg var i WIC og PMS med Abobil, og vant med en annen konto JA, men står det så banalt i min signatur at jeg brukte abobil kontoen til å vinne eller står det bare hvilken konto jeg hadde i WIC og PMS?

Jeg skrev ikke opp de andre kontoene jeg var innom, da ville listene blitt for lange :)

Rekner ikke med at det er vits i... Om du ikke syntes jeg har rett signatur, gjerne ta det opp med meg på PM, så får du bedre svar der, selv om jeg er en artig skrue, betyr ikke de at jeg deler alle mine tw info med alle :)

Håper det var ett greit svar?

-A
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jeg spilte v5, jeg var først i BERM en stamme som kriget med PMS.

Kan ikke huske deg fra PMS da engang, jeg ble så tatt inn i PMS. Der satt jeg også i ledelsen og aldri sett snurten av deg på en konto som du isåfall merget med der. Du ble adlet av Jeeeeeeright og paalodin kan jeg se via twstats og de hadde deg ikke som dual :eek:

Du fikk også bare 20 byer på v5, altså jeg hadde over 1000 byer når PMS vant. Så tja, ditt bidrag kan ikke ha vært stort :(

Sorry måtte bare si det for blir irrtert når enn tar creds for noe enn ikke har bidratt til :eek:
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Stemmer det, hadde ikke mye byer i v5, pga v1... Satset v1 før v5, v5 ble litt for mye på det tidspunktet... Kom tilbake senere til PMS ja... Du som var i ledelsen har isåfall gjort en dårlig jobb med å vite hvor jeg spilte :)

-A
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hvorfor skriver du ikke hvilken konto spilte på i signaturen din da? istedenfor abobil, da det åpenbart ikke stemmer? Det er ikke kontoen du vant v5 med :)

Så please del hvor du spilte, så kan jeg bekrefte / avbekrefte dette.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Som sagt tidligere, gjerne send meg en PM, så ser du om du får svar :)

Jeg skriver abobil enkelt og greit fordi jeg alltid har spilt solo, fra 2012 og oppover har jeg så å si alltid endt opp med en dual i slutten, og da er jeg ikke en aktiv dual, jeg var ikke med å direkte vinne noen av verdenene, men var tilgjengelig på forskjellige brukere før verdenene var over :)

Viss du føler deg bedre med at jeg fjerner vunnet, er det greit det, men det kommer fortsatt til å stå hvor jeg spilte :) Men for at jeg skal gjør dette, vil jeg gjerne ha en saklig grunn, er grunnen god nok PM så ok, da endrer jeg :)

Dessuten folkens, v1 og v5 er over... Leeenge siden... Hvorfor tar dere dette opp på v21 ryktebørsen av alle mulige plasser? Finnes andre tråder vi kan spame for at dere kan prøve å dra meg ned en annen plass? Just saying :)

-A
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Send meg en PM hvilken konto du spilte på da :)

Grunnen til at dette ble relevant på v21 forumet er vell pga din signatur, og pga du spiller på v21? Da er det like relevant selv om det er mange år siden v5 var ferdig, v1 også om det er det, det er snakk om :)

Ville bare få ut frustrasjon siden jeg var med å vinne 1 av verdenene fra dag 1 jeg startet så blir litt irrtert når jeg ser slik. Det må jeg få lov til synes jeg :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
BTW, slik jeg ser det, Chaosisalex var medlem i PMS fra 21.Mai.2011, så om du var med fra dag 1 er å diskutere :)

Husker deg godt fra v5, mye internadlinger og gråbyer, men du hadde en god periode mot NB? Viss jeg husker rett? Men hvem hadde ikke det???

Uansett, viss det som sagt er noe du vil snakke om, vet du hvor jeg er :) PM som er tingen, vet ikke om jeg engang kommer til å svare, med mindre du gir meg en veldig god grunn :)

-A
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Du kan lese mye ut av TW stats Tore så ikke kom her å si du husker meg ;-)

Ja jeg var på v5 fra dag 1 aktiv (altså siden jeg startet), PMS joinet jeg etter at BERM raknet etter et helsikkens 3 kant drama uten like (men siden du var så aktiv så vet du vell alt om hva som skjedde mellom BERM, PMS og -NB- ned til detalj nivå?)

Den gråbysjøen av et hav du ser er adlet der er også gamle -NB- spillere, du skjønner.. Hele -NB- fant plutselig ut i midten av en krig at de skulle gi opp å slette seg selv. Så for å holde ranken oppe måtte det adles grått. (Var heller ikke mye internadling, mange spillere stod uten stamme på den listen. De var kicket pga lite bidrag i krigen, så de ytet motstand i det de ble adlet).
 
Sist redigert:

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Liker hvordan du alltid søker om å være "best" chaosisalex. Kan ikke andre ha lov til å skrive hva de har fått til eller føle seg gode?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hva har han gjort? Abobil har så lenge jeg kan huske hatt at han vant v1 og v5 i signaturen sin. Men som han sier så er bidraget hans til de seierene så altfor store, samt han ikke sier hvilken kontoer han var på
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg har aldri påstått at jeg noen gang var en stor del eller avgjørende del for at noen av stammene jeg var i vant noen som helst verden, jeg var ett helt standard medlem såfrem til at jeg merget :)

-A
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
jeg husker abobil fra v1(av flere årsaker) men ikke fra v5, men det betyr ikke mye, jeg spilte selv under et annet nick der. ikke alle som vet hvilke kontoer jeg har spilt på heller. (Håkon, jeg slo deg på ODA på v5 ^^)
 
Topp