V21 - Ryktebørsen

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ryktes at jeg får katten min til å trykke på enter når jeg angriper for hell og lykke <3
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ryktes at Jostein hadde bestemt seg for å slutte allerede da han forlot Aristo til fordel for 1814, og at han ville ha det litt gøy de siste dagene. Ryktes at det ikke ble så gøy som han hadde trodd, og derfor sluttet enda tidligere enn planlagt.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at Jostein hadde bestemt seg for å slutte allerede da han forlot Aristo til fordel for 1814, og at han ville ha det litt gøy de siste dagene.
Bekreftes, men jeg hadde tenkt å være der ut v21.

Ryktes at det ikke ble så gøy som han hadde trodd, og derfor sluttet enda tidligere enn planlagt.
Bekreftes og avkreftes i ett og samme.
Grunnen til min bråslutt var rett og slett duals, og min ekstreme mangel på motivasjon. Jeg har dekket kontoen fra 06:30 - 22:00+ så å si hver dag siden serverstart. Da de innkommende angrepene kom i helgen, så satt jeg å tagget som en gal, dodget det som dodget gikk, stacket der jeg trodde nukes skulle komme etc etc. Da kvelden kom, og jeg spurte om noen kunne ta over siden jeg ikke orket mer var det ingen svar å få av noen av dem.
Jeg godtok det, og fortsatte forsvaret av kontoen. Det gikk en time, så gikk det en time til - ingen svar.
Jeg spurte hvem som var pålogget på natten, siden jeg MÅTTE sove, det var ingen respons da heller.
Slik har det vært siden før sommeren!
Og akkurat da fikk jeg nok! Jeg sa hade, og forlot alle samtaler på både skype og facebook kl. 21:11 lørdag kveld. Etter det har jeg ikke vært pålogget kontoen.

Bare for å ha sagt det; Jeg forlot IKKE kontoen på grunn av 1k innkommende angrep da jeg mener at jeg takler det helt fint. Jeg hadde egentlig aldri tenkt å satse på v21 heller (angel)
Det var motivasjon og manglende deltakelse fra duals. (Nei, vi har aldri vært så mange som 6 stk på UC, slik som mange tror.)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Bekreftes, men jeg hadde tenkt å være der ut v21.


Bekreftes og avkreftes i ett og samme.
Grunnen til min bråslutt var rett og slett duals, og min ekstreme mangel på motivasjon. Jeg har dekket kontoen fra 06:30 - 22:00+ så å si hver dag siden serverstart. Da de innkommende angrepene kom i helgen, så satt jeg å tagget som en gal, dodget det som dodget gikk, stacket der jeg trodde nukes skulle komme etc etc. Da kvelden kom, og jeg spurte om noen kunne ta over siden jeg ikke orket mer var det ingen svar å få av noen av dem.
Jeg godtok det, og fortsatte forsvaret av kontoen. Det gikk en time, så gikk det en time til - ingen svar.
Jeg spurte hvem som var pålogget på natten, siden jeg MÅTTE sove, det var ingen respons da heller.
Slik har det vært siden før sommeren!
Og akkurat da fikk jeg nok! Jeg sa hade, og forlot alle samtaler på både skype og facebook kl. 21:11 lørdag kveld. Etter det har jeg ikke vært pålogget kontoen.

Bare for å ha sagt det; Jeg forlot IKKE kontoen på grunn av 1k innkommende angrep da jeg mener at jeg takler det helt fint. Jeg hadde egentlig aldri tenkt å satse på v21 heller (angel)
Det var motivasjon og manglende deltakelse fra duals. (Nei, vi har aldri vært så mange som 6 stk på UC, slik som mange tror.)



jeg synes du har gjort en bra jobb jeg, bare synd du gjorde et galt valg.

jeg veit selv hvor demotiverende det kan være å forsvare seg.

jeg satt jo selv i 3 døgn dodget 10k angrep sov 30 min omgangen helle tiden de dagene det sto på. det er slittsom, og jeg selv hadde ikke duels da, men etter det så fant jeg ut at jeg måtte få det.


OG jeg er enig at det er veldig dårlig av dine duals, å ikke stille opp når det virkelig trengs, de fleste er med på angrep/oppturer men med engang folk møtter motstand og får inks så har dem liksom ikke tid og skyver ansvaret fra seg.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
jeg synes du har gjort en bra jobb jeg, bare synd du gjorde et galt valg.
jeg veit selv hvor demotiverende det kan være å forsvare seg.

