V21 - Ryktebørsen

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Den gråbysjøen av et hav du ser er adlet der er også gamle -NB- spillere, du skjønner.. Hele -NB- fant plutselig ut i midten av en krig at de skulle gi opp å slette seg selv. Så for å holde ranken oppe måtte det adles grått. .

Jupp, stemmer det der, når de fleste i -NB- gikk grå, fikk man trøbbel, man måtte jobbe seg gjennom gråhavet for å komme frem til resten av spillerene på den andre siden. Så fra å adle røde byer, måtte omtrent alle i PMS adle grått en periode.
 

DeletedUser

Guest
Om en merger eller ikke har det vel ikke så mye å si?

Jeg kunne fortsatt med min konto eller bli med på en annen, jeg valgte det siste før jeg gikk bort til v18 som ble min neste verden... Om jeg så ikke vant, var jeg i både WIC og PMS til de vant, bare under andre spiller navn, kunne valgt å bruke abobil kontoen, men valgte ikke....

Jeg var i WIC og PMS med Abobil, og vant med en annen konto JA, men står det så banalt i min signatur at jeg brukte abobil kontoen til å vinne eller står det bare hvilken konto jeg hadde i WIC og PMS?

Jeg skrev ikke opp de andre kontoene jeg var innom, da ville listene blitt for lange :)

Rekner ikke med at det er vits i... Om du ikke syntes jeg har rett signatur, gjerne ta det opp med meg på PM, så får du bedre svar der, selv om jeg er en artig skrue, betyr ikke de at jeg deler alle mine tw info med alle :)

Håper det var ett greit svar?

-A

Interessant.

På v18, da endel i stammen sluttet pga. motivasjonsproblemer sa du i ett forsøk på å overtale dem til å fortsette at du sluttet på v1 og v5. Du sa at du sluttet på v1 før innspurten kom, og dette hadde du angret mye på i etterkant, dermed burde de stå hele løpet ut i stedet for å slutte.

Den 05.04.15, kl 23.14, abobil skrev:
> Hey! Jeg sluttet i v1 når stammen min trengte meg som mest!!! Jeg var en quitter... Jeg angrer hvert sekund...!

Forøvrig, "å være tilgjengelig for stammen" er ikke det samme som å vinne.
 
Sist redigert av en moderator:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg er kanskje ikke den som er mest kjent for å være ærlig, og jeg gjør det jeg må for å hjelpe stammen...

Jeg sluttet med min egen konto i v1 og v5 ja...

Det var det jeg angret på... Skulle ønske jeg selv, (min konto) sto på wall of fame, men gjør ikke dette...

Om jeg tok en spansk en ved å lyve for å prøve å få tilbake spillerne i humør eller ikke, var for å hjelpe stammen...

Det som ble sagt og gjort er for å hjelpe stammen, ikke noe annet...

Beklager om du tar dette feil, men jeg løy for å prøve å holde stammens lojalitet og spillelyst oppe...

Beklager! :O

-A
 

DeletedUser

Guest
Så du innrømmer at du er en lystløgner? Hvorfor skal man egentlig stole på deg eller ta noe du sier for god fisk?

Etter å ha blitt jugd til av deg flere ganger på v18 så har i allefall jeg sluttet å stole på noe du sier, dvs. jeg vet hvem jeg skal tro i på i den diskusjonen dere har gående.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg lyver aldri når jeg blir direkte spurt om noe, men finner gjerne på en "skrøne" for å hjelpe noen til å fortsette å spille, for eksempel slik som den gangen på v18 :)

Men dere får tro hva dere vil :)

Jeg var der, jeg vet det som skjedde :)

Nå syntes jeg vi kan gå videre til å prate om det tråden handler om... Rykter i v21...

Vi kan for all del lage en tråd vi kalle for abobil's diskusjons og hate tråd :)

Men det må dere nok ta opp med vår kjøre forum moderator :)

Jeg kommer ikke til å svare mer her, folk begynner å bli lei av å lese unskyldninger, svar og spekulasjoner, og jeg er en av dem...

La oss holde forumet rent for spam, ikke spamme ned folk ikke har lyst å lese på v21 ryktebørsen...

Have a nice day pepz!

-A
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
abo ble nedadlet fra sin konto på v1 ja, en viktig frontkonto fordi han ikke hadde tid til tw en periode. kom tilbake på en annen konto litt senere, litt lenger unna front. og med det sagt, synes jeg denne saken burde være ute av verden. back to topic.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Alle vet hvor du var på v5 da Tommy... Simen klarte å spytte det ut før nioen andre fikk sagt noe engang hehe :)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
v1-vunnet. Kathoga/Grim Reaper-WIC
v5-vunnet. Varg V-PMS
v10-vunnet. Magmar-Pok3
alle disse vunnet uten dual. derfor regner jeg ikke med hp der jeg har vært dual. lett jobb sammen med Ruben ^^
gav bort Varg V til en raring på v14.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes jeg kun har fått 1 rødt ryktepoeng på topp 25 listen! :O

-A
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Helt ærlig, er det skammelig at noen gir røde ryktepoenger når noen tar initiativ til å lage en top 25 liste.

Sier meg veldig enig i dette! Når folk tar initiativ og bruker mye tid på å lage en liste er det i mine øyne respektløst å gi røde ryktepoeng. Uansett om man er uenig i det som blir skrevet.
 

DeletedUser

Guest
Støtter dem over. SLike lister er til for å lage litt blest og underholdning. Skarpe meninger og beskrivelser hører med og må tåles. Lag heller liste som "hevn" enn å synke så lavt som å gi rødt rykte.
 
Topp