Takk, men jeg synes ikke jeg gjorde noe galt valg i det valget jeg gjorde. Å gå til 1814 var for å provosere frem mer action, og det funket! Om duals hadde bidratt mer enn det de gjorde ville ikke byene våres vært like enkle å ta av.

Jeg skulle egentlig aldri starte seriøst på V21. Jeg startet opp på grunn av de bisarre innstillingene, så det MÅTTE jo bare prøves. V21 har vært både frustrerende og morsom mtp +/- 20 sek regelen.

Å forsvare seg er en del av spillet, og jeg forventet en motaksjon på oss på søndag. Jeg ble tatt litt på sengen, men ikke alt for mye. Det mest irriterende var at ingen stilte opp da det gjaldt som mest. Verken stammemedlemmer (med tanke på støtte til utsatte byer), eller dualer. Det var kun meg, Trym og Håkon som var på kontoen. Odd var der mest som "skremsel" og en inaktiv nattevakt som skulle tagge på natten mens han var på jobb, dersom det kom incs.
Simen og HAB fikk tilgang til kontoen etter TW-Champions startet, så de fikk aldri satt seg inn i kontoen ordentlig, og kan heller ikke klandres for å være litt inaktive.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kjekt så lenge det varte! Familien er viktigst, håper du får tid til han minste nå! :)

-A
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Bekreftes, men jeg hadde tenkt å være der ut v21.


Bekreftes og avkreftes i ett og samme.
Grunnen til min bråslutt var rett og slett duals, og min ekstreme mangel på motivasjon. Jeg har dekket kontoen fra 06:30 - 22:00+ så å si hver dag siden serverstart. Da de innkommende angrepene kom i helgen, så satt jeg å tagget som en gal, dodget det som dodget gikk, stacket der jeg trodde nukes skulle komme etc etc. Da kvelden kom, og jeg spurte om noen kunne ta over siden jeg ikke orket mer var det ingen svar å få av noen av dem.
Jeg godtok det, og fortsatte forsvaret av kontoen. Det gikk en time, så gikk det en time til - ingen svar.
Jeg spurte hvem som var pålogget på natten, siden jeg MÅTTE sove, det var ingen respons da heller.
Slik har det vært siden før sommeren!
Og akkurat da fikk jeg nok! Jeg sa hade, og forlot alle samtaler på både skype og facebook kl. 21:11 lørdag kveld. Etter det har jeg ikke vært pålogget kontoen.

Bare for å ha sagt det; Jeg forlot IKKE kontoen på grunn av 1k innkommende angrep da jeg mener at jeg takler det helt fint. Jeg hadde egentlig aldri tenkt å satse på v21 heller (angel)
Det var motivasjon og manglende deltakelse fra duals. (Nei, vi har aldri vært så mange som 6 stk på UC, slik som mange tror.)

Uff. Føler med deg, Jostein. Har opplevd det samme selv flere ganger. Det er dritkjipt :|
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Akali skrev:
Jeg trodde Chaosisalex var den som satt om natta? :O

Det var kun når jeg jobbet natt, altså jeg gikk av vakt på fredag faktisk.. Så er det var det skalldyrfestival her i helgen (peter98 kan vel bekrefte hvordan den er) har vært fult hus med masse familie og venner på besøk så jeg har vært innaktiv hele helgen.

Så derfor har ikke jeg vært tilstede i helgen og ser det har gjort store skader på kontoen, noe som har vært utrolig dårlig timing og svært uheldig.. Eller derimot veldig heldig for Aristo (yes)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg var i Sverige i helgen, jeg sitter på DON, DON var også alene... Alikevell ble det dette utfallet...

SHIT HAPPENS :)

Se fremover! Flere adels har dere tilgjengelig nå! :)

Blir kjekt å møte Stian, lenge siden sist nå :)

-A
 
Sist redigert:

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Det var kun når jeg jobbet natt, altså jeg gikk av vakt på fredag faktisk.. Så er det var det skalldyrfestival her i helgen (peter98 kan vel bekrefte hvordan den er) har vært fult hus med masse familie og venner på besøk så jeg har vært innaktiv hele helgen.

Kan bekrefte at det ikke er lett å være en tw spiller her ja heheh. Håper dere er tilbake for fullt nå og klar til å gi oss en skikkelig kamp! :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hehe, forstod ikke den, trodde det var skrivefeil og du skulle skrive iste (støttes)

Likte topp 25 lISTEn, du fikk ett eget notat av meg som positiv rykte! :)

Lykke til fremover Storebror :D

-A
 
Sist redigert:
Topp